Horst: Wie wil / kan mij een keer helpen om basis na eerste les uit te breiden

tch_3

Geen avatar

Berichten: 1
Mei 07, 2011, 11:10:02
edit2Rapporteer  
Hallo,

Na een eerste les heb ik een paar keer geprobeerd het kiten verder te leren, maar kom net niet verder.
Wie wil mij een keer verder op weg helpen op horst.
Als je een keer eind van de middag / avond weet dat je er bent en mij wilt helpen, graag een berichtje, zou top zijn.

Groeten,

Theo
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Mei 07, 2011, 11:23:27
edit2Rapporteer  
Theo, misschien is het verstandig eens naar een andere spot te gaan. Meestal heb je dan constantere wind wat het leren varen een stuk makkelijker maakt.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #2 Mei 07, 2011, 13:28:31
edit2Rapporteer  
@ tch_3 Als ik een keer naar horst ga en jij ook wil ik je wel verder helpen (check je PM)

@ KappuhH Hoeft niet perse naar een andere spot, ik heb ook 3 lessen gehad op zee, en ben daarna op horst zelf begonnen, als je zorgt dat je de ruimte hebt, en de juiste maat kite, hoeft dat geen enkel probleem te zijn.
Je hebt inderdaad gelijk dat het op horst vlageriger is dan op de andere spots in NL, maar ik vind dat meestal nog wel meevallen.
darky001

Berichten: 330
Antwoord #3 Mei 07, 2011, 14:33:44
edit2Rapporteer  
veel beginners die het op horst geleerd hebben.
en ook nog steeds varen daar zo.
conner kite

Geen avatar

Berichten: 170
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #4 Mei 07, 2011, 19:13:05
edit2Rapporteer  
ik zal meer in de richting van friesland gaan mirns of zo daar is constantere wind maar kan verder rijden zijn
lolbroek3

Berichten: 244
Logs: 0 | 312 uur
Antwoord #5 Mei 07, 2011, 19:28:02
edit2Rapporteer  
Ik heb zelf 3 lessen gehad op muiderberg, en ben daarna verder gegaan op horst. Ik moet zeggen dat de wind wel vaak vlagerig is, maar als je een beetje doorzet lukt het uiteindelijk wel Wink
Persoonlijk vind ik horst echt een top spot voor beginners, veel ruimte, lang ondiep (+/- 1m) en genoeg kiters om je te helpen als je vragen hebt!  ThumpsUp
JiePie

Geen avatar

Berichten: 140
Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #6 Mei 07, 2011, 22:39:07
edit2Rapporteer  
Het is leuk om er te kiten, maar eigenlijk is het gewoon een niks spot. Het ene moment klapt je kite bijna uit de lucht.
Andere keer heb je een vlaag zodat je bij Dolfinarium land.
Gixxer

Berichten: 392
Logs: 0 | 114 uur
Antwoord #7 Mei 08, 2011, 09:29:09
edit2Rapporteer  
@tch_3   

Join the club http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=38358.0
Bohdi

Berichten: 6
Antwoord #8 Mei 08, 2011, 09:55:47
edit2Rapporteer  
Horst is wel te doen voor beginners, inmiddels is er al een heel legioen die heeft leren kitesurfen op Horst, " wel eerst les nemen" dan lekker oefenen.
En als je het niet weer niet vertrouwd ivm vlagen of maat kite, dan gewoon een dagje overslaan. Kort om: Gebruik je verstand dan komt het goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.