GELUKKIG, Louisiana lekt nog!

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #25 Juni 27, 2010, 21:20:20
edit2Rapporteer  
Samenspel: iets wat wij verleerd hebben, sinds we de dingen wetenschappelijk onderzoek: dan splits je de dingen op, om ze zo afzonderlijk te kunnen onderzoeken.

Samenspel: iets wat wij westerlingen dus zijn verleerd. " primitievere stammen" kennen dit nog, niet alleen ondrling, maar  ook inrelatie met de kosmos, dieren en de natuur.

We hebben dus geleerd, dat we een afgescheiden eenheid zijn van de natuur, terwijl wij een onverbrekelijk verbonden zijn met de natuur. We zitten vol met noodzakelijke bacterien. Schimmels en virussen, waarvan we de functie nog niet weten.
Kortom: wij zijn natuur, en we eten er ook nog van.
Het is een samenspel, waarbij we het spel vergeten zijn: nog steeds willen we de natuur domineren, alsof we er bang voor zijn. Domineren met onze speeltjes van de wetenschap.
 
De natuur is allang uit balans geslagen, en als we doorgaan met slaan, slaat de natuur steeds harder met de door onze onbalans geschapen virussen, plagen etc.

Alleen uit eigenbelang, kunnen we maar beter vriend blij
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #26 Juni 27, 2010, 21:30:14
edit2Rapporteer  
ven. Alleen al uit respect, zoals de primitieve volkeren van vroeger en nu. Dan heb je aanmerkelijk meer lol van de natuur, nu heeft men alleen maar steeds meer angst voor de natuur. Wat doe je inderdaad met die high-tech compters, als een overstroming je woining laat verdrinken.
Meer samenspel: samenspelen met niet alleen de natuur, maar ook onder elkaar. Want we hebben allemaal mekaar erg hard nodig, om de reeds gelopen natuurschade weer te kunnen herstellen.
Die eendracht van macht zullen we binnekort echt hard nodig hebben.

DE uitdaging voor onze mensheid.
(sorry dat dit bericht in 2en is: op 1 of andere manier kan ik na een langere tekst niet meer verder typen: alleen maar door 2 keer opsturen kan dit wel).
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #27 Juni 27, 2010, 21:41:48
edit2Rapporteer  
Hoe langer wij wachten met dit niet te vermeiden karwei; destemeer tijd dit van onze dagelijkse werkzaamheiden gaat kosten. Er komt een kruispunt, dat dat alleen maar onze tijd gaat vullen. En dat is niet relaxt. We kunne dat maar beter voor zijn. Het bedrijfsleven loopt voorop: blijkbaar zien zij dit probleem al duidelijk. Nu wij ' consumenten' nog.
"Jij betaalt, dus JIJ bepaalt.
Bepaal dan in vredesnaam op een BEWUSTE manier. MET respect voor ALLES wat leeft.
Frank77

Berichten: 690
Antwoord #28 Juni 27, 2010, 21:49:52
edit2Rapporteer  
skfeenstra.nl  : over een maand hebben we dat ook wel voormekaar: volledig op WATER dus. Bel dan maar eens: 0653317221

Nou ik ben benieuwd, rijdt jouw wagen al op water ;-)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #29 Juni 27, 2010, 22:02:37
edit2Rapporteer  
Waar de techniek WEL rijp voor is, is het laten stoppen van het waanzinnige getransporteer van onszelf (telewerken) en ons voedsel (energie en chemie zuinige voedsel-flats). Dat soort transport is out-of-time-time-waste: zinloze tijdverspilling om elke dag in de fille te zitten, en om kiwi's uit de Amazone te halen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #30 Juni 27, 2010, 22:14:25
edit2Rapporteer  
Ik rij deels op water. Verder LPG.  Besparing op deze brandstof is niet zoveel : 10 %, uitstoot CO 50 procent minder. Op benzine is ie 2 keer zuiniger.
Dit is o.b.v. Simpele electrlyse bijmenging van een paar liter waterstof per minuut.
Dus nog niet de "Feenstra"-methode.

"Vrije energie" bestaat: het zal onze wereld redden.

Er is dus hoop.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #31 Juni 27, 2010, 22:37:27
edit2Rapporteer  
"Hoop" is wel een typisch menselijk ding. Een optimistme voortkomend uit gemakzucht, dus is dit optimse niet realistisch, maar dit optimisme kan wel bergen verzetten, en dat is in dit geval ook zeker nodig.

Een taak voor iedereen, blank of zwart, maakt niet, moslim of niet: idem.
Kijk, dit is nou zo'n boodschap, waarmee je thuis kunt komen, mijnheer Wilders!!
Constructief!

Wimt for president!!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #32 Juni 27, 2010, 22:52:37
edit2Rapporteer  
Daarom werk ik gratis voor dit bedrijfje.
Voor jullie, voor jullie toekomst, en de eenheid onderling en met de natuur.
Voor een goede toekomst dus. Voor mijn respect voor deze eenheid. Respecteer dit, net als ik.
De toekomst ben JIJ.
Frank77

Berichten: 690
Antwoord #33 Juni 27, 2010, 22:54:18
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=8HhbudfZPLg


Tijd voor wind...
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #34 Juni 27, 2010, 23:06:37
edit2Rapporteer  
"So down to earth", dank je Frank, dit had ik nou nodig.
Zo'n "respectvolle" opmerking, daar kun je mee thuis komen. Het begrip a-la-Wilders.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #35 Juni 28, 2010, 00:00:59
edit2Rapporteer  
Als je nou " HALELUJA'  riep, dan zou ik je niet afbranden, zijnde de enige respondent.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.