Wie heeft het boek kite & windsurfingguide europ

Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Juli 17, 2011, 23:18:55
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal  YeSS,

Is er hier toevallig iemand die het boek Kite & windsurfing guid europ heeft. Zo ja zouden wij hem dan kunnen lenen/ overnemen. wij willen in september in de autostappen en 2 a 3 wekenmet deze gids in de hand rond rijden.

Hoor graag van jullie mvg Michael
feddomw
Gast
Antwoord #1 Juli 18, 2011, 07:49:45
edit2Rapporteer  
Ik heb hem als app voor de iPhone/iPad. Goedkoper dan het boek en hij update automatisch. Het is maar een tip.

Papieren versie is zoooo 2010! Wink
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #2 Juli 18, 2011, 12:21:51
edit2Rapporteer  
Wel handig ja op ipad, maar die heb ik helaas nie, zal eens zoeken of hhij er ook voor android is.
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 Juli 18, 2011, 12:38:02
edit2Rapporteer  
Loop ff een boekhandel binnen en bestel hem gewoon...............
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juli 18, 2011, 12:48:04
edit2Rapporteer  
Wel handig ja op ipad, maar die heb ik helaas nie, zal eens zoeken of hhij er ook voor android is.


En in het buitenland is mobiele data erg kostbaar, heb je het boek er zo uit!

Hij is er ook voor Android: http://www.stoked-publications.com/
Wim uit Assen

Berichten: 313
Antwoord #5 Juli 18, 2011, 12:52:38
edit2Rapporteer  
Wel handig ja op ipad, maar die heb ik helaas nie, zal eens zoeken of hhij er ook voor android is.
Heb het boek al, prachtig boek om in de winter door te grasduinen. Prachtige foto's!
Maar op de Smartphone is veel handiger voor onderweg.
Ik vind hem niet voor Android. Jij wel?
Edit: Michiel dus wel: 10 euro is niet veel...
En over duur internet in Buitenland: gewoon gratis Wifi-netje opzoeken. Veel campings/hotels hebben dat al. Anders kan je bij een aantal providers al voor 10 euro bundeltje kopen voor internet in Europa.
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #6 Juli 18, 2011, 14:14:55
edit2Rapporteer  
de app voor de iphone kan je ook offline bekijken... heb je dus geen internet voor nodig!
carbohans

Geen avatar

Berichten: 46
Antwoord #7 Juli 18, 2011, 14:50:08
edit2Rapporteer  
Ik heb het boek ook, het is een schitterend boek alleen ze geven niet goed aan of de spot ook in de zomermaanden open is voor kitesurfers. Het kan zijn dat er alleen in de wintermaanden gekite mag worden omdat het in de zomer te druk is (badgasten) Even zoeken en je komt er wel achter, echt een mooi boek lekker zwaar ook!!
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #8 Juli 18, 2011, 15:19:25
edit2Rapporteer  
Ik vind hem niet voor Android. Jij wel?
Edit: Michiel dus wel: 10 euro is niet veel...
En over duur internet in Buitenland: gewoon gratis Wifi-netje opzoeken. Veel campings/hotels hebben dat al. Anders kan je bij een aantal providers al voor 10 euro bundeltje kopen voor internet in Europa.


Ik kan hem ook niet vinden voor android, misschien linkie?
[edit] ah, te snel gereageerd, komt in juli uit, maar is er nog niet
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #9 Juli 18, 2011, 18:52:35
edit2Rapporteer  
Ga hem toch maar gewoon kopen, vrouwtje vind het leuk om te bladeren en alles uit testippelen. Bedankt iedereen voor de tips

Mvg michael
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.