Kite muurvast in de boom? Uithaken!

bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #25 September 15, 2011, 12:04:43
edit2Rapporteer  
tsja dit topic zou dus een verklaring kunnen zijn waarom ze vroeger niet gewonnen hebben.


hier een link naar een filmpje hoe het ook kan! heb ik alleen nog nooit geprobeerd.

http://www.cautionkites.com/vid/vid.index.tut.sland.php
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26 September 15, 2011, 12:18:10
edit2Rapporteer  
Ik zou graag op kitehigh willen zien dat ze in januari de Darwin uitreiken van 2011

Deze persoon wil ik graag nomineren. Zullen trouwens vast nog wel wat meerdere personen zijn die genomineerd moeten worden
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27 September 15, 2011, 13:39:26
edit2Rapporteer  
tsja dit topic zou dus een verklaring kunnen zijn waarom ze vroeger niet gewonnen hebben.


hier een link naar een filmpje hoe het ook kan! heb ik alleen nog nooit geprobeerd.

http://www.cautionkites.com/vid/vid.index.tut.sland.php


zo help je de kite naar de kloten... beter is het om een paal te zoeken...
Vise

Berichten: 49
Antwoord #28 September 15, 2011, 15:04:47
edit2Rapporteer  

Er zijn verschillende technieken voor zelf starten en landen. Deze doe ik ook wel eens en gaat prima. Wel stevig object zoeken.

Now veilig is het niet en die techniek slaat nergens op omdat je helemaal geen controle hebt. Je kan hem beter gewoon neerlaten door je safety te trekken en met de neus in de wind te parkeren. Aan een volleybal net je kite vastmaken. Wat now als het ff niet lukt? Je heb 0 controle over je kite. Maar goed lekker doen jongens ik blijf lachend voorbij komen Grin

Quazie

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #29 September 15, 2011, 15:14:27
edit2Rapporteer  
Ik zou graag op kitehigh willen zien dat ze in januari de Darwin uitreiken van 2011

Deze persoon wil ik graag nomineren. Zullen trouwens vast nog wel wat meerdere personen zijn die genomineerd moeten worden

Verdiep je eerst eens in de Darwin Award...


"De Darwin Award (vertaald: de "Darwinonderscheiding") is een cynische "eer" die wordt gegeven aan mensen die "bijdragen" aan de menselijke evolutie door zichzelf op een spectaculair domme manier te laten verongelukken en dus de mogelijkheid om zichzelf voort te planten verliezen."

De beste man kan zich, mijns inziens, nog steeds voortplanten dus helaas... geen Darwin Award voor deze Dappere Duitser...

Wel een mooi verhaal though Smiley
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #30 September 15, 2011, 16:10:52
edit2Rapporteer  
hier een link naar een filmpje hoe het ook kan! heb ik alleen nog nooit geprobeerd.

http://www.cautionkites.com/vid/vid.index.tut.sland.php


Wil je dat nooit proberen, kost je je vingers. Je kan dan beter je chickenloop aan een paal vastmaken oid.
feddomw
Gast
Antwoord #31 September 15, 2011, 17:07:12
edit2Rapporteer  
hier een link naar een filmpje hoe het ook kan! heb ik alleen nog nooit geprobeerd.

http://www.cautionkites.com/vid/vid.index.tut.sland.php


Wil je dat nooit proberen, kost je je vingers. Je kan dan beter je chickenloop aan een paal vastmaken oid.


Ik vind het ook een rare manier van doen. Beter je kite toch gewoon op wingtip aan de kant van het venster zetten en dan de bovenste powerlijn een ruk geven om op z'n LE te leggen, of anders idd de CL aan een paal vastmaken.

Ik kan mijn kite helaas niet op z'n tip zetten en daar laten staan terwijl ik CL vast maak, kite valt onherroepelijk op TE en valt dan terug in het venster.
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #32 September 15, 2011, 17:22:18
edit2Rapporteer  
wat doet die stomme daar dan ook, hij kon er zeker niks aan doen omdat ie recht op z'n kite afkwam
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #33 September 15, 2011, 17:38:43
edit2Rapporteer  
ik doe hetzelfde als het niet anders kan, alleen pak ik de ONDERSTE powerlijn. dan kantelt de kite op z`n rug en loop ik ,de lijn binnenhalend, naar mijn kite.   truukje geleerd van Iwan en werkt zelfs met 40 knopen als het moet.  kite gaat echt geen kant op en kan onmogelijk herstarten of wegvliegen.
feddomw
Gast
Antwoord #34 September 15, 2011, 17:59:18
edit2Rapporteer  
Da's een goede, markus.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35 September 15, 2011, 18:16:10
edit2Rapporteer  
ik doe hetzelfde als het niet anders kan, alleen pak ik de ONDERSTE powerlijn. dan kantelt de kite op z`n rug en loop ik ,de lijn binnenhalend, naar mijn kite.   truukje geleerd van Iwan en werkt zelfs met 40 knopen als het moet.  kite gaat echt geen kant op en kan onmogelijk herstarten of wegvliegen.

Ik denk dat dit per type kite verschillend is... ik heb iemand z'n torch aan zijn 5th de lucht uit zien trekken en zelf zien opvangen, kan dus schijnbaar ook...

maar het veiligste is iemand vragen of dat ie wilt helpen...
Bazzuki

Berichten: 1
Logs: 0 | 45 uur
Antwoord #36 September 15, 2011, 19:43:44
edit2Rapporteer  
Een ander set duitsers wisten die dag een gele (meen Core) volledig los te laten en in een hek te parkeren naast de dijk.
Zouden die gasten teveel geld over hebben voor kites, door minder les te nemen??
Iedereen heeft wel eens een momentje, maar de boom actie was nog het mooiste die dag ja Smiley
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #37 September 15, 2011, 20:01:06
edit2Rapporteer  
@eagel-jan zo land ik mijn kite dus ook  gaat de kite echt niet kapot van.
Cabrinha, Best en nog een paar andere hebben ook z'n filmpje als je in hun archief gaat zoeken.
Derk

Berichten: 80
Antwoord #38 September 16, 2011, 15:26:20
edit2Rapporteer  
Oh my god, dit is toch te erg voor woorden, wat moet je hier nu mee. Ik was laatst bij een ongeval in Mirns aanwezig waarbij het iets minder goed afliep, je begint je echt af te vragen waar die gasten mee bezig zijn....
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #39 September 16, 2011, 19:30:01
edit2Rapporteer  
Ik land mijn Torches ook zelf met de 5e lijn. Na landing aan voetband board knopen, zand op de tip zodat het board blijft liggen en even de kite netjes neerleggen.
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #40 September 16, 2011, 19:47:29
edit2Rapporteer  
Noar dien foto te kiekn, komn ze allemoal op het gaie plekje hangn.
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #41 September 17, 2011, 15:52:14
edit2Rapporteer  
marcel kan je dat eens verder uitleggen hoe je dat doet?
was laats op het strand tot zonsondergang geen kip. meer op het strand
toen na eventjes wachten  kwamen er toch nog 2 kiters langsgelopen.
maar hoe doe jij  het als je toch alleen blijkt te zijn?
iemand tips
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #42 September 17, 2011, 15:59:41
edit2Rapporteer  
ik trek mn saftey en haal mn vlieger aan de 5th binnen. easy en safe.

Alleen niet vergeten je leash van suicide naar de 5th te zetten want anders.... ListenToMe


Of gewoon de chickenloop aan een paal maken met je leash en naar de kite toelopen terwijl die keurig aan de rand van het windvenster met zn tip op het strand op je wacht... Wink
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #43 September 17, 2011, 16:02:30
edit2Rapporteer  
waarschijnlijk net als jordi   maar dan hoef je hem niet aan je 5e lijn binnen te halen
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #44 September 17, 2011, 16:03:25
edit2Rapporteer  
kan inderdaad ook aan je board, maar met mn 7m in harde wind vertrouw ik dat niet zo....
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #45 September 17, 2011, 16:19:55
edit2Rapporteer  
bedankt

ben namen lijk altijd met zijn 2 en of 3en   maar laatst een keer alleen en tot zonsondergang met max 4 pers  op het water dan moet je wat.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.