goedkope tickets (brasil)

bikiniisuit
Gast
Maart 31, 2010, 23:05:10
edit2Rapporteer  
Vorig jaar vroeg ik t mij ook al af wanneer je nu t beste kan boeken voordat die f%$# winterdepressie weer begint. Oktober, november zon op je bolletje.  In januari ben je te vroeg, geen gegevens bekend. In februari schrik je je te pletter, hoofd(pijn)prijzen (en toch zijn r van die idioten). Antwoord is dus vorige week. Ja maart (denk ik dus). Vorige week avonden lang zitten spelen met echt alle websites en je kon toen ergens voor een 1 stop vlucht Adam Brazil E 765 neerleggen. Deze week dus niet meer. Lijkt wel of er graaf machine langs is geweest en al die tickets bestaan gewoon niet meer, opgelost in cyberspace. Nu betaal je voor een 1 stop vlucht E 908 all in, gemiddelde reistijd 16/17 uur per heen of terug (expedia.com). Over flybrazil heb ik t al niet meer: veel te duur (tenzij je een pakketreis neemt voor je gezin).  Op de website van Arkefly stond gisteravond nog voor E 755 een retourvlucht mogelijkheid met TAM. Al die websites zijn met dezelfde webserver aan elkaar verbonden, dus je denkt dat je nieuwe data krijgt. Waarheid is echter dat elke website een andere opslag berekent. Vanavond mag je met Arkefly voor niet minder dan E 919 voor een retourtje mee.  Alleen 2 stops lukt nu nog met TAM voor E 750 via Parijs. Ik haat 2 stops. Retourtje KLM/Airfrance zit al tegen de 990 (1 stop), echter de reisvoorwaarden tav je gear zijn recentelijk gewijzigd dus oppassen. Ik heb vanavond toch echt definitief besloten dat ik die ticket van vorige week van E 765, (1 stop) had moeten kopen. 
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #1 April 01, 2010, 07:39:34
edit2Rapporteer  
Niet zo zeuren Grace,betalen en genieten.Ik betaal al jaren rond de 900 euro voor een ticket to forta... ThumpsUp
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 April 01, 2010, 11:52:08
edit2Rapporteer  
SA is goedkoper en heeft ook hele mooie spots. Brazil is inderdaad nogal duur.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #3 April 02, 2010, 00:01:04
edit2Rapporteer  
...ik geloof dat ik r uit ben. snap geloof ik hoe die sites werken. alle nl en eng sites waar t woord goedkoop in staat moet je sowieso mijden. toen ik vorig jaar die italiaan aan de bar tegenkwam die mij doodleuk wist te vertellen dat hij voor 350 een retourtje had. nou ja hij heeft dus niet gelogen. misschien is t roulette hoor maar je moet nu eigenlijk alleen je terugvlucht boeken en pas 2 maanden voor je vertrek je heenvlucht. je komt dan uit op een 1-stop met minimale wachttijd en een totaal prijs incl tax van E 650. 
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #4 April 15, 2010, 20:16:51
edit2Rapporteer  
Is brazilie te doen in onze zomer? Het is dan regenklimaat daar... heeft iemand hier ervaringen mee?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #5 April 15, 2010, 20:41:16
edit2Rapporteer  
Waaaaaaar in Brazilië ,het is groooooooooooot,moet je weten!
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #6 April 15, 2010, 20:50:51
edit2Rapporteer  
haha aardig groot ja

ilha do guajiru of cumboco ofzo.

ideaalscenario:
1. kitebaar! zowel golven als baaitjes
2. tropisch
3. natuur
4. ook wat te doen naast kiten Smiley
bikiniisuit
Gast
Antwoord #7 Mei 02, 2010, 20:16:30
edit2Rapporteer  
okeiii, normaal is flybrazil gierend duur, maar nu kun je dus bij ze boeken, rechtstreekse vlucht Adam-Fortaleza voor E 825: mnd november. goedkoper zul je een rechtstreekse vlucht denk ik niet vinden, tenzij je voor ze werkt.

(vanuit NL met 1 tussenstop:)
Er gaat n rechtstreekse vlucht van italie naar Fortaleza zie www.airitaly.it  .............Euro 549.
In de periode tussen 19/9/2010 en 24/10/2010 kun je met
vluchtnr 19 416 om 10.00 uur vertrekken vanuit Milano MXP- rechtstreeks naar Fortaleza. Op de terugreis zelfde vluchtnummer vertrek je om 18.50 uur uit Fortaleza en kom je in Milano MXP aan om 08.30 uur. Dit zijn normale tijden. Enige wat je dus moet uitzoeken hoe je met Easy yet of op en van Milaan komt. Dit kan nooit meer zijn dan E 70. Ik vind die It website niet echt lekker, maar ik weet dat ze hoge service bieden. Ben vorig jr aan de bar Italiaan tegengekomen in november die voor E 350 via deze maatschappij 1 week accomodatie had + tickets. Helaas pindakaas spreek ik geen italo, maar dit ziet r goed uit.
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #8 Mei 03, 2010, 10:06:06
edit2Rapporteer  
wij kunnen enkel nog tickets vinden van 1100 nu met 1 overstap. het is natuurlijk veel te laat nu om te boeken zijn we achter gekomen.

het wordt nu maandje eilandhoppen in greece!

overigens gekeken op die italiaanse site met tickets, maar mijn italiaans is ook niet zo goed

zou wel spotprijsje zijn natuurlijk voor 500 euries naar brazilie. mss iets voor next year! of winter Smiley

cheers
bikiniisuit
Gast
Antwoord #9 Mei 03, 2010, 22:44:29
edit2Rapporteer  
@thelorr griekenland lijkt mij ook niet verkeerd, ben r nog nooit geweest. als je kijkt op www.flybrazil.nl kun je op dit moment gewoon voor E 825 een retourtje boeken, ben je vlak voor sinterklaar terug. Je reist dan gewoon met arkefly (Wink moet ff de bagage voorwaarden checken). Je zit dan ook niet vast aan posadas/hotels waar geen moer te beleven is.

Op die italiaanse site kun je echt ook nu voor E 549 naar fortaleza rechtstreeks echter ik moet verder surfen om de bagage voorwaarden te vinden. Denk dat die ticket prijzen vanaf nu wel omhoog zullen gaan.
thelorrr

Geen avatar

Berichten: 37
Antwoord #10 Mei 04, 2010, 10:19:29
edit2Rapporteer  
jaaa maar de plannen waren AS zomervakantie te gaan. Kon ik maar in okt t/m dec. dat zou ideaal zijn.

misschien iets voor volgend jaar.

die italiaanse site ga ik wel onthouden, das natuurlijk een koopje voor zo weinig geld naar brazilie. als je dat vantevoren boekt ben je spekkoper.

alleen nog een vertaler zoeken Smiley
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #11 Juli 09, 2010, 09:23:13
edit2Rapporteer  
Wat zijn de windstatistieken van Brazilie rondom de maanden september tot november?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.