half jaar op kite vakantie aruba / bonaire

TtHoM@s

Berichten: 1558
Januari 26, 2011, 14:27:21
edit2Rapporteer  
halloo beste kite vrienden,

ik verwacht eind juni klaar te zijn met me opleiding,
nu ben ik plannen aan het maken om daarna lang op vakantie te gaan (half jaar)
het is ook zeker de bedoeling om daar te gaan werken, om mijn verblijf daar te kunnen betalen
het liefst natuurlijk als kite leraar, maar het mag ook best wat anders zijn.
me voorkeur gaat uit naar aruba of bonaire

ben me nu nog druk aan het orienteren want der komt best een hoop bij kijken,
ik was benieuwd of er mensen ervaring hebben met dit soort 'vakantie's'

- kan je daar leven van je verdiende geld ? (eten, onderdak, vervoer)
- hoeveel zakgeld moet ik opzij zetten (vliegreis)
- ervaringen ?
- mogelijkheden
- misschien woon je der wel ? goeie contakt personen ?
- alle informatie en tips zijn welkom

groeten  Wink
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Januari 26, 2011, 14:44:58
edit2Rapporteer  
zet Aruba / Bonaire even in je titel. Zo gaan er mensen die het daar een beetje kennen eerder reageren en is je topic later ( voor anderen ) makkelijker terug te vinden.
sipper

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #2 Februari 01, 2011, 12:58:31
edit2Rapporteer  
Ik heb op Aruba een board gehuurd en gekite. Enig nadeel is wel dat de meeste hotels in het noorden staan en het beste kite  strand in het zuiden is. Dat is ongeveer 1 uur rijden. Gelukkig had ik daar vrienden;)
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Februari 03, 2011, 21:14:28
edit2Rapporteer  
Doe ff een mail naar Roan.
Hij is de eigenaar van de enige kiteschool op Bonaire en misschien kan hij duidelijkheid geven en heeft hij wat werk voor je.

www.kiteboardingbonaire.com

Check ook mijn eerdere reacties over Aruba, Bonaire en Curacao.
mischa85

Berichten: 5
Antwoord #4 Februari 09, 2011, 16:50:09
edit2Rapporteer  
goeiedag, ik zit nu een half jaar op aruba en moet nog een half jaar tot sept. Ben zelf nu een paar maanden bezig hier en ik vind persoonlijk dat het een goed eiland is om te kiten, bijna iedere dag goeie wind maanden jan-sept dus dat is een plus punt.. der zijn 2 goeieplekken waar je kunt kiten aan de noord en aan de zuid kant. Noord is aflandig dus das minder, zuid is aan land, dat is ook de plek waar de meeste lui kiten..

verder voor wat ticket betreft buiten het hoog seizoen betaal je tussen de 500-700 euro kom je in hoog seizoen betaal je rond de 1000. verder als je wil werken als instucteur hier, zou je de desbetreffende kite scholen moeten contacten.. verder kan je hier makkelijk in de horeca aan de slag. verdiensten in de horeca ongeveer 2000 gulden p/m = ongeveer 800-900 euro maar zit meestal ook nog 1000 dollar fooi boven op.. dus denk als je alleen ben dat je wel rond moet kunnen komen..

verder als je een auto wilt huren betaal je gemiddeld 50 gulden per dag.. huur je per maand bv heb je verhuur bedrijven die goedkoper zijn natuurlijk.. tevens je kan ook een auto kopen.. redelijke auto heb je voor 4000-6000 gulden.. goedkoper is meestal bagger Wink

verder kan je vanaf aruba goedkoop naar venezula ongeveer 200 dollar voor ticket.. daar heb je ook hele mooie plekken..of naar andere zuidamerikaanse landen natuurlijk..

als je verder nog vragen hebt feel free to contact me!

mzzls
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.