El yaque

hoeksjuut

Geen avatar

Berichten: 73
Maart 30, 2010, 12:40:14
edit2Rapporteer  
Beste Mede kiter's,

Ik ben van plan om in mei naar El yaque te gaan, nu kon ik weinig relevante info vinden van mensen die hier in het kort geweest zijn.
Zijn er mensen die tips hebben kwa hotel/appartement?
En ik wil graag het eiland Isla Coche bezoeken, of jullie tips hebben hoe je dit het beste kunt bereiken?

Met vriendelijke groet,

Michiel
kees69

Berichten: 280
Antwoord #1 Maart 30, 2010, 14:06:51
edit2Rapporteer  
Hi Michiel, ben al een paar x in El Yaque geweest. Ben er wel erg low budget geweest, zat in een posada bij een Amerikaan, Miquel. Kerel spoort niet, maar betaalde iets van $15 per dag. Dan heb je een simpele kamer, met douche op loopafstand van het strand. Maar er zijn ook meer dan voldoende hotels te boeken, gewoon ff internet zoeken. Er zit ook een Hollander die kamers verhuurt.  Wim van Planet, kan je ook van alle tips voorzien. Is een Belg, superaardige vent. Met hem kun je ook met een bootje mee die je een eind verder bij een eilandje afzet. Dan kun je daarvandaan heerlijke lange downwinder naar het strand maken. Toen ik er was maakte hij ook af een toe tripje naar La Restinga (zoiets) is ook erg leuk.
Buiten het kiten moet je van El Yaque niet al te veel verwachten, maar pak je een x een taxi naar Porlamar, dan kan je helemaal uit je dat gaan.

Heb er zelf geen gebruik van gemaakt, maar er gaan dagelijk bootjes naar Coche. Deze vertrekken iets ten oosten van het surfstrand, je ziet het vanzelf.

Heb ik ook een vraagje voor jou. Met wie vlieg je ? Kon eerst rechtstreeks met Arke maar die gaan niet meer.

Veel plezier daar.
Kees

el bio

Berichten: 39
Antwoord #2 Mei 01, 2010, 09:27:39
edit2Rapporteer  
In de Lonely Planet stond een adresje van een toffe herberg. Goedkoop, op een 10' minuten stappen van het strand.

En voor de rest volledig met Kees eens, niks te beleven in El Yaque, wel in Porlamar, wel een beetje uitkijken daar.

Have phun!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.