Snowkiteboards

Noldusz

Berichten: 55
December 11, 2009, 10:04:27
edit2Rapporteer  
He gasten,

Vorig jaar ben ik een keer wezen snowkiten in Wasserkuppe  Joepie en vond dit zeker een leuk alternatief. Ik heb zelf nog geen snowboard en zit er aan te denken om een board te kopen. Er zijn een aantal snowkiteboards op de markt maar nog weinig reviews. Zijn er mensen die dus ervaring hebben met snowkiteboards zoals de Best Summit of de Cabrinha Empire of de Nobile? En kan je hier ook normaal mee snowboarden?

Laat het me weten...

Grtz,
Nol
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 December 11, 2009, 10:06:16
edit2Rapporteer  
Waarschijnlijk kun je er niet gewoon mee snowboarden aangezien de outlijn heel recht is en je dus een hele grote draaicirkel hebt.
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #2 December 11, 2009, 10:26:09
edit2Rapporteer  
Ben vorige jaar ook gaan snowkiten in Wasserkuppe, en het is inderdaad helemaal te gek. Heb met mijn eigen, gewone, snowboard gekite. Ik had het idee dat je voor snowkiten wat minder eisen hoeft te stellen aan je plank in vergelijking met piste kanllen. Zal ook wel aan mijn nivo van snowkiten kunnen liggen dat ik dat gevoel heb.

Zou je aanraden om gewoon een lekker goedkoop ragplankje op de kop te tikken. Marktplaats, of een overjarig model uit een winkel.
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #3 December 11, 2009, 13:52:48
edit2Rapporteer  
heeft er iemand ervaring in de ardennen(moest er sneeuw liggen) dat er plaatsen in aanmerking komen dus genoeg ruimte om te snowkiten?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 December 11, 2009, 15:22:02
edit2Rapporteer  
search...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.