Kitesurfinstructeurs gezocht!

Lizette

Geen avatar

Berichten: 3
December 02, 2011, 18:20:35
edit2Rapporteer  
Beste mede kitesurfers!

Wij zijn per april op zoek naar nieuwe instructeurs voor seizoen 2012.

Wij zijn opzoek naar nieuwe instructeurs, omdat wij steeds meer aanvragen van enthousiaste cursisten binnenkrijgen die opzoek zijn naar een nieuwe adrenalinekick!

Onze kiteschool is gevestigd in Scheveningen op het Zuiderstrand. Wij hebben een eigen locatie bij een strandtent en een eigen les locatie, zodat wij geen last hebben van andere watersporters. Ons team bestaat uit ontzettend enthousiaste en gezellige instructeurs. De lesdagen zijn natuurlijk afhankelijk van het weer, maar zijn 7 dagen in de week.

Functie vereisten
- Minimaal 18 jaar
- Nederlands en Engels spreken
- Flexibel

Super toch? Laat het ons weten als je interesse/vragen hebt!

Groeten,

Team Kitesurfles.nl
info@kitesurfles.nl
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 December 02, 2011, 20:14:57
edit2Rapporteer  
hhmmm lijkt mij dat je als kitesurf instructeur toch ook wel wat van kitesurfen moet weten?  Huh
pim89

Berichten: 179
Antwoord #2 December 02, 2011, 21:38:37
edit2Rapporteer  
En misschien een opleiding?? 
dr511

Berichten: 135
Antwoord #3 December 03, 2011, 01:53:25
edit2Rapporteer  
het is een iko school dus dan zijn opleidingen niet erg belangrijk
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 December 03, 2011, 10:43:05
edit2Rapporteer  
het is een iko school dus dan zijn opleidingen niet erg belangrijk
Da's echt onzin!  Om maar een voorbeeld te noemen  Antix ( een andere IKO school) heeft alleen gecertificeerde instructeurs. Meerdere keren meegemaakt dat bij extreem harde wind de cursisten van Antix het water afgingen en cursisten van een school aangemeld bij een "andere organisatie"  vrolijk het water op gingen. ( waarbij de locals aan de kant bleven vanwege de idiote wind) Ikzelf stuur met een heel goed gevoel beginners naar deze school. 

Dat iemand meer heil ziet in bijv een watersportverbonderkenning dan een IKO of bijv VDWS erkenning kan ik inkomen maar dat is niet meteen een classificatie voor de kwaliteit van de school. 
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 December 03, 2011, 13:11:19
edit2Rapporteer  
ze zijn op zoek naar instructeurs...je bent geen instructeur als je geen les kan geven en er geen verstand van hebt, dus het is inherent.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #6 December 03, 2011, 14:26:52
edit2Rapporteer  
hhmmm lijkt mij dat je als kitesurf instructeur toch ook wel wat van kitesurfen moet weten?  Huh

nee joh ben je gek... gewoon lesgeven.

menig instructeur waar ik niet graag benedenwinds van wil varen.
norton

Berichten: 87
Antwoord #7 December 03, 2011, 14:37:57
edit2Rapporteer  
hhmmm lijkt mij dat je als kitesurf instructeur toch ook wel wat van kitesurfen moet weten?  Huh

nee joh ben je gek... gewoon lesgeven.

menig instructeur waar ik niet graag benedenwinds van wil varen.

als je maar flexibel bent......
Jarno

Geen avatar

Berichten: 2272
Antwoord #8 December 03, 2011, 16:12:05
edit2Rapporteer  
Ik heb ook les gegeven bij een IKO school welke ook IKO pasjes uitdeelde, maar weinig instructeur was daar ook echt IKO gecertificeerd (ik ook niet..)

De discussie over wel of niet IKO en de daarbij horende verplichtingen is hier al vaker voorbij gekomen en voor zover ik weet is er op gebied van handhaving nog niets veranderd dus dat betekend dat de kwalificatie/certificering van een school dan ook niets zegt over het niveau van lesgeven, maar dat het meer een 'reclame' keurmerk is

weet je wel, net als de gezonde keuze van de unilever... ;-)



Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 December 03, 2011, 19:20:14
edit2Rapporteer  
Mijn mening... iko Ik Kite Ook....

Als iemand een goede school heeft... geen iko lid is, maar op beter niveau les geeft. dan bespaard hij op jaar basis best wel wat geld uit. geld dat anders de zak vult van een iemand die dacht een keurmerk neer te kunnen zetten.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #10 December 05, 2011, 15:17:46
edit2Rapporteer  
In Nederland zijn er 3 actieve IKO centers. Hun voorwaarden zijn nogal zwaar zodat niet iedere kiteschool ervoor kiest om IKO center te worden. De mensen die gecertificeerd zijn, zijn dus niet automatisch een IKO school. Bij je commentaar zou je ook onderscheid moeten maken tussen IKO en instructeurs. De instructeurs welke ik ontmoet heb (ook mijn 1e leraar) zijn echt hele goede lesgevers. De kitesurf opleider in NL is een pitbull, geen nonsens hier. In het buitenland, tja dat is het buitenland he, hihihi.

Ik zie dat Lizette bij Laurel Eastman heeft gewerkt. Nu al 3 jaar in Scheveningen zit. Leuk, welkom bij KH lizette. Voor mensen die zin hebben om te dissen…relaaaaaax bij amy winehouse     

 
http://www.youtube.com/watch?v=Q6JRttxTBC8

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.