Kiten bij Warder niet meer mogelijk.

bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #25 Mei 11, 2011, 16:08:10
edit2Rapporteer  
morres,

je kan ook lekker over alles en iedereen gaan zijken!

volgens mijn ben jij wel een heel iritand persoon die ook altijd het laatste woord wil hebben!!

oowja valt trouwens mee dat gaastra er niet in genoemd is!

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 Mei 11, 2011, 17:55:13
edit2Rapporteer  
snap niet wat dat er mee te maken heeft, maar soit, kijk mijn post-historie na en laat het je opvallen dat ik echt niet zoveel gaastrapost als in jou hoofd rondspookt.. Het is trouwens zEIken :+

Ben jij NKV-lid bezemsteel? Zo ja, wil je niet weten wat er met je centen gebeurd? En zo nee, als je wel lid zou zijn, zou je het dan niet willen weten?
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #27 Mei 11, 2011, 17:58:08
edit2Rapporteer  


Ben jij NKV-lid bezemsteel? Zo ja, wil je niet weten wat er met je centen gebeurd? En zo nee, als je wel lid zou zijn, zou je het dan niet willen weten?

ja ik ben nkv lid. en ik weet wel ongeveer wat er met mijn geld wordt gedaan! 

en verder een beetje vertrouwen kan nooit kwaad!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #28 Mei 11, 2011, 20:23:55
edit2Rapporteer  
Je mag uiteraard zelf weten en er blindelings op vertrouwen waar je geld heen gaat. Mijn geld gaat er niet (meer) heen, als dat wel het geval was, was ik neit blij geweest.
Snap niet waarom een aantal hier op mij lopen te zaniken, toch niet erg om scherpe vragen te stellen of kritisch te zijn. Niet iedereen bukt zomaar voorover..
Marsie

Berichten: 361
Antwoord #29 Mei 11, 2011, 21:12:07
edit2Rapporteer  
Stond bij trefpunt al gemeld inderdaad maar een discussie kan natuurlijk ook.

Probeer wel bij de kern te blijven a.u.b.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39798.0
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #30 Mei 13, 2011, 14:29:10
edit2Rapporteer  

Morris ......kom gezellig naar de ALV. Kun je op het hele NKV gebeuren flink kritiek leveren

HOhohooo!
Ik wil best dubbel betalen om te voorkomen dat M. z'n gezeik-extensions de ALV in dweilt
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #31 Mei 13, 2011, 16:25:04
edit2Rapporteer  
Hehe Jelle Grin
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #32 Mei 13, 2011, 18:48:32
edit2Rapporteer  
Bij nader inzien: Idefixes uitnodiging is wijs. Bij live samenzijn zijn mensen veel beleefder en constructiever dan op forums via hun beeldscherm.
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #33 Mei 13, 2011, 20:21:12
edit2Rapporteer  
 Shocked
Dat andere mensen hun kop in het zand steken is prima, maar dat doe ik niet. Kritiek geven betekend niet automatisch dat je zelf een beter oplossing hebt.
Waarom zou ik houding matigen? Omdat jij het zegt? Omdat ik (on)gelijk heb? Geloof niet dat je er wat over te zeggen hebt..

Morres wat is jou schoenmaat maatje 57.
een gevalletje van erg lange tenen?    Shocked
doe wat je niet laten kan.

Ik heb het volste vertrouwen in Idefixe en het NKV om zoveel mogelijk spots open te houden zelfs waar jij vaart Morres.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.