Gopro HD Hero

kappie

Berichten: 87
Oktober 19, 2011, 09:32:59
edit2Rapporteer  
Ik heb een vraag.

Ik wil een GoPro aanschaffen.

Welk montage setje zou je het beste kunnen nemen voor het kitesurfen?
ik zie er 1 voor het surfen maar dan kan je m alleen op je plank monteren geloof ik.

TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #1 Oktober 19, 2011, 09:41:43
edit2Rapporteer  
ik heb de helmet versie, dan kan je hem op je hoofd dragen met de band.
verder diverse montage manieren voor op een helm
als je hem op je board wil monteren zal je ten alle tijden een losse montage toepassing moeten bestellen, en dan niet de surfplaat nemen maar de nieuwe montage manier voor twintips.

vind je band niet nodig en al die plakkers voor op de helm kan je natuurlijk gewoon voor de naked gaan en de twintip montage beugel.
feddomw
Gast
Antwoord #2 Oktober 19, 2011, 09:43:07
edit2Rapporteer  
Als je op een surfboard vart of wil gaan varen is die surfmount prettig.

Voor de rest: Versus en Surfsports verkopen van kitehero de linemount en de boardmount (voor op de twintip).
 De boardmount is ijzersterk en extreem veilig en kan leuke beelden geven.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #3 Oktober 19, 2011, 11:08:01
edit2Rapporteer  
Je hebt ook nog een soort mount dat je em op je borst draagt, maar weet alleen niet of dat mooie beelden geeft.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #4 Oktober 19, 2011, 11:33:08
edit2Rapporteer  
de surfmount is niet echt stevig, je kan nog beter die standaard grote plaat die in de verpakking zit met ducktape op je board plakken! (met een extra lijntje als borg natuurlijk)
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #5 Oktober 19, 2011, 11:35:21
edit2Rapporteer  
de nieuwe surfmount / boardmount voor twintips is wel stevig!....
de oude surfmount (ronde plaat die je op je board plakt) is enkel geschikt voor varen met een surfboard (ben ik ook met schade achtergekomen op mijn twintip)
en een extra lijn als dafety is altijd wel aan te raden Wink
kappie

Berichten: 87
Antwoord #6 Oktober 19, 2011, 11:38:24
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties!
Ik ga dan de kale versie wel kopen en dan los de twintip mount en die voor op je lijnen erbij.
feddomw
Gast
Antwoord #7 Oktober 19, 2011, 13:19:38
edit2Rapporteer  
de nieuwe surfmount / boardmount voor twintips is wel stevig!....
de oude surfmount (ronde plaat die je op je board plakt) is enkel geschikt voor varen met een surfboard (ben ik ook met schade achtergekomen op mijn twintip)
en een extra lijn als dafety is altijd wel aan te raden Wink

Dat is geen "oude" surfmount, dat is de enige surfmount die GoPro levert. De boardmount komt van Kitehero.

De surfmount is prima stevig als je m goed monteert, echter alleen geschikt voor surfboards uiteraard ivm flex. En er zit een speciale leash attachment bij.
kappie

Berichten: 87
Antwoord #8 November 09, 2011, 11:05:54
edit2Rapporteer  
Iemand nog ervaring met bestellen van de orginele gopro website? kan de gopro daar kopen voor 280 dollar inclusief verzendkosten is toch 200 euro... scheeld weer 50 euro (bijde naked versie.)
duffman

Berichten: 21
Antwoord #9 November 09, 2011, 12:07:27
edit2Rapporteer  
bij rechtstreeks bestellen bij de gopro website is de kans groot dat je invoerrechten en btw nog moet bijbetalen, dan komt ie uiteindelijk even duur of misschien net iets duurder uit.

Heb zelf destijds de motorsports variant in de US gekocht via een online retailer daar, maar die verpakt het op een andere mannier en het wordt verstuurd als commercial sample, daardoor heb ik geen invoerrechten of btw moeten betalen, enkel douane kosten (was iets van een 10€ voor België)

Zal proberen de link nog terug te vinden

edit: heb net even naar de verkoper gemaild om de huidige prijzen op te vragen. Ik heb destijds voor de motorsports versie 250$ betaald incl verzending.
semen

Berichten: 294
Antwoord #10 November 09, 2011, 16:16:12
edit2Rapporteer  
tot €430 geen belasting.
duffman

Berichten: 21
Antwoord #11 November 10, 2011, 11:41:32
edit2Rapporteer  
@kappie, was je trouwens op zoek naar de gewone HD hero , of de HD hero 2 ?
meccaloha

Berichten: 219
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #12 November 10, 2011, 12:45:22
edit2Rapporteer  
@Duffman,had jij nog een link gevonden voor die website ?
duffman

Berichten: 21
Antwoord #13 November 10, 2011, 12:51:40
edit2Rapporteer  
Heb gisteren nog aan het mailen geweest om de contactgegevens terug te pakken te krijgen, maar heb voorlopig nog geen antwoord gehad. Zal nog wel een reminder sturen en dan zet ik de gegevens zo snel mogelijk hier in het topic.
kappie

Berichten: 87
Antwoord #14 November 10, 2011, 14:50:43
edit2Rapporteer  
de hd hero 2 maar doen ik weet alleen niet wat er beter is tegenover de gewone hd hero.
duffman

Berichten: 21
Antwoord #15 November 10, 2011, 15:07:23
edit2Rapporteer  
resolutie is nog wat hoger geworden, waardoor er ook meer field of view hoeken mogelijk zijn.
Er staan nu ook leds aan alle kanten van het apparaatje, waardoor je onder elke hoek kan zien of ie aan het opnemen is of niet.
de display geeft nu ook beperkte tekst weer, niet alleen maar cijders.
hij kan ook iets meer foto's per seconde nemen
en hij is ook iets duurder
dat zijn zowat de belangrijkste verschillen.

voor een compleet overzicht -> http://gopro.com/product-comparison-hd-hero2-hd-hero-cameras/
duffman

Berichten: 21
Antwoord #16 November 12, 2011, 12:37:55
edit2Rapporteer  
Ik krijg niet al te veel reactie op mail, hier is in ieder geval de link naar de ebay store.
Prijzen die erop staan zijn normaal gezien inclusief verzendkosten naar eender waar in de wereld.
De Hero 2 bieden ze momenteel nog niet aan voor zover ik kan zien.
http://stores.ebay.com/9thgear
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #17 November 12, 2011, 12:48:12
edit2Rapporteer  
Op HL is er ook topic over de gopro.
http://www.hanglos.nl/forum/281288/kiteforum-gopro-hd-hero-2.html

Heb de GoPro2 surf afgelopen week hier besteld
http://suprasport.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=2_7_287&products_id=509&zenid=5st8caluc1uh7upfi5hig5bgf6

duffman

Berichten: 21
Antwoord #18 November 15, 2011, 11:20:28
edit2Rapporteer  
Eindelijk een mailtje terug gekregen, de GoPro2 is 285$ shipped
Ik dacht dat het hier om de motorsports versie ging, dus lekker veel mounts e.d. al mee inbegrepen.
Je kan de verkoper best gelijk via mail contacteren, dan gaar het buiten ebay om en is het nog net iets goedkoper ook. emailen op 9thgear9@gmail.com
kappie

Berichten: 87
Antwoord #19 November 15, 2011, 14:00:25
edit2Rapporteer  
Hey Duffman,

Ik heb de gopro hd 2 net besteld bij v-nix.. maar toch bedankt voor de info ik hoop dat iemand anders er nog wat aan heeft..

stefan-fone

Berichten: 74
Antwoord #20 December 11, 2011, 18:29:59
edit2Rapporteer  
hebben jullie ook ervaring met de go pro in de kite zelf?
of is dat meer iets voor het doe het zelf knutsel werk?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.