north 5th element ombouwen naar 4 lijnen

hotkarl

Berichten: 26
April 03, 2010, 14:16:35
edit2Rapporteer  
Hoi, ik heb 2 north rhino's gekocht uit 2009 en daar zat een 5th element bar bij die ik wil ombouwen naar 4 lijnen i.v.m doorrollen als je hem crashed.
Heeft iemand dat al eens gedaan en zo ja hoe. Ik heb op buitenlandse fora wel mensen gevonden die dit hebben gedaan naar eigen inzicht maar daar stond verder geen testimonial bij ofzo van dat het werkt.
Groets Mark
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 April 03, 2010, 16:08:14
edit2Rapporteer  
is het een loaded 5th, want zo ja, dan kan je m niet verwijderen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 April 03, 2010, 16:15:11
edit2Rapporteer  
is het een loaded 5th, want zo ja, dan kan je m niet verwijderen

De R9 kan zowel vier als vijflijns gevlogen worden, waarbij de vijfde lijn slechts voor de safety is.
De lijn doet dus niets tijdens het vliegen met de kite.

Maar dat wil dan niet zeggen dat de kite ook volledig drukloos wordt wanneer je louter op de voorlijnen "flagt".
globe

Berichten: 1143
Antwoord #3 April 03, 2010, 16:33:11
edit2Rapporteer  
gaat niet lukken zonder de hele setup veranderen.
ALs je de 5th weg haalt zullen de tips naar elkaar toe worden getrokken omdat de y-splitsing veel te hoog zit.

Dus je moet je frontliinen verlengen, je grey strong line inkorten.

Ik zou een overjarig scepter barretje op de kop tikken als ik jou was.


diederik

Berichten: 908
Antwoord #4 April 03, 2010, 16:49:48
edit2Rapporteer  
op de north rhino zit geen active fifth! er staat onder het varen geen spanning op en wordt alleen tbv safety gebruikt...oftewel; hij kan er zonder problemen af...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.