Lauwersmeer, wel of niet gesloten tot 1 juni.

Woody

Berichten: 50
April 26, 2011, 21:49:22
edit2Rapporteer  
Aangezien de wind de komende dagen NO en O wordt, zit ik er aan te denken naar het Lauwersmeer te gaan. Bij de spot, Hoek van de Bant ,staat dat 't pas vanaf 1 juni open is. Maar er staat ook dat het gedoogd wordt. Iemand goede info of 't wel of niet mag voor 1 juni?
Waddenzeespot daar heb ik al over gehoord dat het voornamelijk asfalt en beton is. Lijkt mij niet een goede plek om weer te beginnen, zeker niet met voor mij nieuwe kites..

Groet,
Woody
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 April 26, 2011, 21:59:27
edit2Rapporteer  
mag dus niet, krijg je geen bon heb je mazzel. Simpel.
Sinds wanneer is risico voor je materiaal bepalend om regels aan je laars te lappen?
kitepower07

Berichten: 265
Antwoord #2 April 26, 2011, 22:12:50
edit2Rapporteer  
Hoe zit het trouwens met de Waddenzee kant, is dit dan ook nog steeds verboden?


Woody

Berichten: 50
Antwoord #3 April 26, 2011, 22:25:43
edit2Rapporteer  
Bedankt.

@idefix : Het is niet dat ik mij zorgen maak om mijn materiaal, maar het materiaal is nieuw en ook voor mij. Dan ga ik niet op een spot mijn materiaal voor 't eerst gebruiken waar een slippertje grote gevolgens kan hebben. Ik weet nog niet hoe het materiaal reageert. En het wordt sinds mijn kitesurfongeluk (kitemare Denemarken 2009) de eerste keer weer op 't water, dus dan ga ik niet op asfalt starten, of in de buurt van........ Mijn materiaal is mijn minste zorg, maar wel mijn lijf. loser

Morgen dan toch maar naar Workum?!

Groet,
Woody
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #4 April 26, 2011, 22:41:00
edit2Rapporteer  
was vandaag bij loog op het wad aan het varen, en was behoorlijk druk.
maar zag ook 1 kite op het lauwersmeer.  Lips Sealed
waarom ga je nou in je 1tje tussen al die windsurfers kiten... loser
en ik denk dat die windsurfers er ook zo over denken. of het is een windsurfer die vreemd is gegaan vanmiddag...
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #5 April 27, 2011, 01:21:37
edit2Rapporteer  
Zoals ondertussen wel vrij algemeen bekend, mits je je ook maar 2 seconden verdiept.

Lauwersmeer is idd OFFLIMITS. zowieso begrijp ik niet waarom iemand daar überhaubt wil varen in die klotsbak. Daarnaast her en der verotte palen net onder het wateroppervlakte. En het is altijd een kriem in de kitespot te komen.

Wad kant is het hele jaar open. Daar mag je altijd varen. En prima te doen bij noordoost.

Snap net als martimor idd niet waarom dr altijd 1 of 2 debielen zijn die toch zo graag gaan varen op lauwersmeer en meestal met aflandig ook nog.

@Woody,

Gewoon lekker naar Wad kant gaan (ja dijk is niks, ben dr ook al eens over heen getrokken) Maar goed het is wel redelijk te doen.
Workum of Mirns is idd het betere alternatief.
Helaas kan ik morgen zelf niet naar Workum omdat ik om 1 uur nog iets moet doen.. zucht....
Steven

Berichten: 1301
Antwoord #6 April 27, 2011, 12:14:33
edit2Rapporteer  
Hoe zit het trouwens met de Waddenzee kant, is dit dan ook nog steeds verboden?



Voor jou wel Jurjen
kitepower07

Berichten: 265
Antwoord #7 April 27, 2011, 19:10:41
edit2Rapporteer  
Thnx Steven!

Ga je mij dan "straffen" als ik wel ga? hihi  Kiss
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.