Iemand ervaring met Ozone Zephyr????

geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #25 Mei 30, 2011, 19:22:39
edit2Rapporteer  
@Feddomw: ik heb ooit een 14m Catalyst gehad en nu als grootste maat een 12m. Die 14m wordt volgens mij ook al 2 jaar niet meer aangeboden via het Ozone dealernetwerk in de Benelux. Als je de 12m vliegt met een directional, moet je al een eind komen qua low end. Wellicht heeft iemand ervaring met de combi Zephyr en een Catalyst 10m, dat lijkt te combineren te zijn als je niet te licht bent. Ik heb wel Catalyst 6m t/m 12m, maar geen Zephyr.
Hagar

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #26 Mei 30, 2011, 19:46:12
edit2Rapporteer  
Volgens mij geef je zelf de oplossing al Grin

Niet te snel naar 12 uur!

Ik heb trouwens ook net een paar weken een zephyr. Lekker cruizen bij weinig wind en bij meer wind (knoopje of 15) begint het serieuze beulen schater met lange glijvlucht sprongen.

See joes

Heb jij ook dat ie soms voorover valt op 12 uur? Verder inderdaad heel tevreden.
feddomw
Gast
Antwoord #27 Mei 31, 2011, 08:56:48
edit2Rapporteer  
@Feddomw: ik heb ooit een 14m Catalyst gehad en nu als grootste maat een 12m. Die 14m wordt volgens mij ook al 2 jaar niet meer aangeboden via het Ozone dealernetwerk in de Benelux. Als je de 12m vliegt met een directional, moet je al een eind komen qua low end. Wellicht heeft iemand ervaring met de combi Zephyr en een Catalyst 10m, dat lijkt te combineren te zijn als je niet te licht bent. Ik heb wel Catalyst 6m t/m 12m, maar geen Zephyr.

14 wordt wel aangeboden maar ligt nergens op voorraad, gewoon bestellen bij elke dealer.

Ik heb inmiddels met input van Moderator Ed een 8 en een 12 genomen. 12 is met een directional of zelfs een skim kite zat. Als je het daarmee niet red, is het eigenlijk de moeite niet. En met een 8 kan ik weer langer varen dan met een 10. Als ik geen budget had zou ik natuurlijk alles willen hebben, maar je moet keuzes maken.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.