Wie Bonaire 20 juni?

Steef S

Berichten: 123
Juni 02, 2011, 14:20:25
edit2Rapporteer  
Hey!

Ik heb misschien een beetje een rare vraag maar mijn moeder werkt bij de KLM en nu wilt ze mij van de zomer meenemen om daar een weekje te verblijven. Het gaat om de 19e tot 26 juni.

Nu neem ik natuurlijk mijn kitespullen mee en vroeg ik me af of er toevallig misschien in die tijd ook nog andere kiters op bonaire zijn waarmee ik een beetje kan optrekken en samen kiten:)

Ik hoop op wat reacties:)Smiley

Groetjes Stefan!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Juni 02, 2011, 15:57:51
edit2Rapporteer  
Gewoon lokale Digicel-chip kopen voor je telefoon en dan naar Atlantis gaan en telefoonnummers uitwisselen. Vergeet ook niet een dagje Klein Bonaire te boeken met "Good return Bonaire" . De eigenaar is een kennis/vriend van mij en kite zel ook. Als het goed waait gaat hij waarschijnlijk ook het water op. Je moeder kan dan daar machtig mooi snorkelen en in de zon liggen.  Have fun.

Als je meer info nodig hebt dan hoor ik het wel
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #2 Juni 02, 2011, 16:05:29
edit2Rapporteer  
Thanks Mini Me! Hier kan ik zeker wat mee Smiley
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #3 Juni 02, 2011, 16:06:09
edit2Rapporteer  
Jij bent zeker een bonaire Local? Ben jij er toevallig dan ook?
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #4 Juni 02, 2011, 20:07:06
edit2Rapporteer  
Hey Steef, in de bemanning zit altijd wel minimaal 1 kiter. Zeker op de 8 daagse Bonaire reis.
De gasten van kiteboarding bonaire zijn ook erg chill. Gewoon naar Atlantis gaan en je hebt genoeg aanspraak, als je zelf een klein beetje moeite doet. Helaas zit ik zelf niet op jullie trip dit keer. Heve fun!
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #5 Juni 02, 2011, 20:49:55
edit2Rapporteer  
Thanks flying high! Moet goed komen Smiley
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #6 Juni 03, 2011, 10:22:31
edit2Rapporteer  
Jij bent zeker een bonaire Local? Ben jij er toevallig dan ook?


Ben zo goed als local ;-)
Elk jaar ben ik ongeveer maand op Bonaire.
Op Atlantis zitten idd veel KLM gasten maar dat is waarschijnlijk niet helemaal je doelgroep ;-) Heb je ook facebook?  Je kunt dan ook contact opnemen met Christiaan Zweers. Dat is een locale kiter. Verder heb ik ook regelmatig wat info en foto's gepost dus als je de zoekfunctie gebruikt dan krijg je ook veel info. Have fun.

Ps foto van een sprong @ Atlantis toegevoegd
hier nog meer foto's : http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=39669.0
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #7 Juni 05, 2011, 21:31:54
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit! Bedankt voor je info!

Cheers!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.