kite en board gejat...

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Augustus 24, 2011, 21:39:52
edit2Rapporteer  
eej gasten...
long time no see...en zal in dit tempo ook nog wel ff duren ook want m'n kite en board zijn gejat...
kite was 'n raven 9m 2006 paars oranje (hier zal er nog wel 1 van rond vliegen)
maar mijn board is zo uniek dat ik zeker weet dat niemand in europa dezelfde heeft...
zeker niet de pads en vinnen die ik er op heb zitten...die zijn namelijk van caution...(foto van de pads staat er onder...
kiteloose mobius HUGE...(groene met halve schedel voor halve 8er) foto staat erbij als alles gelukt is...
mocht iemand iest tekoop zien staan of iemand deze net gekocht heeft...laat het me aub ff weten...
als je m gekocht hebt hoef ik m niet perse terug(kan je ook het aankoop bedracht terug geven in ruil voor de kite of board maar ik zou wel graag dat je getuige bent tegen de verkoper (waarschijnlijk mijn ex vriendin) ( ze KUNNEN zo lief zijn)
email is:

melvinriesebos@hotmail.com

b.v.d.

als alles goed gaat zien jullie me dan binnen kort weer onder m'n vliegertje hangen en op m'n oude vertrouwde boardje staan....

grz M
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #1 Augustus 24, 2011, 21:58:12
edit2Rapporteer  
Bizar!

Succes met zoeken!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #2 Augustus 24, 2011, 22:11:02
edit2Rapporteer  
Begrijp ik nou goed dat je je ex beschuldigd dat ze jouw spul heeft achterovergedrukt en verkocht? Ik vind het nogal wat om iemand -waar je nu waarschijnlijk de schurft aan hebt- zo in het openbaar te beschuldigen, zonder dat je het zeker weet.... Waar vandaan is de boel verdwenen?
Anyway: mooi klote dat de boel pleite is! Sterke, en ik hoop oprecht dat je terugkrijgt!
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2011, 22:38:30
edit2Rapporteer  
Foto van ex-vriendin ?
GlynD

Berichten: 38
Antwoord #4 Augustus 25, 2011, 16:28:09
edit2Rapporteer  
Erg zuur.. Sowieso even aangifte doen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.