Peter Lynn 2012 LEI kites

Peter Lynn

Geen avatar

Berichten: 10
Januari 06, 2012, 11:07:13
edit2Rapporteer  
Peter Lynn brings you new kites, revolutionary to the brand! For 2012 we proudly bring you Leading Edge Inflatable kites! A valuable addition to the line-up and the next step in the Peter Lynn strategy to bring the best kites for each discipline of kite sports.


         
Peter Lynn stands for refined products, best-in-class materials and progressive designs and this vision can be recognized in the new LEI kites too. Designer excellence materialized into three brand new kites. Optimized profiles bring unprecedented handling and feedback to the rider, enabling you to progress faster in whatever direction you choose. This is also in line with the Peter Lynn philosophy to offer personal progression, adventure and excitement to the rider.

Peter Lynn 2012 Leading Edge Inflatable kites

The new LEI kites, the ‘all area performance’ freeride Fury, the 'light wind & race' Fury Lite and the ‘all-round comfort’ intermediate Escape are all designed with optimized profiles and fine-tuned bridles, as you might expect from Peter Lynn’s expertise and pedigree in kite design. To be able to be allround successful, Peter Lynn invested all its resources and knowledge in kite development resulting in LEI kites offering exceptional rider feedback and a large wind range. Those are elements that are essential for any kiter to enjoy a kite in all disciplines and over a wide range of conditions. You can now check out the complete presentation at: PeterLynn.com!

Available soon through your local Peter Lynn retailer!
Kevin van Gorp

Berichten: 51
Antwoord #1 Januari 17, 2012, 15:13:07
edit2Rapporteer  
The 90's called.. They want there kite back..
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Januari 17, 2012, 23:55:08
edit2Rapporteer  
And their sunglasses :+
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #3 Januari 18, 2012, 12:52:06
edit2Rapporteer  
Deze kites waren ze afgelopen zomer al aan het testen in Spanje ....was er niet zo van onder de indruk ..
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #4 Januari 18, 2012, 13:06:33
edit2Rapporteer  
Ik wil ze graag testen, heb al een maitje gestuurt.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #5 Januari 18, 2012, 13:16:51
edit2Rapporteer  
Deze kites waren ze afgelopen zomer al aan het testen in Spanje ....was er niet zo van onder de indruk ..

jij hebt ze zelf ook getest ? of wat gaf jou het gevoel niet zo onder de indruk te zijn?
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 Januari 18, 2012, 20:16:05
edit2Rapporteer  
Ik heb in Spanje ongeveer een week die (N.L) jongens zien varen ..maar ik vond lowend wat tegen vallen en ze sprongen er niet echt uit (kan ook aan de riders liggen) ...
ik vaarde met mijn 11 mtr goed terwijl zij met een 13 mtr net wegkwamen ....
maar dat waren wel de testmodellen..(geheel witte)
waarschijnlijk is aan uiteindelijke productiemodel nog wel het een en ander aan veranderd.. ..
Peter Lynn is een merk met een goede naam en veel ervaring op gebied van kites
ben ook benieuwd hoe het productiemodellen het doen ...
ze zien er in iedergeval wel mooi uit ...
http://peterlynn.com/products/lei-tubekites/fury-fury-lite/
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #7 Januari 18, 2012, 20:24:57
edit2Rapporteer  
De naam die PL heeft met kites in het algemeen doet me wel een goed gevoel geven.

Genoeg om ze op de interesse lijst te zetten voor als ik nieuwe kites zou halen.
lars

Berichten: 418
Antwoord #8 Februari 29, 2012, 23:42:34
edit2Rapporteer  
@Zawfra, ik denk dat wij dan andere gasten hebben zien varen... Heb toch iets anders waargenomen in Spanje!
Het waren in ieder geval geen witte maar groene en gele kites. Die witte die je zag waren proto's van Nobile.
De PL kites konden aardig goed hoogte lopen net als jij.... En de rest viel ook niet tegen moet ik zeggen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Maart 01, 2012, 11:59:27
edit2Rapporteer  
De kennis die de ontwerpers van PL hebben (al jaren worden de kites hier in Den Haag ontworpen door NL ontwerpers) is groot: ze maken zeer goede buggymatten en de kennis van de Arc serie is ook groot. Ze waren er in 2000 al bij met de S-Arc voor het surfen. Daarvoor de waterfoil.

Ben dus erg benieuwd naar de prestaties, en of ze iets bijzonders of afwijkends hebben van wat we al kennen. Het blijft immers Peter Lynn Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.