spijkermat in strand op 9/11

Wimt

Berichten: 2498
September 12, 2011, 19:55:29
edit2Rapporteer  
En als je op een spijker daarvan trapt, gaat ie af, samen met 2 bazoeka's naar je familie. Als boebie-trap, krijg je ook nog een emmer water over je heen ( waarschijnlijk om je restanten te blussen), Al qaida plant er echter wel een bloemetje bij.

Dus, als je denkt: ik heb haast, ik ren snel het strand op om snel te gaan kiten: eerst dus effe met je teentjes aftasten of er ook zo'n spijkerbed ligt onder het zand.
Dit naar aanleiding van dit bericht, want nu ligt er nog niets onder het zand, maar terreurliefhebbers hebben nu natuurlijk een leuk ideetjes.

Was even een aandachttrekker voor hetvolgende thema:
vorige keer toen ik op Workum kite, speelde ik even politie-agent, om te voorkomen dat men de stopborden voorbij kite, het natuurgebied in. Stuk of 40 keer ingegrepen, en op een enkeling na, werd er gevolg aangegeven, tot ik mijn hielen lichtte: toen was het weer dolle pret.
Gisteren weer gedaan, en de weerklanken waren: Ich muss noch hohe laufen, of, die Ander macht es auch ( sagte der Kollega SS-er geg
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #1 September 12, 2011, 20:10:02
edit2Rapporteer  
Ik had het opgezocht in het regelement,  maar deze uitzondering kwam niet voor.
Ik ben het een beetje beu, dus verzoek ik om webcams op de stopborden te plaatsen, daarnaast heb ik de politie geinformeerd.
Ik zou dan wel niets meer doen, voor natuur, sinds de minister van Brazilie onbeperkte boomkap toestaat. Shell toch mag boren in de Noordpool, ondanks Nigeria, en Exxon (ja, die, die ervaring heeft met lekken in Canada), mag van Rusland de kappen ook van wit ,naar zwart maken (olielekkage is daar niet op te ruimen of te dichten).
Dus, om niet teveel van de vervuilende maatschappij af te wijken, want dan ga je je mateloos ergeren, heb ik vandaag op Workum de zwanen achterna gezeten: ze moeten in-de-winds starten, dus je kunt jezelf zo positioneren, dat je ze bijna de pas afsnijd: de laatste zwaan scheet zijn stront eruit, zo dicht was ik op hem gekite: had ie maar een vak moeten leren, ipv de hele dag maar een beetje dom dobberen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 September 12, 2011, 20:12:37
edit2Rapporteer  
Heb ik onlangs ook nog een zeehond, zijn kop ziet eruit als een zwarte bal op het water, tegen zijn kanis getrapt, gaf ook een goed gevoel
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 September 12, 2011, 20:14:38
edit2Rapporteer  
Voordat mensen op dit laatste reageren: wie er in slaagt om een zeehond voor zijn kanis te trappen in het volle sop, mag voor de titel " Johan Cruyf " gaan
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 September 12, 2011, 20:29:54
edit2Rapporteer  
Vandaag ook tegen een voetbal getrapt op het strand: bleek iemand te zijn, ingegraven door Al Qaida: wist ik veel
Vise

Berichten: 49
Antwoord #5 September 14, 2011, 23:26:42
edit2Rapporteer  
wimt je bent mijn chuck norris van kitehigh
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 September 15, 2011, 10:41:14
edit2Rapporteer  
Normaal gesproken zou ik als moderator de berichten samengevoegd hebben, omdat ze veel te snel achter elkaar gepost zijn zonder tegenreactie van een ander...echter dit is wimt..dit is dus een vorm van kunst, afblijven dus Wink
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #7 September 15, 2011, 11:43:49
edit2Rapporteer  
Ik zeg bundelen die posts Grin
Yurup

Geen avatar

Berichten: 43
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #8 September 15, 2011, 11:53:33
edit2Rapporteer  
Zie het als een soort gedichten bundel, gedichten laat je ook niet op allemaal papiertjes rond het huis rond slingeren.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 September 15, 2011, 12:47:28
edit2Rapporteer  
De eerste reden is een practisch: bij lange mobel berichten op deze manier, stopt de mpgelijkheid om verder te typen
De 2de reden: al die kortere berichten doen vermoeden alsof ik alleen met mijzelf comminiceer, alsof ik een roepende in de woestijn ben, en laat dat "alsof" maar weg.
Dus: bedankt voor het begrip voor dit "zielige" geval
Geelco

Berichten: 202
Antwoord #10 September 15, 2011, 16:57:19
edit2Rapporteer  
Je bent lang nie fris!:)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 September 15, 2011, 20:30:44
edit2Rapporteer  
Zpals ik al zei: een zielig geval,  pathetisch: doelend op mijzelf he Geelco
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.