Verslaafde meiden

bikiniisuit
Gast
Juni 20, 2011, 00:36:21
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=qK-YUODIuD4


Ik weet niet goed waar ik moet beginnen. “Meiden“ is het onderwerp. Niet zomaar meisjes, maar kitemeisjes. De meesten zijn gaan kiten omdat er n man was in hun leven, een vriend, met wie ze dit (konden) delen. Er zijn (handvol) meiden die uit zichzelf zijn gaan kiten. Bij deze laatste groep is de progressie langzamer dan bij de meiden die een kiter als vriend hebben. Meiden die kiten ontmoeten elkaar op clinics. Dit weekend was DE BOM.

AANMELDEN BIJ X-SCHOOL
Heb 140 zitten trappen op de snelweg om op tijd te komen, en in Zeeland bijna een hele ganzen familie uitgeroeid. Bij x-school in Kamperland zag ik 2 bloedmooie Deense meisjes die al om 04.00 uur in de ochtend met auto aangespoeld waren. De Denen lagen op t zand hun roes uit te slapen en zoetjes stroomden ook Noord Duitse, Belgische en een paar NL meiden aan. Deze meiden hebben uren in de auto gezeten, internationale hardcore! 22 meiden (op 5 na, iedereen blond), 6 beginners, in leeftijd meesten 20-ers, 30-ers enkele 40rs

DE CLINICS
De ontmoeting met Kristin was warm. Ze begon professioneel aan teambuilding waardoor meiden in de juiste groep werden ingedeeld.  Elke groep een instructeur. Ook Kristin kreeg een groep.  Kristin gaf ons veel prive les, prive instructies en ze hield ons allemaal in de gaten. In 1 dag zijn we volgepompt met veiligheid adviezen, de QR werd midden in de regen ook daadwerkelijk uitgetrokken, ze liet ons lijnen veilig oprollen, Self Resque werd op t water uitgevoerd en daarnaast ook back-roll, front roll, handle pass, raileys en namen die ik vergeten ben.

JE VRIENDIN
De meeste lezers op dit forum zijn "mannen". Als ik jullie was zou ik NOOIT mijn vriendin naar deze clinic sturen. Ze wordt besmet met t kitevirus. Je vriendin ontdekt dat r meiden zijn die nog 100 x maffer zijn dan in JOUW dromen. Ze zal meiden zien die 3 dagen in hun auto slapen tussen hun boardjes, natte wetsuits in. Meiden die in stromende regen in tenten slapen en in de stromende regen, blauw van de kou r op uit trekken. Ze zal mooie meiden horen zeggen: “I look like shit but i dont care“. Ze zal als ze 3 kleuren in dr broek schijt van angst  met dr 4 mtr vliegertje in 7 BFT een ander meisje tegenkomen die geduldig achter dr gaat zitten, samen op de grond laat zien, dat kleine vliegertjes gevaarlijk snel zijn, maar t varen ermee onweerstaanbaar leuk is (Annemarie!!). Je vriendin zal zien dat alles op zn meisjes gebeurt, niks moet, niks stoers, je mist alleen wat als je bang bent om in t water in te gaan. Je vriendin zal leren dat andere meisjes t leuk vinden om je over te halen om net n stapje verder te gaan. Je vriendin zal dus ook leren meer zelfvertrouwen te krijgen (en dus minder afhankelijk van jou worden). Je vriendin zal ook meiden zien die blijkbaar zo ziek zijn dat ze pijnstillers ontbijten, lunchen en dineren zodat ze toch kunnen kiten. Je vriendin zal leren netwerken met andere meiden, die leuke banen hebben, met n busje door Spanje, Noord Afrika trekken (Nathalie! Uit Belgie). Je vriendin zal misschien net als ik een fantastisch meisje ontmoeten die aan paaldansen doet: (Jessica!!) (elke meid wilde dit ook, en als je denkt dat dit obsceen is, loop je achter, sportscholen geven cursussen: zie clip). Kristin, een pro rider zal in t hart van jouw vriendin een vlam doen branden voor haar sport: kitesurfen. 

Stuur je vriendin daarom NOOIT naar zo n clinic. 

verslag v KB4girls/Kite-chix, x-school in Kamperhout (17-19 juni 2011)
Thnx Kristin, Nina, Annemarie, Jessica, Martin, Suzette!


Toen ik de titel zag wist ik al dat jij het was, capslock mag uit


http://www.kb4girls.org/

robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #1 Juni 20, 2011, 08:09:00
edit2Rapporteer  
22 vrouwen....... Wat ben ik stom zeg dat ik daar niet was.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #2 Juni 20, 2011, 08:24:43
edit2Rapporteer  
 YeSS YeSS YeSS
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Juni 20, 2011, 09:06:25
edit2Rapporteer  
he? een coherent stukje van Bikini? Prettige afwisseling!
Omdat meer meisjes in de sport wel leuk is, ideetje voor de admins: Kite Girls topic?
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 Juni 20, 2011, 09:23:05
edit2Rapporteer  
Leuk om dit te zien Smiley

Misschien toch mijn vriendin eens die kant op sturen Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Juni 20, 2011, 09:51:04
edit2Rapporteer  
Zo Biknii, klinkt als een geslaagd feestje... Volgend jaar weer?
Jorino

Berichten: 17
Antwoord #6 Juni 20, 2011, 10:02:48
edit2Rapporteer  
ik weet spontaan een verjaardags cadeau :-)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Juni 20, 2011, 10:51:08
edit2Rapporteer  
he? een coherent stukje van Bikini? Prettige afwisseling!
Ik was even verbaasd als jij

Mijn vriendin/aanstaande, begon ook met kiten, maar mag/kan inmiddels niet meer helaas (rug). Desalwelteplus volledig begrip voor mn hobby, en zei is verslaafd aan wat andersmij (CHEEEESY)
joosie

Berichten: 967
Antwoord #8 Juni 20, 2011, 11:11:51
edit2Rapporteer  
 Aaaaa Shocked dit maakt mijn dag gelijk goed Grin

Echt ik vind dit super om te lezen, en zoals je ziet; steeds meer vrouwen op t water die nog behoorlijk kunnen kiten ook ThumpsUp
blijf maar geven die clinics jullie zijn goed bezig!!!
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #9 Juni 20, 2011, 11:30:26
edit2Rapporteer  
Gistere op het autostrand waren er ook aardig wat kitechicks aanwezig, veel meer als de voorgaande jaren.  ThumpsUp
Komt ook mede doordat kite sport steeds veiliger word door alle high depower kites enzo.
Alleen op het froum komen we ze nog weinig tegen jammer genoeg, daarom is het idee van Rudo misschien wel een goed idee. ThumpsUp
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #10 Juni 20, 2011, 11:50:19
edit2Rapporteer  
Op de Brouwersdam waren er ook wel een aantal gister. Maar dat waren hoofdzakelijk
wel Duitse dames.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #11 Juni 20, 2011, 11:58:13
edit2Rapporteer  
Zijn ook dames, toch.  Roll Eyes . Of zijn ze anders ,net als bij de mannen  schater
Ann

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #12 Juni 20, 2011, 16:29:04
edit2Rapporteer  
OH, gaan de meeste vrouwen kiten omdat hun partners dat ook doen?? DAT verbaast me wel.

wel leuk om te zien dat ik niet gek ben, dat er meer vrouwen zijn die verslaafd zijn whaha

Audrey

Berichten: 67
Antwoord #13 Juni 20, 2011, 17:54:03
edit2Rapporteer  
Leuk man!! Smiley Ik had er al iets over gelezen afgelopen week, maar wist niet dat het zo leuk was.
Als ik je verslag lees lijkt het me heel erg leuk! (zal het onthouden) Wink
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #14 Juni 20, 2011, 18:11:40
edit2Rapporteer  
Zie steeds meer dames op het water, en ook met steeds hardere wind. Heb daar toch wel bewondering voor, vooral omdat hun nu eenmaal een enorm nadeel hebben aan een lichter gewicht als het stormt. (of voordeel als het om airtime gaat natuurlijk) Al met al een leuke ontwikkeling, want op die gezichten van Evan en Ed raak ik een beetje uitgekeken schater
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #15 Juni 21, 2011, 00:20:07
edit2Rapporteer  
@bikiniisuit Vroeg jij nog aan mij of ik wat foto's kon sturen voor je stukje?

@Hard2Handle Ze waren van Kb4Girls gisteren op Oostvoorne vandaar Wink
bikiniisuit
Gast
Antwoord #16 Juni 21, 2011, 10:15:56
edit2Rapporteer  
@ann, @audrey zou leuk zijn als jullie r volgende keer ook bij zijn. twijfel echter of t weer in NL gehouden gaat worden. Deze clinic is toch echt anders

ooooooooooooooooo, was f#cking koud @andy 1 foto maar. aub niet posten hier maar emailen (niet 1 waar ik op sta aub), event wordt ZOMETEEN in de uk gehouden. kan dit verslag dan op kiteboarder posten.

nina vertelde mij dat er in de UK 1 dame is achter in de 60 (begin 70), DIE OOK KITEBOARD! KITEBOARDENDE OMA'S ze bestaaaaaaaaaaaan !!!!! jihaaaaa (dit weet zelfs de NKV niet  Joepie), en ze ript de waves beter nog dan andere meiden! alleen om haar te zien wil ik daar heen.

nb: als ik moet uitleggen over t fund raising systeem hoor ik t wel
Ann

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #17 Juni 21, 2011, 14:44:56
edit2Rapporteer  
@ bikinisuit:huh ..en miscchien komen ze niet meer???
 wat is er nodig om ze (de KB4Girls organisatie) te overtuigen dat het WEER in Holland gehouden moet worden??

en ja, legt dat fundraising systeem maar uit hoor....
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #18 Juni 21, 2011, 16:42:42
edit2Rapporteer  
MIsschien wat meer promotie onder de kite dames moet toch wel een grote opkomst geneneren voor de volgende keer Smiley
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #19 Juni 21, 2011, 20:55:11
edit2Rapporteer  
@ann, @audrey zou leuk zijn als jullie r volgende keer ook bij zijn. twijfel echter of t weer in NL gehouden gaat worden. Deze clinic is toch echt anders

Nou als ik het allemaal lees en de site bekijk ben ik VOOR! Het lijkt me super leuk.
Ook leuk om eens in contact te komen met wat kite meiden... Die ken ik namelijk nog niet Wink

Trouwens super kick zn kiteboardende oma, daar zou ik graag wat filmpjes van willen zien Wink haha..
bikiniisuit
Gast
Antwoord #20 Juni 21, 2011, 22:08:01
edit2Rapporteer  
@ann, @audrey speciaal voor jullie dit:
eigenlijk weet ik niet goed waar te beginnen... kijk, mmmm ik ben mega onhandig met websites en toen ik de KB4girls website bezocht snapte ik r geen hout van. T zit zo. In Amerika is r een traditie waarbij je voor t goede doel je kop kaal scheert. Je informeert je vrienden, familie dat je geld gaat ophalen voor een goed doel. Op facebook zie je de persoon eerst met n kop met haar, die persoon maakt kenbaar dat zij voor t binnenhalen van een bepaald bedrag haar kop zal kaalscheren. Als t bedrag binnen is dan zie je weer n foto hartstikke kaal nadat t geld voor t goede doel is binnengehaald. Kirstin heeft dit idee vertaald naar kitesurfen. Stel je vriendin wilt mee doen aan zo n clinic dan kunnen schenkers/donoren een schenking doen (alle schenkingen bij elkaar minimale inleg E 100). Voor dit bedrag help je 2 zaken.
1. je vriendin kan kitesurfen 3 volle dagen lang onder begeleiding van IKO kitesurfers, ze krijgt privé les v Kristin, ze krijgt 2x een heerlijke BBQ aangeboden, tasjes met lekkere dingen, prijzen (suzette v kitechix!), etc etc.
2. Daarnaast help je vrouwen met kanker. Borstkanker. Mijn moeder is overleden aan kanker en de impact  kan ik hier niet vertellen.
T geld gaat rechtstreeks naar t goede doel, minimale kosten voor t event worden eruit gehaald. Iedereen die meedoet, geeft dus iets terug voor meiden, door meiden.

Met n beetje gezond verstand moet je toch een klein beetje inzien dat die 100 ballen voor 3 dagen voor geen meter de kosten dekken. Ik vind t onvoorstelbaar, een kitelaar hier stapt r niet voor uit zn bed. In New York en andere landen hebben meiden met hart en ziel zich in dit goede doel gestoken en netwerken actief. Ze zijn goed bezig daar. Je kunt t vergelijken met pink ribbon. Als je twijfelt aan de integriteit kun je de KB4girls website bezoeken, de jaarrekening zien, de statuten alles. Alles open spel. Vorig jaar heb ik email contact met Kristin gehad en ik sloeg achterover toen ik zag dat er veel van wat ik haar gemaild had opgepakt was en een plaats gekregen had. KB4girls is professioneel geworden en integer, ik was erbij.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #21 Juni 21, 2011, 22:40:50
edit2Rapporteer  
Viel me zondag zeker ook op dat er enorm veel meiden aan het kiten waren. Toen ik terugliep om mn 11 te halen kwamen ze me in groepjes van 10 tegemoet!
bikiniisuit
Gast
Antwoord #22 Juni 21, 2011, 22:43:45
edit2Rapporteer  


Uploaded with ImageShack.us

iets luchtigers> de meiden uit Denemarken hadden een geweldige uitvinding. Als je NA t kiten, met al dat zout in je natte haren, op je lijf, zand overal toch iets lekkers warm aan wilt dan is r dit teletubbie pak. Allemeiden wilden r een hebben. Hij was vet
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #23 Juni 21, 2011, 22:49:14
edit2Rapporteer  
Leuk verslag Grin heb je toch kunnen spotten op de groepsfoto, was ff zoeken Wink


KB4Cancer (rare naam eigenlijk) is in Amerika veel groter, komt ook door de andere zorg cultuur.
Ann

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #24 Juni 21, 2011, 23:26:59
edit2Rapporteer  
Als het een kwestie is van een X bedrag inzamelen om KB4 girls ....WEER in Nederland te krijgen, moet dat toch te organiseren zijn?

Het is voor een goed doel, en het is een sport dat mega populair is...SLAM FM heeft ook aaandacht besteed aan de sport tijdens pinksteren, Er zullen toch genoeg organisaties zijn die hun vrouwelijke werknemers zou willen sponsoren voor n goed doel?

Als je al contact hebt gehad met Kristin, is het toch het vragen waard, wat er nodig is om dit weer voo relkaar te krijgen in Holland?!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.