Peter Lynn LEI kites

lars

Berichten: 418
December 21, 2011, 19:16:39
edit2Rapporteer  
De Peter Lynn LEI kites staan op de site!!

Moet zeggen dat ze er goed uit zien.

http://peterlynn.com/kiteboarding-2012-leading-edge-inflatable-lei-kites/
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #1 December 21, 2011, 19:29:34
edit2Rapporteer  
Ze zien toch dat die markt groter is!!!
jaapd

Berichten: 609
Antwoord #2 December 21, 2011, 20:31:09
edit2Rapporteer  
Denk dat Peter Lynn ooit wel 10% van de markt had, nu zal dat minder dan 1% zijn.

Ik heb altijd veel plezier gehad van mijn PL's erg innovatief steeds weer. Dat mis ik nu een beetje bij de nieuwe kites, ik zie niks nieuws.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #3 December 21, 2011, 20:54:38
edit2Rapporteer  
Peter Lynn is doorgaans wel erg goede kwaliteit, dus verwacht dat ze genoeg zullen hebben getest en herontwikkeld voordat ze een tube op de markt zullen brengen.
Hoop ik dan, en niet dat het een "laatste redmiddel" zal zijn voor het merk.
lars

Berichten: 418
Antwoord #4 December 21, 2011, 22:53:50
edit2Rapporteer  
Nou laatste redmiddel is het zeker niet. Ze doen het zeer goed met de foilkites! Daar zijn ze ook erg actief in!
Hier in Nederland zie je ze bijna niet maar in Frankrijk maar zat! Zeker de charger. Zeer geliefd bij landboarders en snowkiters.

Ik ben in ieder geval erg blij verrast en hoop dat de kites een kans krijgen tussen de andere merken. En zeker onafhankelijk en objectief getest gaan worden!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 December 21, 2011, 23:06:24
edit2Rapporteer  
Gaan ze een kans krijgen dan? Er zijn zoveel merken momenteel, en veel zeer goede tubekites te koop.

De Arc serie surf sleekites - waar de Charger de laatste van is - is een zeer uniek product.
Ook ik zie hier niets bijzonders aan, ook al draag ik het merk een warm hart toe.

In 2002 heb ik het geleerd met een serie S-Arcs. Na de Gorilla ben ik overgestapt op LEI's
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #6 December 22, 2011, 18:10:33
edit2Rapporteer  
Even wat plaatjes bijgevoegd. Ik had ook een stukje tekst in het Nederlands getypt maar op
een of andere vage reden viel dat weg. Geen zin meer om het opnieuw te typen.
lars

Berichten: 418
Antwoord #7 December 22, 2011, 18:40:25
edit2Rapporteer  
Ik hoop het wel dat ze een kans krijgen! Het is toch denk wel een van de eerste kitemerken....

Weet in ieder geval zeker dat ik ze een x ga testen! Ben zeer benieuwd.
lars

Berichten: 418
Antwoord #8 December 22, 2011, 18:41:05
edit2Rapporteer  
Thanks Marc!! Stuk duidelijker nu.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #9 December 22, 2011, 19:58:04
edit2Rapporteer  
Jammer dat de bar geen tubing rond de depower heeft...
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #10 December 22, 2011, 21:47:56
edit2Rapporteer  
Bar heeft wat weg van een samenwerkingsverband met Ozone...
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #11 December 22, 2011, 21:53:01
edit2Rapporteer  
@KappuhH: welk onderdeel van de bar bedoel je dan? Mooie aan de Ozone bar is het enkele depowerkoord met kunstof huls. Ik krijg dat depowerkoord niet kapot.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #12 December 22, 2011, 22:00:07
edit2Rapporteer  
80% van de barren heeft geen huls,ergens vind ik dat ook wel ok. kan je wel zien hoe de toestand van je depowerkoord is. moet wel zeggen dat Ozone dat wel erg goed voor elkaar heeft.  denk dat Kappuh de clamcleat bedoelt?
kite logo`s lijken op een halve Union Jack!!  ,haha.
feddomw
Gast
Antwoord #13 December 22, 2011, 23:14:32
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Kappuh ook de CL bedoelt. Die lijkt wel op Megatron CL. En depower en clamcleat lijken inderdaad op Ozone.

Bar zelf nou juist niet, lijkt meer op North of Switch. Breedte instelbaar door stuurlijnen op binnen of buitenzijde van bar-ends vast te zetten.

Ik mis een swivel in de powerlijn(en).
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #14 December 23, 2011, 08:23:59
edit2Rapporteer  
Bar heeft wat weg van een samenwerkingsverband met Ozone...

Misschien is dit wel de voorloper van de nieuwe bar van Ozone die ze nog niet uitgeven ivm wat productie problemen, maar dan kan op deze manier de bar op grote schaal getest worden voordat de definitieve versie komt. (misschien is het nog wel waar ook???)

Trouwens die nieuwe carrot bar van Wainman gezien. Dit is een bar die al het goede van andere barren in zich heeft.
feddomw
Gast
Antwoord #15 December 23, 2011, 10:00:31
edit2Rapporteer  
Bar heeft wat weg van een samenwerkingsverband met Ozone...

Misschien is dit wel de voorloper van de nieuwe bar van Ozone die ze nog niet uitgeven ivm wat productie problemen, maar dan kan op deze manier de bar op grote schaal getest worden voordat de definitieve versie komt. (misschien is het nog wel waar ook???)


Ik denk het niet. Ik heb uit betrouwbare bron de ideeën gehoord die in de nieuwe Ozone bar moeten zitten, en dat is niet deze uitvoering. Ik heb het trouwens over de bar zelf, de andere wijzigingen zijn al verwerkt in de huidige bar/control system, zoals het neopreen/magneet om de cleat en zo.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #16 December 23, 2011, 11:27:51
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Kappuh ook de CL bedoelt. Die lijkt wel op Megatron CL. En depower en clamcleat lijken inderdaad op Ozone.
Klopt!
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #17 December 23, 2011, 14:18:16
edit2Rapporteer  
Nu zie ik er ook een beetje een megatron loop in. Dubbele depowerkoord en relatief dikke diameter bar vielen me in eerste instantie op.
NoPainNoGain

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #18 December 23, 2011, 16:52:05
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Kappuh ook de CL bedoelt. Die lijkt wel op Megatron CL. En depower en clamcleat lijken inderdaad op Ozone.

Bar zelf nou juist niet, lijkt meer op North of Switch. Breedte instelbaar door stuurlijnen op binnen of buitenzijde van bar-ends vast te zetten.

Ik mis een swivel in de powerlijn(en).

Hey Feddo,
Swivel zit boven de chickeloop (onder de bar dus), zodat je zelf kunt uitdraaien. Werkt altijd beter dan die zandslurpers boven de bar die na een maand toch niet meer werken Tongue
feddomw
Gast
Antwoord #19 December 23, 2011, 18:15:00
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Kappuh ook de CL bedoelt. Die lijkt wel op Megatron CL. En depower en clamcleat lijken inderdaad op Ozone.

Bar zelf nou juist niet, lijkt meer op North of Switch. Breedte instelbaar door stuurlijnen op binnen of buitenzijde van bar-ends vast te zetten.

Ik mis een swivel in de powerlijn(en).

Hey Feddo,
Swivel zit boven de chickeloop (onder de bar dus), zodat je zelf kunt uitdraaien. Werkt altijd beter dan die zandslurpers boven de bar die na een maand toch niet meer werken Tongue


Zelfde als Ozone Megatron dus, maar Ozone heeft twee swivels, een boven de CL, en de ander in de powerlijnen.
lars

Berichten: 418
Antwoord #20 December 23, 2011, 22:57:02
edit2Rapporteer  
Ik weet dat ze deze bar al even hebben! En de loop nu 2 jaar.... Alleen de grip op de bar is veranderd.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.