Nieuwe Xenon boards

HRob

Berichten: 37
December 27, 2011, 14:55:53
edit2Rapporteer  
Net voor het nieuwe jaar komen de 2012 Xenon kiteboards uit! Ze hebben de boards geoptimaliseerd met een paar aanpassingen in de maten. Grootste toevoeging bij de twintips is dan ook de carbon-kevlar stringers die ze erin verwerkt hebben. Ook de straps en pads zijn versimpeld om het comfort en gemak te vergroten. De Infra is dit jaar wat lichter en heeft meer rocker dan ooit. Met het nieuwe topsheet materiaal zijn de boards ook een stuk krasvrijer, want voorgaande jaren zag je dat erg snel.

De waveboards zijn ook vernieuwd. De Prisma heeft een aantal aanpassingen in gewichtsverdeling en rail wat zorgt voor meer comfort om je golven te kunnen rippen met krachtige en vloeiende bewegingen. De Vidra is een mellow board – vergevingsgezind, maar toch lekker snel. Ten opzichte van het 2011 model is er meer concaaf en is ook de rail veranderd wat resulteert in een kortere draai.

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #1 December 29, 2011, 10:01:10
edit2Rapporteer  
Vind de xenon boards dit jaar wel errug saai. De laluz heeft wel wat maar had van mij echt IETS bijzonderder gemogen.
Dat waveplankje Vidra.. KWIJL.. wat een lekker eigenzinnig plankje.

Hoor wel alleen maar goede dingen over de boards kwa prestaties. Hopelijk een keer testen dit seizoen
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 December 29, 2011, 11:52:04
edit2Rapporteer  
Wow die Vidra inderdaad  ThumpsUp

En waar testen wij dit?
zinno

Geen avatar

Berichten: 56
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 December 29, 2011, 12:25:31
edit2Rapporteer  
Saaie boardjes.

maar die vidra ziet er gelikt uit
HRob

Berichten: 37
Antwoord #4 December 29, 2011, 13:08:57
edit2Rapporteer  
Saai, strak, simpel, vet. Iedereen een andere mening natuurlijk, performance en gevoel gaan bij mij voor het grafische design, maar je moet je ook bij het design goed voelen. Ik ga eens kijken wanneer we er een testdag uit kunnen gooien.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #5 December 29, 2011, 16:47:06
edit2Rapporteer  
Less is more en wel mijn ding - dus testen...

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #6 December 29, 2011, 23:15:09
edit2Rapporteer  
Saai, strak, simpel, vet. Iedereen een andere mening natuurlijk, performance en gevoel gaan bij mij voor het grafische design, maar je moet je ook bij het design goed voelen. Ik ga eens kijken wanneer we er een testdag uit kunnen gooien.

Nieuwjaarsdag ziet er goed uit, neem je ook een Vidra 6'1 mee?
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #7 December 30, 2011, 00:35:21
edit2Rapporteer  
Saai, strak, simpel, vet. Iedereen een andere mening natuurlijk, performance en gevoel gaan bij mij voor het grafische design, maar je moet je ook bij het design goed voelen. Ik ga eens kijken wanneer we er een testdag uit kunnen gooien.

Nieuwjaarsdag ziet er goed uit, neem je ook een Vidra 6'1 mee?
Kom jij mij uit de lampen plukken ergens dan??
HRob

Berichten: 37
Antwoord #8 December 30, 2011, 01:47:24
edit2Rapporteer  
Hahah, sorry jongens. Ik ben vanaf morgen tot 8 januari in de sneeuw. Ik ben het aan het opzetten, dus er komt een datum aan. Dan hoef je ook niet meer uit de lampen geplukt te worden...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.