Kado-bashing wegens vergrijzing

Wimt

Berichten: 2498
December 04, 2010, 15:39:58
edit2Rapporteer  
En de toenemende welvaart. En dat allemaal voor de kleintjes.
De KH-er die nog gelooft, moet niet verder lezen, maar de ouders overstelpen de kids met "verrassingen". Maar na een uur zweten door de kleintjes, om de "verrassingen" te ontbloten. Na een uur wordt het bijna beschamend, en de "kinderarbeid" levert al lamme handjes op.

Mijn vriendin bevindt zich in  artsenkringen, met navenant inkomen. Als je daar in een kinderkamer komt, is de "begane" vloer, bedekt met 1 m speelgoed, waar de kids zich lopend doorheen "kraken".

Tja, veel welvaart, weinig kinderen, en veel opa's en oma's, die helaas geen kadobon willen geven.

Het wachten is dus op het eerste in speelgoedkamervoorspeelgoed gestikte kind. Moet een soort reddingsbrigade komen, die voor de kerst de kinderkamer gaat ruimen tot een nivo van voor kinderen overleefbare hoogte in meters gemeten .

Het zgn. Normaal Aanvaardbaar Peil voor spelen.
StefanS

Berichten: 71
Antwoord #1 December 04, 2010, 20:26:47
edit2Rapporteer  
Ik zag de titel van het topic en dacht al: Wimt is weer bezig!
En zoals altijd heb je weer helemaal gelijk hoor
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 December 05, 2010, 13:09:49
edit2Rapporteer  
En, hij gaat door.
Kinderen zijn tegenwoordig allemaal prinsen en prinsesjes.
"Ik mag van mijn ouders alleen maar paté, roompate. Ze gaven dat kind leverworst, en ze vond het nog lekker ook.
Misschien heeft dat kind van haar ouders ook altijd maar leverworst gehad, als maar "duur" kan worden gedaan.

De laatste dagen der Romeinen
(l'histoire se repete).
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 December 05, 2010, 13:20:18
edit2Rapporteer  
Laatste nieuws over mijn schoonneefjes (vader is advocaat): ze hadden als voorafje al 2 vuilniszakken kado's gehad (pastte niet in de schoen), en vanaf vanmiddag (al, anders tijdgebrek om alles te ontmantelen) worden er nog 3 vuilniszakken ontpakt.
Allemaal Kruidvat en Macro plastic, door chinese kinderhandjes gemaakt, en over 3 dagen ligt dat dus weer in diezelfde vuilniszakken, om weer illegaal gedumpt te worden voor diezelfde chinese kindervoetjes.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 December 05, 2010, 13:57:01
edit2Rapporteer  
Dit jaar weer, ondanks crisis, 2,5 % meer, onder het moto: hoe ram ik materialsime er zo vroeg mogelijk in.
Het geloof die dit in de vorm van de god "Sint", materialiseert, is ons aller geloof. Wij allemaal geloven in de Sint (=materialisme), en de tempel waar we ook op zondag graag heengaan, heet mediamarkt.
Maar, dat mag ik niet zeggen, da's vloeken in de kerk. Er moet nml. Wel geofferd worden (pin-pas), dus niet teveel kritiek graag. Kan hier gelukkig wel, kiters zijn vrije geesten!
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #5 December 05, 2010, 14:24:46
edit2Rapporteer  
Wimt vraagje waar haal je de motevatie vandaan om dit neer te gaan zette . Beetje verslaafd aan het forum?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #6 December 05, 2010, 14:28:25
edit2Rapporteer  
Of geloven jullie ook allemaal nog in de Sint (=materialisme)?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #7 December 05, 2010, 15:18:15
edit2Rapporteer  
Beetje droogoefenen, Marco. Ben nu dermate geoefend, dankzij KH dus, dat ik niet veell dappere KH-ers tegenkom, die antwoord durven geven, tenzij alvast met heel veel smiley's , zodat ik mild zal reageren.
Bovendien: ik zit bij mijn schoonfamilie, en het waait niet.

Ze kregen genoeg snoep, om een schoolklas jarenlang van ADHD te voorzien.
De "speel"DVD-spelletjes, zijn instructie materiaal voor Al Qaida-destructie.
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #8 December 05, 2010, 15:49:52
edit2Rapporteer  
Het waait niet???
ben net ff wezen flyboarden op wijk aan zee en stond gewoon 17-18 knopen met stoten naar meer, dus het waait zeker wel!

Slap excuus trouwens voor zo'n lomp verhaal "het waait niet"
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 December 05, 2010, 15:59:32
edit2Rapporteer  
Ja, excuses, Jantjuuuh (ik heb mijn baas gevonden: geen enkele smiley zelfs).

Op Windfinder niks, maar actuele waterdata:; klopt.

Toch effe proberen:
Zeg Jantjuuh: waarom kiten op het droge land, water te koud voor jou? En, waarom nu al gestopt, het waait toch nog?

Jantjuuuh-bashing: ik heb weer een doel tijdens sinterklaas.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #10 December 05, 2010, 16:06:45
edit2Rapporteer  
Valt toch niet op, dat ik zit te messaging: 3 gillende kids, ik zit bedolven onder het kadopapier, en de nodige ooms en opa's enz, komen ook nog binnen. Kom ik meteen niet in de verleiding, de Sint te "verraden".
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 December 05, 2010, 20:53:50
edit2Rapporteer  
Nog een incident ook!

Was 1 exemplaar (1 kind), al 1 uur kwijt in het cadeaupapier en cadeau's.
Was al blauw, wegens overdadigheid. Hebben we kunnen reanimeren door hem 2 kado's af te pakken.
Toen kwam ie weer bij, en werd langzaam weer hebzuchtig.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.