Autoradio

TMK

Berichten: 126
Antwoord #25 Maart 10, 2010, 20:48:23
edit2Rapporteer  
ik neem aan dat de fabrikant de code niet op achterkant zet. anders heeft het nog geen zin.

net zo nuttig als oma's die hun pincode in hun portemonee stoppen (ja, je hebt ze echt)
Arctic_Monkey

Berichten: 338
Antwoord #26 Maart 11, 2010, 13:52:19
edit2Rapporteer  
ervaring mee ?

volgende keer met jou mee rijden naar wijk, emiel Wink?
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #27 Maart 11, 2010, 14:03:54
edit2Rapporteer  
ken je het  werkwoord werken?? maakt finacieel behoorlijk veel uit

Duidelijk een rookie! Hoe meer je werkt hoe minder je kan surfen  ListenToMe! Maar nee hoor, er wordt ook gewerkt. Helaas komt mijn stufi eerder dan mijn salaris, vandaar!

Citaat
ervaring mee ?

volgende keer met jou mee rijden naar wijk, emiel Wink?

Ik kom jou sowieso nog een keer ophalen! Vind het nog steeds een top actie dat jij mij naar het strand heb gebracht, zo hoort het  Joepie Helaas heb ik niet zo'n auto als jouw tot mijn beschikking!

Ik wil hierbij iedereen bedanken die mij wel eens naar het strand heeft gebracht  YeSS En bij vervoer problemen kan er altijd iemand mee rijden!

Neelis

Berichten: 76
Antwoord #28 Juni 27, 2010, 13:53:43
edit2Rapporteer  
Maar nog steeds geen muziek in de auto en de vakantie komt toch al in zicht. Is er iemand die heel graag van zijn autoradio/cd-speler af wil?

Niemand wil het mij toch aandoen om de hele vakantie naast emiel te zitten die vals aan het zingen is omdat er geen muziek in de auto zit?
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #29 Juni 27, 2010, 19:35:30
edit2Rapporteer  
ik heb voor emiel zijn corsa een originele auto radio met code liggen  mag hij voor een kratje bier hebben
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.