Business Opportunity: Anti Kitespullen Diefstal

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Juni 04, 2011, 00:25:35
edit2Rapporteer  
Ontwerp "Beachlock" zoekt weg naar markt.

Het seizoen is weer volop begonnen, niet alleen voor de kiters maar aan het aantal diefstallen dat hier gemeld wordt, ook voor de dieven. Leg je je spullen nou in de auto, of juist op het strand? Het lijkt op sommige spots nergens veilig.

Zoals sommige van jullie weten ben ik van beroep ontwerper/uitvinder. Sinds ik kite heb ik veel ideeën om het leven van de kiter plezieriger te maken. Sommige zijn bagger, sommige zijn goed.

Ik loop al een tijd rond met een idee voor een strand-slot, waar je je spullen mee kan beveiligen. Ik blijf dit een goed idee vinden.
Ik heb het idee besproken met een aantal contacten dat ik heb in de NL surfindustrie, en hoewel iedereen die ik sprak het een slim en goed plan vind is het me niet gelukt hier een passende eigenaar bij te vinden.
Omdat ik het erg druk heb en op moet passen niet teveel van dit soort eigen ontwikkelingen te gaan doen heb ik het idee laten liggen. Het is nog niet beschermd, maar de presentaties tot nu toe zijn onder schriftelijke geheimhouding geweest. Om het interessant te houden voor degene die hier mee verder wil ga ik het niet publiceren.

Mijn insteek is dat ik het goed zou vinden als het product de weg naar de markt vind. Ik neem genoegen met een kleine royalty oid, ik kan de investering in tijd en geld niet zelf opbrengen.

Mocht je het wat lijken en je verkeert in een positie om iets dergelijks op te pakken, stuur me even een berichtje met een motivatie, en bij voorkeur wat achtergronden over wat je ondernemers, commerciele en financiele bagage is.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juni 04, 2011, 10:15:48
edit2Rapporteer  
heb dr ook wel eens over gedacht, maar moet zegge ndat het hier ook erg meevalt, nog nooit wat verdwenen.
Ik dacht zelf ooit eens zo'n apparaat te kopen wat mega lawaaii maakt als het beweegt, iets van 110decibel ofzo als het meer dan zoveelgraden beweegt.
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #2 Juni 04, 2011, 13:08:44
edit2Rapporteer  
Wat dacht je hiervan, gewoon te koop: http://www.cameraland.nl/product/476/8470/
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Juni 04, 2011, 13:53:20
edit2Rapporteer  
Wat dacht je hiervan, gewoon te koop: http://www.cameraland.nl/product/476/8470/

hey die is goed, lijkt op punten op mijn plan. Heb jij 'm ingebruik voor kitespullen?

Kijk, een goed idee heb je nooit in je eentje tegelijk...
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #4 Juni 04, 2011, 19:38:17
edit2Rapporteer  
Ik dacht zelf ooit eens zo'n apparaat te kopen wat mega lawaaii maakt als het beweegt, iets van 110decibel ofzo als het meer dan zoveelgraden beweegt.

Heb ik gekocht, was meteen stuk, teruggestuurd door de winkel, daarna nog steeds niet-functioneel.
Is ook makkelijk te omzeilen: duw 'm in een glas met water en niemand hoort wat. Als iedereen zo'n ding heeft, wordt het zo'n pkkeherrie met ongelukjes dat niemand er meer op let.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Juni 04, 2011, 21:27:08
edit2Rapporteer  
Wat dacht je hiervan, gewoon te koop: https://www.cameraland.nl/product/476/8470/

die bedoel ik ja Smiley
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 Juni 06, 2011, 18:56:21
edit2Rapporteer  
Misschien een ouderwetse boobytrap of hoe zon ding ook heet. Gaat er iemand met je tas vandoor knalt je tas uitelkaar net genoeg zodat de dief zijn handje goed wordt beschadigd voor een tijdje.
Niet voor altijd natuurlijk, want dan gaat ie weer in de wao en dat moet natuurlijk ook weer niet want dan kan hij zijn taakstraf niet doen. Grin
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 Juni 06, 2011, 19:01:18
edit2Rapporteer  
Ik heb wel eens er over nagedracht mijn auto aan de binnekant onder stroom te zetten. Grin

Dat is ook niet mis hoor. Grin
TimLimbo

Berichten: 241
Antwoord #8 Juni 06, 2011, 19:02:57
edit2Rapporteer  
LOL - als je tas nu over het strand vliegt door de wind, dan heb je een disco Smiley
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #9 Juni 06, 2011, 19:06:37
edit2Rapporteer  
Ik heb wel eens er over nagedracht mijn auto aan de binnekant onder stroom te zetten. Grin

Dat is ook niet mis hoor. Grin
   alleen strafbaar  

@Rudo, goed idee van je!  @ hollandkiter ,dat  ding leek me ook wel wat maar na 3 trillingen gaat ie af.is niet tof als er 35+ knopen over het strand gaan.  dacht meer iets van een (tijdelijke) container oid met kluisjes. te openen middels €0.50 net als in het zwembad.
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #10 Juni 06, 2011, 19:12:33
edit2Rapporteer  
Ik heb laatst wat spullen op het strand verplaats van kiters die niet door hadden dat er iets van eb en vloed bestaat. Vond het niet netjes om toe te kijken hoe spullen nat werden door de vloed.
Ben nu wel blij het niet de spullen van Teigetje waren. Had anders geen handen meer  Grin
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #11 Juni 06, 2011, 19:15:19
edit2Rapporteer  
Ik heb wel eens er over nagedracht mijn auto aan de binnekant onder stroom te zetten. Grin

Dat is ook niet mis hoor. Grin
   alleen strafbaar  

Weet ik, daarom maar niet aan begonnen. Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #12 Juni 06, 2011, 19:36:27
edit2Rapporteer  

Misschien een ouderwetse boobytrap of hoe zon ding ook heet. Gaat er iemand met je tas vandoor knalt je tas uitelkaar net genoeg zodat de dief zijn handje goed wordt beschadigd voor een tijdje.
Niet voor altijd natuurlijk, want dan gaat ie weer in de wao en dat moet natuurlijk ook weer niet want dan kan hij zijn taakstraf niet doen. Grin


nee joh gewoon zoals die serviërs met die bosniërs deden en v.v. (no offence) ipv onder een lijk of zwaargwonde... je kite op een mijn leggen... ok kite kaputt... dader heb je ook geen omkijken meer naar... en de volgende denkt wel 2x na...
strafbaar? sowiezo... jatten toch ook?

Ik heb laatst wat spullen op het strand verplaats van kiters die niet door hadden dat er iets van eb en vloed bestaat. Vond het niet netjes om toe te kijken hoe spullen nat werden door de vloed.
Ben nu wel blij het niet de spullen van Teigetje waren. Had anders geen handen meer  Grin

ik had toegekeken en gelachen... in NL heb je potentieel last van eb en vloed... ja idd weer wat geleerd Tongue

oooh jongens waar heb ik vandaag last van... zal wel aan't weer liggen. echt slecht gewoon...
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #13 Juni 06, 2011, 22:45:11
edit2Rapporteer  
Citaat
Ben nu wel blij het niet de spullen van Teigetje waren. Had anders geen handen meer 

Teigetje laat geen waardevolle spullen achter op het strand. Lege OR tas met pomp en als je mazzel heb nog een koeltassie met koelelement en een broodje kaas en snicker ofzoow  Grin
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #14 Juni 07, 2011, 07:20:56
edit2Rapporteer  
"Apparatus"  misschien combineren met een plasmaontlading!  schater
Anyway....als het een broodje "oude boeren kaas"  is zou ik ervoor gaan! ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.