Wie gaat er juli 2010 mee naar El Gouna (15 dgn) ??

Molliebollie

Berichten: 1243
Januari 29, 2010, 12:31:56
edit2Rapporteer  
Wie o wie gaan er nog meer die kant op of heeft zin om mee te gaan?
Ik ben zelf 2 jaar geleden in Ocean View geweest voor 15 dagen en elke dag gekite bij Kitepower.
Is me zeer goed bevallen, dus ik ben weer van plan, om na vorig jaar op Rhodos te zijn geweest, weer voor 2 weken naar El Gouna te gaan.We zitten nu (officieus) op 2 man incl. mezelf.

De bedoeling is:

- Begin/half juli
- 15 dagen
- All inclusive
- Enkele keren naar Tavila (bounty eiland verder op zee)
- Kiten, kiten, kiten kiten.
- 'En nog veel meer uiteraard.

Prijs bij vertrek op 8 juli is nu 945,-.
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #1 Januari 29, 2010, 12:42:26
edit2Rapporteer  
dat tivila eiland, kan je daar met je kite heenvaren?? is circa 16 kilometer zie ik op google earth..... of ga je daar met een boot heen??

Wij zijn ook van plan om in januari naar Egypte te gaan en El gouna is dan een van de mogelijkheden natuurlijk!!

ben er nog nooit geweest namelijk....

twijfel tussen Hamata (kite village) en El gouna.... nadeel van Hamata is dat er bar weinig te doen is naast kiten en duiken.......
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #2 Januari 29, 2010, 12:45:55
edit2Rapporteer  
dat tivila eiland, kan je daar met je kite heenvaren?? is circa 16 kilometer zie ik op google earth..... of ga je daar met een boot heen??

Wij zijn ook van plan om in januari naar Egypte te gaan en El gouna is dan een van de mogelijkheden natuurlijk!!

ben er nog nooit geweest namelijk....

twijfel tussen Hamata (kite village) en El gouna.... nadeel van Hamata is dat er bar weinig te doen is naast kiten en duiken.......


Denk niet dat je naar Tavila kunt kiten, je kunt er wel met een boot heen.
Op de boot heb je dan ook nog een maaltijd enz. Maar verder is het kiten gewoon echt heaven on earth.

Ik bedoel maar...
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #3 Januari 29, 2010, 12:47:54
edit2Rapporteer  
tjonge jonge dat ziet er vet uit!!! waar is dat???? bij kitepower??? net boven el gouna???

hoe is het vervoer... huur je dan een auto of met zon tjuk tjuk?
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #4 Januari 29, 2010, 12:50:34
edit2Rapporteer  
Nee dit is bij het eiland Tavila.
Vervoer: gewoon Tuk-Tuk en laat je niet afzetten, je kunt echt voor 5-10 pond van Three Corners Ocean View naar Kitepower.
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #5 Januari 29, 2010, 12:56:25
edit2Rapporteer  
iemand ooit in Hamata (kite-village) geweest????

ziet er ook supervet uit met die mangroven in het water.....

is dat mooier dan el gouna??
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #6 Januari 29, 2010, 12:57:13
edit2Rapporteer  
Volgens mij is Tavila definitief gesloten ivm militaire traning.
In het verleden kon je gewoon met een van de verschillende kitestation's richting Tavila. Gewoon even bij elk station informeren want ze gaan allemaal afzonderlijk van elkaar richting Tavila. Misschien hebben ze nu een goed alternatief of is het eiland weer opgesteld. Het lijkt mij niet relaxt kiten als je beschoten wordt :-)  Have fun
diesel oo7

Berichten: 515
Antwoord #7 Januari 29, 2010, 13:14:43
edit2Rapporteer  
Tavila is gesloten daar mag je niet meer komen
Zeer jammer was een top locatie

Tibo sorry voor het gebruik van je foto
Was echt top daar
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #8 Januari 29, 2010, 13:22:16
edit2Rapporteer  
niemand bekend met HAMATA Kite village?????

ervaringen??
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #9 Januari 29, 2010, 13:57:37
edit2Rapporteer  
Maar laten we een beetje ontopic blijven.

Wie gaat er juli 2010 mee naar El Gouna (15 dgn) ??
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #10 Januari 29, 2010, 21:28:02
edit2Rapporteer  
Maar laten we een beetje ontopic blijven.

Wie gaat er juli 2010 mee naar El Gouna (15 dgn) ??

Misschien even de titel aanpassen zodat er minder verwarring kan ontstaan.

@ Kitemaster..gebruik ff de zoekfunctie, youtube of google en als dat niet werkt kan je altijd nog even een nieuw topic openen.. succes
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #11 Januari 30, 2010, 19:08:56
edit2Rapporteer  
Maar laten we een beetje ontopic blijven.

Wie gaat er juli 2010 mee naar El Gouna (15 dgn) ??

Misschien even de titel aanpassen zodat er minder verwarring kan ontstaan.

@ Kitemaster..gebruik ff de zoekfunctie, youtube of google en als dat niet werkt kan je altijd nog even een nieuw topic openen.. succes
Je hebt gelijk, ik heb m ff veranderd.
Matthijs?!

Berichten: 139
Antwoord #12 Februari 01, 2010, 23:18:12
edit2Rapporteer  
Die gek meld zich ook maar even ik ben de tweede persoon die meegaat:P we waren vorig jaar naar Rhodos gegaan en toen kenden we elkaar nog niet eens maar was super vet echt chill maar dit jaar toch maar all inclusive want het niveau van eten was niet echt hoog haha
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #13 Februari 02, 2010, 13:48:33
edit2Rapporteer  
Die gek meld zich ook maar even ik ben de tweede persoon die meegaat:P we waren vorig jaar naar Rhodos gegaan en toen kenden we elkaar nog niet eens maar was super vet echt chill maar dit jaar toch maar all inclusive want het niveau van eten was niet echt hoog haha
Ik vond die hotdogs anders prima te rammen op Rhodos. De kant en klaar pasta en rijstmaaltijden wat minder ...

Gelukkig heb je bij Three Corners elke week een avond onbeperkt bbq'en naast alle andere onbeperkte eetfestijnen met vooral veel vlees en vis Grin

Ondanks dat is de animo nog niet heel erg groot .... Sad
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #14 Februari 02, 2010, 22:08:03
edit2Rapporteer  
El Gouna... ik zou wel meewillen... heb me prima vermaakt daar
superkite spot

Veel plezier voor degene die gaan!
Matthijs?!

Berichten: 139
Antwoord #15 Februari 10, 2010, 19:55:18
edit2Rapporteer  
Kom op gasten niemand die interesse heeft we staan nu op 3 man Jeroen, Lucas en ikzelf dat kunnen er meer worden!:D
Surfergirl

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #16 Februari 18, 2010, 22:04:08
edit2Rapporteer  
El Gouna ziet er ook wel supergaaf uit!!
Als er nog vrouwen/meiden zijn die ook naar El Gouna willen en een kamer willen delen...... (alleen een meisje..... anders wordt mijn vriend jaloers!) dan wil ik ook wel mee naar El Gouna!
Ben zelf net begonnen met kitesurfen. Een paar lessen gehad en een paar keer zelf wezen prutsen...... kan net 1 kant op varen.
Maar wees niet bang...  kan heel goed mijn eigen plan trekken!
Wil nu graag 1 week er even vol tegen aan... een soort kickstart voor het nieuwe seizoen hier in Nederland.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.