augustus kitereisje

marlou

Berichten: 24
Januari 19, 2010, 10:28:38
edit2Rapporteer  
Half augustus ga ik met mn ouders op vakantie, wil graag een weekje kunnen kiten, ben net vorig jaar begonnen met kiten. We zitten nu te kijken naar 1 van de ABC eilanden, gran canaria,tenerife, fuertefentura, Kaapverdie of Gambia. Wie heeft er ervaring met een of meerdere van deze plekken en kan me helpen met kiezen waar ik het beste heen kan?
® € M © 0

Berichten: 406
Antwoord #1 Januari 19, 2010, 11:05:00
edit2Rapporteer  
In de zomervakantie zou ik naar fuertefentura gaan. en dan naar Carralejo bij Flag beach

Hier de weersverwachtingen http://www.rene-egli.com/wind-weather/wind-statistic/

Ben er nog nooit geweest maar de verhalen zijn er dat er altijd wind staat en dat kan kloppen voor augutus 85-100 % dat er windkracht 4 staat of meer Grin
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #2 Januari 19, 2010, 12:39:00
edit2Rapporteer  

Kaapverdië moet je niet in de zomer naartoe om te kiten, wel in de winter! Nu dus.

Fuerte is een winner denk ik, en als pa en ma af en toe een tempel ofzo willen bezoeken, Rhodos?


marlou

Berichten: 24
Antwoord #3 Januari 19, 2010, 13:57:47
edit2Rapporteer  
Fuerte ook goed te doen als beginner?
sjef

Berichten: 599
Antwoord #4 Januari 19, 2010, 15:20:12
edit2Rapporteer  
Fuerte wel er rotsachtig, ben er 2 jaar geleden geweest
en afgelopen jaar rhodos geweest en dat lijkt mij meer een beginners spot (wel kleine maten mee)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.