Lijnlengtes bandit dos

A3aan

Geen avatar

Berichten: 29
September 26, 2010, 20:26:09
edit2Rapporteer  
Hallo,

Weet er misschien iemand wat de exacte lijnlengtes zijn voor de bandit dos?
Ik heb bij mijn eigen bandit gemeten en de stuurlijnen is de ene 23.33m  +-en de andere 23.40m +-.
Het tussenstuk is ongeveer een meter(lijntje tussen de bar en de stuurlijnen)Nou weet ik dat er rek zit op dyneema lijnen, ookal zijn ze pre-streched. f-one heeft het over een bar met 24m lijnen. Dan zou je logischer wijze zeggen dat de een 33cm is uitgerekt en de andere 40 cm. Want dan maakt 23 m plus die ene meter is 24 meter in totaal, maar die conclusie durf ik niet te trekken. Want zeker weten doe ik het niet.

 Ik wil er nieuwe lijnen voor laten maken en dan wil ik ze de juiste lengte hebben.

Alvast bedankt voor jullie reacties.


PS. Het gaat trouwens over de 45 cm bar. Ik gebruik hem voor mn 7 en 10m

[edit] Liever je bericht editten dan allemaal losse berichtjes posten.

Geelco

Berichten: 202
Antwoord #1 September 26, 2010, 20:42:14
edit2Rapporteer  
Gewoon een nieuw paar lijnen erop (24m), beide vervangen.  Of op cheapkitelines 2 x 23m lijnen bestellen.
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #2 September 26, 2010, 22:21:22
edit2Rapporteer  
http://www.fone-pro-shop.de/index.php?cat=c86_Bar---Leinen.html&page=1
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #3 September 27, 2010, 13:00:39
edit2Rapporteer  
Gewoon een nieuw paar lijnen erop (24m), beide vervangen.  Of op cheapkitelines 2 x 23m lijnen bestellen.

2x 23m gaat niet lukken, want dan moet je je powerlijnen ook 1 meter inkorten.

btw die andere bar is gister avond opgehaald door de eigenaar. ze was er wel heel erg blij mee
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.