handschoentjes

Shannon

Berichten: 61
Oktober 20, 2009, 12:24:17
edit2Rapporteer  
sorry als dit in het verkeerde subforum staat

maar

Aangezien het toch wel weer ietwat frisjes word en het vorig jaar een beetje koud was zonder handschoentjes, schater ga ik er binnenkort een paar halen.

Maar heeft iemand enig idee wat een goed merk is en waar ze te krijgen zijn (omgeving groningen of omgeving amsterdam) ze hoeven niet superdik te zijn, aangezien ik toch alleen de mooie winterdagen  op t water te vinden zal zijn (ja, ik blijf een mooiweerkiter Roll Eyes) en dat volgens mij alleen maar vervelend is bij het vasthouden van je bar

ohja, en hoeveel was je er ongeveer voor kwijt? Wink

Greetz!
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #1 Oktober 20, 2009, 13:23:42
edit2Rapporteer  
ik heb wanten met een open handpalm, ideaal, want je kan ze tijdens het varen aan/uit doen. Handschoenen zijn alleen nodig tegen de windchill. neem dus niet te dik want dan kan je je hand niet meer bewegen. ken ook gasten die met afwashandschoenen varen, is het goedkoopste

Van den berg in zandvoort heeft ze altijd wel liggen en anders elke internetwebshop
prijs? 15-50 afhankelijk vna wat je wil.
JT_MEEL

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 Oktober 20, 2009, 13:35:28
edit2Rapporteer  
Mijn handschoenen komen van Intofun in Edam (ook online te halen), Prolimit van €20 met dichte palm. Niet echt van bijster hoge kwaliteit, heb 1 paartje gehad dat na een schuiver op het strand helemaal was opengescheurd...maar de nieuwe gebruik ik ook als gewone (winter)handschoenen. Lekker warm spul dat neopreen.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #3 Oktober 20, 2009, 15:42:27
edit2Rapporteer  
Insmeren met vaseline schijnt ook goed te helpen.
En anders van die mystic handschoentjes, 20 euro dacht ik.
nielsen

Geen avatar

Berichten: 90
Antwoord #4 Oktober 20, 2009, 15:48:44
edit2Rapporteer  
afwashandschoenen??? hahaha van die roze! wat een prachtig idee!
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #5 Oktober 20, 2009, 16:53:34
edit2Rapporteer  
heb hier mijn dry-lock handschoenen gekocht, super warm...

http://www.4surfers.nl/productsubgroep.aspx?productsubgroepid=114&divid=3&spanid=19

voor de iets minder koude dagen heb ik ook de mystic handschoentjes..
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #6 Oktober 20, 2009, 17:16:35
edit2Rapporteer  
Gewoon huis thuin en keuken afwashandschoenen gebruiken. Werkt ook, hebben de windsurfers vroeger ook gedragen...

Als je toch voor handschoenen kiest, dan kun je ook de verwarming van hotronic inbouwen, accu 'savonds laden en de hele dag warmte
(alleen oppassen voor korttsluiting als je met je hand in het water komt)

http://www.hotronic.de/produkte.htm

Lol
Shannon

Berichten: 61
Antwoord #7 Oktober 22, 2009, 19:44:51
edit2Rapporteer  
Dankjewel voor de tips, vond afwashandschoenen niet zo charmant dus heb een paar neopreenhandschoentjes gehaald, en een impactvest, zijn paps, mams en vriendlief ook weer gerustgesteld.

Ook nog flinke korting op beiden:D
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.