Verdacht board op Marktplaats

Jambo

Berichten: 208
Augustus 28, 2010, 20:34:57
edit2Rapporteer  
Voor degenen die een Naish board hebben verloren misschien
de moeite om eens te kijken.


http://link.marktplaats.nl/372681625
Jeroen89

Berichten: 201
Antwoord #1 Augustus 28, 2010, 20:55:36
edit2Rapporteer  
Inderdaad een verdachte advertentie.
Goed dat je het ff onder de aandacht brengt hier.  ThumpsUp
Twoink

Berichten: 116
Antwoord #2 Augustus 28, 2010, 21:03:40
edit2Rapporteer  
Wel een kick-ass T1 op de achtergrond
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #3 Augustus 28, 2010, 21:23:01
edit2Rapporteer  
hebben er geen verstand van................ gevonden dus !!
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Augustus 28, 2010, 21:25:58
edit2Rapporteer  
Gewoon je telefoonnummer erop zetten, dan had je deze gewoon weer terug gehad........
Er zijn ook eerlijke vinders.
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #5 Augustus 28, 2010, 23:45:12
edit2Rapporteer  
Kweet niet of iemand anders al de moeite heeft genomen om het te doen maar ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd:

Geachte marischka,

In uw advertentie geeft u zelf aan geen verstand van het kiteboard te hebben dat door u te koop aangeboden wordt. Ik ga er dan ook even vanuit dat u de 'eerlijke' vinder bent. Gelet op de locatie lijkt me dat niet geheel ondenkbaar. Ik ben zelf een zeer fanatieke kitesurfster en kan u laten weten dat het board dat u gevonden hebt al iets ouder is maar waarschijnlijk erg dierbaar voor degene die hem verloren is. Dit specifieke board wordt namelijk niet meer gemaakt en de meeste berijders ervan zijn er erg aan verknocht. Binnen de kitesurf scene bestaat de ongeschreven regel dat je gevonden spullen altijd aan de rechtmatige eigenaar probeert te retourneren en zeker niet te koop aan biedt via Markplaats of ander wijze. Er betaan twee zeer veel bezochte sites: www.hanglos.nl en www.kitehigh.nl. Uw adverententie is inmiddels door die sites ook al achterhaald. Wellicht kunt u zo vriendelijk zijn het board onder de 'gevonden' rubliek te plaatsen met locatie en datum. Degene die zijn board kwijt is zal u daarvoor zeker dankbaar zijn!
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #6 Augustus 28, 2010, 23:46:42
edit2Rapporteer  
Goed gedaan. ThumpsUp ThumpsUp
SanderH

Berichten: 135
Antwoord #7 Augustus 29, 2010, 00:00:46
edit2Rapporteer  
Goede actie Grin
Maar trouwens als ik mijn board kwijt zou zijn zou ik ook alle verkoop sites in de gaten houden...

Ben benieuwd naar het antwoord dat je krijgt Wink
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Augustus 29, 2010, 02:55:21
edit2Rapporteer  
Kweet niet of iemand anders al de moeite heeft genomen om het te doen maar ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd:

Geachte marischka,

In uw advertentie geeft u zelf aan geen verstand van het kiteboard te hebben dat door u te koop aangeboden wordt. Ik ga er dan ook even vanuit dat u de 'eerlijke' vinder bent. Gelet op de locatie lijkt me dat niet geheel ondenkbaar. Ik ben zelf een zeer fanatieke kitesurfster en kan u laten weten dat het board dat u gevonden hebt al iets ouder is maar waarschijnlijk erg dierbaar voor degene die hem verloren is. Dit specifieke board wordt namelijk niet meer gemaakt en de meeste berijders ervan zijn er erg aan verknocht. Binnen de kitesurf scene bestaat de ongeschreven regel dat je gevonden spullen altijd aan de rechtmatige eigenaar probeert te retourneren en zeker niet te koop aan biedt via Markplaats of ander wijze. Er betaan twee zeer veel bezochte sites: www.hanglos.nl en www.kitehigh.nl. Uw adverententie is inmiddels door die sites ook al achterhaald. Wellicht kunt u zo vriendelijk zijn het board onder de 'gevonden' rubliek te plaatsen met locatie en datum. Degene die zijn board kwijt is zal u daarvoor zeker dankbaar zijn!


beter had ik het niet kunnen bedenke/ schrijven...en ja helemaal waar ik zou kapot  gaan als mijn thorntje 2007 kwijt zou raken. ThumpsUp
hehuis

Berichten: 80
Antwoord #9 Augustus 29, 2010, 04:40:08
edit2Rapporteer  
Advert is weg
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #10 Augustus 29, 2010, 08:05:08
edit2Rapporteer  
Kweet niet of iemand anders al de moeite heeft genomen om het te doen maar ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd:

Geachte marischka,

In uw advertentie geeft u zelf aan geen verstand van het kiteboard te hebben dat door u te koop aangeboden wordt. Ik ga er dan ook even vanuit dat u de 'eerlijke' vinder bent. Gelet op de locatie lijkt me dat niet geheel ondenkbaar. Ik ben zelf een zeer fanatieke kitesurfster en kan u laten weten dat het board dat u gevonden hebt al iets ouder is maar waarschijnlijk erg dierbaar voor degene die hem verloren is. Dit specifieke board wordt namelijk niet meer gemaakt en de meeste berijders ervan zijn er erg aan verknocht. Binnen de kitesurf scene bestaat de ongeschreven regel dat je gevonden spullen altijd aan de rechtmatige eigenaar probeert te retourneren en zeker niet te koop aan biedt via Markplaats of ander wijze. Er betaan twee zeer veel bezochte sites: www.hanglos.nl en www.kitehigh.nl. Uw adverententie is inmiddels door die sites ook al achterhaald. Wellicht kunt u zo vriendelijk zijn het board onder de 'gevonden' rubliek te plaatsen met locatie en datum. Degene die zijn board kwijt is zal u daarvoor zeker dankbaar zijn!

heel goed kiteko !!! nu hopen dat ze het board op 1 vd sites zetten en de rechtmatige eigenaar zich meld..ook top van jambo word heel veel gevonden/gestolen gear aangeboden op marktplaats...
grtz
riesie

Berichten: 111
Antwoord #11 Augustus 29, 2010, 08:40:40
edit2Rapporteer  
@kiteko:
Wel heel braaf maar  je had je beter voor kunnen doen als potentiele verkoper en adres en telefoon nummer kunnen lospeuteren. Dan had de degene die het board is verloren hem nu op kunnen halen, Nu is denk ik de vogel gevlogen.
Arnold

Berichten: 220
Antwoord #12 Augustus 29, 2010, 09:12:02
edit2Rapporteer  
Hij staat zo te zien nu op hanglos:

http://www.hanglos.nl/forum/243323/kiteforum-board-naish-gevonden-goedereede-2008.html
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #13 Augustus 29, 2010, 09:53:08
edit2Rapporteer  
Ha, weer een board gered.
Goeie zaak. ThumpsUp ThumpsUp
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #14 Augustus 29, 2010, 12:52:59
edit2Rapporteer  
@riesie,
Jij bent echt het vertrouwen verloren in de mensheid....... Undecided
riss

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #15 Augustus 29, 2010, 13:59:15
edit2Rapporteer  
Er zijn inderdaad nog "eerlijke" vinders, dankjewel voor de tip Kiteko, jammer van de dreigementen van andere leden, het kan ook anders, toch?...staat al 2 jaar in de schuur, kranten en supermarkten in de gaten gehouden...maar niets natuurlijk.
misschien meer reclame voor dit soort sites voor ons leken misschien?

Met vriendelijke groet,

Marischka

SanderH

Berichten: 135
Antwoord #16 Augustus 29, 2010, 14:23:28
edit2Rapporteer  
Daar heeft ze trouwens wel een punt.. niet iedereen weet wat die moet doen bij het vinden van kite materiaal.
Zie hier ook het belang van het vermelden van je gegevens op je board Wink
naja

Berichten: 355
Antwoord #17 Augustus 29, 2010, 14:29:09
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de tip mannen,meteen even getjekt,was helaas niet mijn Thorn,die komt uit 2005.Jammerrrr.
lowietje

Berichten: 644
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #18 Augustus 29, 2010, 16:14:25
edit2Rapporteer  
misschien een tip voor mensen die hun board kwijt zijn.

onlangs had ook ik mijn board verloren, geen naam en nummer erop. wel stond er dus heel duidelijk het merk crazyfly op. Ik ben werkelijk op alle verloren en gevonden sites gaan posten dat ik mijn crazyfly board kwijt was:
- marktplaats verloren/gevonden voorwerpen
- www.verlorenofgevonden.nl
- hanglos
- kitehigh
- kitesurf.nl
- en zo zijn er nog een aantal sites waar je verloren voorwerpen kunt melden, wat ik dus ook heb gedaan

Gevolg: mijn advertentie van mijn verloren board stond bovenaan in de google zoeklijst als je op crazyfly zocht

de mensen die mijn board hebben gevonden waren ook leken, maar ze gingen op internet zoeken wat het nou was en waren dus mijn advertentie tegen gekomen en hebben mij gebeld.

en ik heb mijn geliefde boardje terug Smiley het kan dus wel
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #19 Augustus 29, 2010, 19:23:47
edit2Rapporteer  
Marischka..... ThumpsUp ThumpsUp Grin
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #20 Augustus 29, 2010, 21:02:24
edit2Rapporteer  
Marischka; thanks dat je de kranten en oproepen in de supermarkten al in de gaten hebt gehouden! Alle 'dreigementen' moet je vooral links laten liggen! Er zijn genoeg echte kitefreaks die een ander graag helpen; on or off the water. De rest heeft gewoon een veel te grote bek die maar één ding zouden moeten doen; zowel jouw als mijn kont kussen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.