Rein Bouwer

Idefixe

Berichten: 8241
November 22, 2011, 15:57:18
edit2Rapporteer  
Zo'n beetje iedereen die aan een vlieger hangt gaat gekke dingen doen als er iemand aan de waterkant met een dikke lens plaatjes staat te schieten.
De een schiet betere platen dan de ander.....
Vanaf m'n eerste metertjes op het water stond er altijd die zeer sympatieke vent met z'n telelens aan de kant. Een beetje op de achtergrond , gewoon z'n dingetje te doen.
Kom je na een supersessie thuis dan zit er vaak een mailtje in de box: Vandaag weer ff een paar plaatjes geschoten @ Mirns met een linkje naar www.rbsfoto.nl . Rein weet en kan als geen ander pçies dat moment pakken zodat je de volgende dag weer trots kunt laten zien "kijk da's kitesurfen" linkje

Dat Rein ziek is wisten maar weinigen. Daar liep hij niet echt mee te koop, hij deed z'n dingetje, schoot z'n plaatjes , alleen al zijn aanwezigheid aan de waterkant motiveerde menig idioot om net ff die ene grens te verleggen om dat ultieme moment op de gevoelige plaat vast te leggen.
Helaas zit Rein nu in de laatste rit van z'n leven. De locals van Mirns zijn zwaar naar de klote.
Machteloos............




Bedankt voor al die super mooie momenten die je mij hebt mee gegeven. Ik ga je missen gozer.

Rein is opgenomen in "het bijna thuis huis" in Emmeloord.
een kaartje is dan het minste wat we kunnen doen

tav Rein Bouwer
Bijna thuis huis Emmeloord
Houttuinen 24
8301 XP Emmeloord
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 November 22, 2011, 16:17:47
edit2Rapporteer  
Shit man , schrik hier wel van, kende hem niet heel goed wel eens wat mail contact gehad over wat foto's maar was wel een frequent bezoeker van zijn site, hij heeft idd echt schitterende plaatjes op o.a. Mirns geschoten die zullen we zeker missen.

Veel sterkte nog Rein in de laatste rit van je leven, en bedankt voor je schitterende foto's.

Ook familie en vrienden veel sterkte toegewenst.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #2 November 22, 2011, 16:44:45
edit2Rapporteer  
Heb ook een paar mooie foto's dankzij Rein.

Sterkte Rein. Sad

VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 November 22, 2011, 19:12:23
edit2Rapporteer  
Een paar van m'n mooiste foto's zijn geschoten door Rein..
Afgelopen zomer stond hij er nog bijna dagelijks op de dijk als hij terug kwam van z'n werk..
Hij heeft me zelfs nog aan een hele leuke baan geholpen waar ik nog steeds werk en het erg naar m'n zin heb. Was ook erg geschokt toen ik het hoorde van collega's...
Veel sterkte nog Rein..

We gaan je zeker missen..
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #4 November 22, 2011, 19:15:22
edit2Rapporteer  
Rein heeft veel van mijn mooiste momenten op de gevoelige plaat gelegd! Veel van mijn mooiste foto's komen dan ook uit zijn handen. Rein, je bent een topper!
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #5 November 22, 2011, 22:07:45
edit2Rapporteer  
Shit...Hier schrik ik van. Heb Rein vaak gesproken op de kant als hij weer de meest mooie foto's aan het schieten was.Rein is op Mirns nog steeds een begrip onder de meeste kiters. Niet alleen op Mirns was Rein te vinden om fotos's te maken. Op veel spots kwam Rein. En niet alleen kitesurfen legde hij vast op zijn toestel maar ook andere evenementen. Wil Rein dan ook heel erg bedanken voor al het mooie wat hij heeft gedaan langs de waterkant. Sterke Rein. We zullen je missen...
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #6 November 22, 2011, 22:10:38
edit2Rapporteer  
mede door jouw foto`s verslaafd geraakt aan deze sport!
dikke aktie en super mooie foto`s heb jij voor en van ons gemaakt.

schrok me ronduit de ............. vanmiddag toen ik dit bericht las,
en ook nu ben ik er wederom weer stil van als ik zie hoe fragiel ons bestaan is.

met een rot gevoel type ik hier dat je ons altijd bij zal blijven, ookal verstopte je je meestal achter die lens van je!

dank je wel voor al die mooie herinneringen!
Kitesufferd

Berichten: 76
Antwoord #7 November 23, 2011, 11:36:30
edit2Rapporteer  
Rein, dank voor al je mooie foto's. Ze zullen de herinnering aan jou altijd levend blijven houden. Recht uit het hart: Veel sterkte aan jou, je familie en vrienden...
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #8 November 23, 2011, 13:55:46
edit2Rapporteer  
Rein, bedankt voor de mooie foto's.

Ik hoop voor je dat het er van bovenaf ook zo mooi uitziet.
We zullen je missen!
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #9 November 23, 2011, 18:40:54
edit2Rapporteer  
Heel veel sterkte.

Heb eigenlijk niks dan goede dingen over je gehoord van mensen om mij heen. Hoe geweldig die het allemaal vonden dat iemand de tijd neemt om fotos te maken. En dan nog hele goede fotos ook.

En ook enorm veel sterkte aan vrienden en familie.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #10 November 23, 2011, 20:23:41
edit2Rapporteer  
Om Rein en zijn  familie, in deze moeilijke periode, een hart onder de riem te steken heb ik een greetzkaart naar bovengenoemd adres gestuurd.  Heb de kaart voorzien van aantal foto's die Rein, in de loop van de periode, van mij geschoten heeft.

Ik ga je foto's, de gesprekken en mailtjes missen!!

Heel veel sterkte !!!

VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #11 November 28, 2011, 23:52:59
edit2Rapporteer  
Ik was vandaag op kantoor en sprak wat collega's die bij Rein op bezoek waren geweest. Het bezoek viel ze erg zwaar en heeft veel impact op ze gehad.. Rein gaat helaas erg snel achteruit..
Wel wisten ze me te vertellen dat Rein erg blij en verrast was met alle kaarten die voor hem zijn gekomen van de kiters en dit heeft veel indruk op hem gemaakt. Iedereen die dus een kaart heeft gestuurd hartelijk dank hiervoor Smiley
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 November 29, 2011, 00:21:27
edit2Rapporteer  
Wel wisten ze me te vertellen dat Rein erg blij en verrast was met alle kaarten die voor hem zijn gekomen van de kiters en dit heeft veel indruk op hem gemaakt. Iedereen die dus een kaart heeft gestuurd hartelijk dank hiervoor Smiley
Fijn om te horen. Iedereen die een kaartje heeft gestuurd , Bedankt  ThumpsUp
lowietje

Berichten: 644
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #13 November 29, 2011, 00:28:46
edit2Rapporteer  
ik lees het bericht nu pas., ik weet zo niet wie het is, heb m nooit real life gesproken, maar heb wel s via de mail contact met hem gehad en daar deed ie iig hartstikke aardig. wil je sterkte doorgeven?
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #14 November 29, 2011, 00:31:30
edit2Rapporteer  
Top om te horen!
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #15 December 06, 2011, 16:16:04
edit2Rapporteer  
Ik krijg net het bericht dat Rein vannacht is overleden.

Rust in vrede.
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #16 December 06, 2011, 16:24:15
edit2Rapporteer  
F*CK...........

zaten al hele tijd op dit K*T bericht te wachten maar toch hakt ie er in!

dat je vanaf boven een nog mooier beeld mag hebben van je kite vrienden!
rust zacht!
sterkte aan de nabestaanden!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #17 December 06, 2011, 16:28:02
edit2Rapporteer  
RIP,

alle nabestaanden en vrienden sterkte met dit verlies
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #18 December 06, 2011, 16:34:52
edit2Rapporteer  
Hoorde van Tom afgelopen dinsdag dat hij al vloeibaar eten had. Schrok er toen erg van. En ik niet alleen. Veel kiters op Mirns waren er stil van. Wil familie en vrienden dan ook veel sterkte wensen met het verlies van deze top gozer. Rein R.I.P.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #19 December 06, 2011, 17:21:50
edit2Rapporteer  
RIP
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #20 December 06, 2011, 17:28:33
edit2Rapporteer  
RIP
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #21 December 06, 2011, 17:59:46
edit2Rapporteer  
Heel veel sterkte aan de nabestaanden!
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #22 December 06, 2011, 18:24:07
edit2Rapporteer  
R.I.P.

En veel sterkte aan allen die hem zullen missen.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #23 December 06, 2011, 18:37:17
edit2Rapporteer  
R.I.P.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #24 December 06, 2011, 18:46:50
edit2Rapporteer  
Sterkte aan de familie en vrienden
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.