Muiderberg weer open!

Nature

Berichten: 1295
Mei 27, 2011, 13:15:32
edit2Rapporteer  
Hey people  dit bericht lees ik net:
ALMERE - De zwemverboden bij het Zilverstrand en Almeerderstrand zijn gisteren opgeheven. In het water is geen giftige blauwalg meer aangetroffen.

Het water bij stranden in Almere, Muiden en Naarden was sinds vorige week verboden gebied, nadat meerdere honden na een duik in het meer waren overleden. Bij het Almeerse Catamaranstrand werd giftige blauwalg gevonden, maar daar is het volgens de provincie Flevoland bij gebleven.

Zwemmen bij het Catamaranstrand wordt nog wel afgeraden. Bij een van de honden werd vastgesteld dat hij overleed aan blootstelling aan blauwalg. De komende dagen wordt verder onderzoek gedaan naar de waterkwaliteit.

Op de site van muiden staat ook dat het opgeheven is enkel krijg ik geen website maar een 404  als ik er op klik. http://www.muiden.nl/
ikku

Berichten: 19
Logs: 0 | 30 uur
Antwoord #1 Mei 28, 2011, 14:58:52
edit2Rapporteer  
YEAhhhh dan kunnen we weer knallen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.