Kite lek

tommyboy5

Berichten: 32
Antwoord #50 Juni 30, 2011, 11:45:03
edit2Rapporteer  
pffff, raar....

Tegen mij heeft hij een week geleden belooft nieuwe bladders op te sturen, maar die zijn ook nog steeds niet binnen:(
Toen heb ik met moeite een paar dagen geleden weer contact op kunnen nemen en vertelde hij dat hij de nieuwe bladders helemaal in Frankrijk besteld had en het dus wel ff kon duren.
Nu kreeg ik gister weer een smsje dat de bladders vandaag binnen moeten komen. De TNT is nog niet geweest, dus ik wacht vol smart, maar verwacht er niet te veel van...

@mklencke
Wat ik heel vreemd vind, is dat jij precies dezelfde kite heb met precies dezelfde problemen...
Als ik de lekke bladders bekijk lijkt het wel of de kite in het prikkeldraad heeft gezeten, maar het doek is nog gewoon helemaal in orde.

Zitten er bij jouw kite geen kleine gaatjes in het doek? Dan komen mijn bladders misschien wel uit jou kite...


mklencke

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #51 Juni 30, 2011, 13:16:20
edit2Rapporteer  
Nee, geen gaatjes in het doek. Ik heb goed gekeken en er maar 1 gevonden, die is piepklein.

Die oranje bladder die je in de foto ziet is trouwens van erg slechte kwaliteit. Er zijn gewoon cheapass bladders in gepropt. Waarom, dat is de vraag. Want het lijkt me stug dat 2 originele Vari bladders stuk gaan in een kite die verder niet aangetast is.

Ik ga er verder achteraan en houd je op de hoogte. We kunnen ook bellen, pm me even je nummer.
tommyboy5

Berichten: 32
Antwoord #52 Juni 30, 2011, 13:46:14
edit2Rapporteer  
Okee,

Hoeveel van die "oranje bladders" zitten er bij jou in je kite?
Twee voor in de struts en één in de LE???
Dat zijn namelijk de bladders die hij mij zou opsturen.

Ik heb de kite zelf gerepareerd met plak stikkers en een strijkijzer. Misschien is dat voor jou ook een optie?

Ik hoor nog wel van je!
mklencke

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #53 Juli 09, 2011, 10:00:18
edit2Rapporteer  
Nee, alleen 2 struts.

Heb jij inmiddels je bladders ontvangen?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #54 Juli 09, 2011, 11:36:28
edit2Rapporteer  
Erg jammer heren, hoop dat de prijs ierg laag was. Aan de andere kant is het meestal: When you pay peanuts, you get monkeys Sad
feddomw
Gast
Antwoord #55 Juli 09, 2011, 11:51:17
edit2Rapporteer  
Ik vond het niet eens zo weinig dat is betaald.... Er zijn echt wel even goede (of betere) deals te doen als je bereid bent te zoeken en af te dingen.
feddomw
Gast
Antwoord #56 Augustus 11, 2011, 22:12:38
edit2Rapporteer  
Hoe is dit afgelopen uiteindelijk? Dezelfde verkoper heeft een Wainman te koop staan waar ik wel interesse in heb.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #57 Augustus 12, 2011, 19:27:18
edit2Rapporteer  

Ben ook benieuwd hoe dit is afgelopen.

@Feddomw, hier ga je toch niet meer van kopen, een gewaarschuwd mens telt voor 2  Wink
feddomw
Gast
Antwoord #58 Augustus 12, 2011, 20:52:49
edit2Rapporteer  
Als de prijs goed is er natuurlijk altijd wat te regelen.

Als de kite helemaal netjes is, dan kan je alleen nog gezeik met bladder/struts krijgen. En gezien de kite die ik zoek, is dat geen probleem: geen one-pump.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.