whelp...

Daffiej

Geen avatar

Berichten: 5
Maart 17, 2010, 18:40:11
edit2Rapporteer  
Had even een vraagje over een opfriscurcus...
Heb in 2008 3daagsecurcus gevolgd, helaas daarna niet echt meer kunnen kiten...Sad
Nu beetje vertrouwen kwijt...
Heb op internet al gezocht naar een opfriscurcus maar helaas weinig kunnen vinden...
Misschien kunnen jullie helpen, of moet ik gewoon als het seizoen weer begint naar een kiteschool toe en ff navraag doen...?

Thanxz...
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #1 Maart 17, 2010, 18:50:53
edit2Rapporteer  
Leg even uit wat je al weet, wat je wil 'opfrissen' en wat je nog wil leren,  waarschijnlijk zijn ze er in 2 uur doorheen. Hoeft niet veel te kosten, en kan eventueel ook met je eigen spullen.

Succes!

[Edit] commerciele aanbiedingen via mail of pm.
Daffiej

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 Maart 17, 2010, 18:59:04
edit2Rapporteer  
Uuh denk dat ik opzich alles nog wel weet wat toen geleerd is...
Maar ga me veiliger voelen als er iemand bij is die weet wat er gebeurt zeg maar...
Daarbij heb ik altijd moeite gehad om op dat "stomme" board te komen, en dat wil ik nou toch ook wel een keer leren...

Thanxz voor de reactie...
Jeroen89

Berichten: 201
Antwoord #3 Maart 17, 2010, 19:49:15
edit2Rapporteer  
Ik zou zelf zeggen, je kent de basis, je kent de safety en de gevaren. Ga lekker oefenen met nog een paar.

Als je er zoals je zegt geen goed gevoel bij hebt, ga idd zoals Ed zegt naar een school en leg je verhaal uit. Zal je er inderdaad zo doorheen zijn.
Daffiej

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #4 Maart 17, 2010, 19:58:41
edit2Rapporteer  
Opzich wel een goede met nog een paar...
Maar nu het probleem, vrienden/kennissen niemand doet aan kiten...
Zijn er wel genoeg mensen op een spot, maarre ten eerste komen die daar voor hun eigen sessie en hebben niet echt veel zin om mij in de gaten te gaan houden... I think so...
Dusse dat wordt idd (als het weer het toelaat) maar ff naar een kiteschool en kijken wat die kunnen doen...Grin 
Matthijs?!

Berichten: 139
Antwoord #5 Maart 17, 2010, 21:33:50
edit2Rapporteer  
Heey,

Dat dat er mensen zijn die je niet in de gaten houden klopt niet helemaal ik kijk altijd rond me als ik iemand zie die langere tijd met zijn kite in het water ligt. Ga ik er heen en kijken of ik kan helpen al is het alleen zijn board naar de kant brengen en dat ie zelf terug gaat. Voor de rest je kan bij Natural High kijken weet niet waar je in de buurt woont moet je zelf even kijken;)
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #6 Maart 17, 2010, 23:24:52
edit2Rapporteer  
[Edit] commerciele aanbiedingen via mail of pm.
Senna

Geen avatar

Berichten: 61
Antwoord #7 Maart 17, 2010, 23:49:42
edit2Rapporteer  
@ Daffiej
Als je alles nog weet (of veel nog weet) kun je ook zelf proberen op spots langs ijsselmeer. Vaak vrij vlak en ondiep water en handig om dingen weer even op te halen.
Ik wil best een keer mee hoor, ik ben zelf ook beginner, vaar wel stukken maar moet zelf ook nog oefenen Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 Maart 18, 2010, 00:34:15
edit2Rapporteer  
stelletje prutsers (behalve matthijs en jeroen (edit, en senna blijkbaar oook niet Grin )

Want: Ze weten niet waar je woont, dus waarom je eigen school lopen spammen; waar woon je/waar wil je lessen in de buurt? Opfriscurses kan in principe overal, kwestie van ff melden in je mail/telefoongesprek.
jporry

Berichten: 59
Antwoord #9 Maart 18, 2010, 00:38:19
edit2Rapporteer  
ik vind dat je het zelf moet bepalen of je het aan durft of niet.
Als je denk zekerder te voelen door een opfriscursus dan moet je dat gewoon doen.
Niet omdat ik reclame wil maken maar ik vind niet dat je onzeker het water op moet gaan hoewel ik het ook erg spannend vond. Tongue

Kyk even welk dicht bijzijnde kiteschool jou even een opfriscursus kan geven.
Je kunt ze altijd mailen. Ze zullen echt niet moeilijk doen neem ik aan.
(morres was me voor) Grin

Probeer zelf even in te schatten of het echt nodig is
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #10 Maart 18, 2010, 00:38:26
edit2Rapporteer  
Iedereen kan wel zijn eigen kiteschool op gaan noemen maar daar schiet ze natuurlijk niks mee op als ze niet zegt waar ze les wilt gaan hebben.

@Daffiej:
Zoek gewoon een school bij jou in de buurt, bel ze op en leg ze je probleem voor. Ook al hebben ze geen opfris-cursus in hun standaard programma, ze zullen je vast met veel enthousiasme verder willen helpen. Zo niet: snel een andere school bellen.....
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #11 Maart 18, 2010, 12:25:11
edit2Rapporteer  
En anders wil evan je wel ff leren loopen Wink Grin hihi
Daffiej

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #12 Maart 21, 2010, 11:22:20
edit2Rapporteer  
Iedereen bedankt voor de reactie...
Gaat over een maandje ofzo ff langs een kiteschool...
Lijkt me voor iedereen het verstandigst... En dan maar hopen dat we het kunnen blijven doen...Grin
En na lange tijd hou ik me aanbevolen voor het leren loopen...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.