Vraag over Nobile Skim 2010..... productiefout misschien?????

Kitemaster

Berichten: 365
Maart 10, 2010, 12:34:56
edit2Rapporteer  
Hoi,

ik ben erachter gekomen dat op de nieuwe nobile skim 2010 geen MICRO TEXTURE FOIL meer zit.
Dit is een grove laag (soort zeer fijn schuurpapier) welke aan de bovenkant van het deck zit.... dus NAAST en rondom de pads (gehele bovenkant).

terwijl toch echt wordt aangeprezen dat deze laag er wel op zou zitten... zie hier:

Textured Foil for Increased Grip:
The top foil of the Nobile Skimboard features a micro texture to reduce the chances of sliding off the board in the event that you land with your feet not 100% centred on the pads. The texture also increases grip when grabbing the board.


bron: http://www.powerkiteshop.com/surf/nobileskim07.htm

bij het model van 2008 en 2009 zat deze grove laag er ook op...... vreemde zaak.

nog een puntje is dat er geen Fin Shims meer bijzitten (plaatjes aan de bovenkant van het deck voor de bevestiging van de vinnen..... deze verdelen de kracht van de schroefkoppen over het oppervlak van het plastic plaatje, genaamd Fin Shimm.

Ik heb de vraag momenteel uitstaan bij de importeur..... maar ik dacht misschien is er iemand die er meer over kan vertellen, die het board al getest heeft ofzo??

hier wat fotos van mijn board..... zoals je ziet spek en spek glad en shiney naast de pads.

Ook zie je dat er dit jaar dus WEL weer de uitsparing opzit voor de Fin Shimm (foto 1), maar helaas zonder FFin Shimms zelf.......

iemand hetzelfde probleem??

of al getest dit board??

aanvulling: ik heb Van Weeghel gesproken en die hadden een 2010 op voorraad en idd ook GLAD aan de bovenkant en GEEN Fin Shims........

vreemde zaak
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Maart 10, 2010, 12:54:36
edit2Rapporteer  
behoorlijk irritant idd. Je wil ook geen griptape erop plakken want das weer zonde van de print.

Verzonken schroeven weten ze dondersgoed dat dat problemen gaat opleveren. in 2008 heb ik een board retour gestuurd nadat ik 2vinschroeven dwars door het dek trok. Gevolg, glaslaag en toplaag los rondom vingaten, maar board was nog wel waterdicht.

Maargoed, die grip hoort gewoon over het hele board te zitten, zeker als men dat zo presenteert. dus ik ga er vanuit dat ze je een nieuw board sturen die dat wel heeft?
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #2 Maart 11, 2010, 12:18:09
edit2Rapporteer  
ok om dit topic af te sluiten hier het antwoord van importeur:

Hi,

everything looks ok, this is the actuall 2010 skimboard. Is is a normall production board as we have iot since oktober.

Fins are yellow 2010, 2009 they were black color.

The fins have to be mounted without the black shims as than the screw head fits into the whole.

The text which the customer copied below from a onlineshop is wrong as this text belongs only to the twintip modells.

I see also the big white standing pad so nothing is missing.

The micro structure is not a reall structure, it ist he lacker on the board which provides better grip than not lackered.

Mfg
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Maart 11, 2010, 13:19:21
edit2Rapporteer  
hm, dat zou ik ook vragen idd, of de shop verkeerde info had op de site. Des al wel te plus vrij vlot antwoord van nobile (duitsland zeker...?) misschien kan je alsnog wat  erop plakken Sad

voorzichtig met die vinnen Wink
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #4 Maart 11, 2010, 13:23:25
edit2Rapporteer  
heb zin om m te gaan varen!!!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.