Wie heeft er ervaring met dit boek?

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Januari 23, 2012, 10:29:16
edit2Rapporteer  
http://www.perfectwind.nl/the-world-kite-and-windsurfing-guide.html
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #1 Januari 23, 2012, 11:54:34
edit2Rapporteer  
Ziet er op het eerste gezicht prima uit, redelijk wat riders en locale peoples die er aan mee hebben gewerkt.

http://itunes.apple.com/us/app/the-kite-and-windsurfing-guide/id383861437?mt=8


Er is ook een e-book voor ipad/iphone. Wel handig ipv zo een dik boek :-)
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 Januari 23, 2012, 12:14:11
edit2Rapporteer  
ik heb zelf het boek voor europa. Goed boek, heb er veel aan gehad in vakanties met de auto. Gedetailleerde landkaartjes in het boek, goede omschrijvingen van de spot. Extra info over landen.

Ik zou hem niet als E-book downloaden!

download hem dan als app. Kost wel wat geld maar dan heb je veel meer:
- zowel online als offline informatie over alle spots
- informatie gekoppeld aan windguru
- alle beschikbare spots weergegeven via google maps
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #3 Januari 23, 2012, 12:28:53
edit2Rapporteer  
het is een erg vervelend boek ik zou hem niet kopen.
je gaat namelijk heel veel geld uitgeven aan de mooie locatie's die er in staan.
het is mooie en duidelijk weergegeven een echte aanrader om te kopen.
ik heb er al mn eerste reis uit geboekt richting SAL.
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #4 Januari 23, 2012, 12:35:03
edit2Rapporteer  
De app, inclusief windguru integratie me dan wel een erg mooi iets.
Tja dan moet er wel een ipad zijn en wifi.

edit:

@ica84: misschien bespaart het je ook weer geld: In ieder geval geen kat in de zak wanneer de spot niet leuk blijkt, je weet het immers zeker!
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 Januari 23, 2012, 12:38:35
edit2Rapporteer  
of een i-phone? 3g internet...

volgens mij is hij er trouwens ook voor android
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #6 Januari 23, 2012, 12:41:29
edit2Rapporteer  
Klopt, maar ik ging er voor het gemak ff vanuit dat je hem vooral wil gebruik in het buitenland, aangezien de spots hier wel redelijk bekend zijn. Dan is 3g weer vrij duur. Zal vanavond eens kijken of ik die kan aanschaffen en hoe het eruit ziet.
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7 Januari 23, 2012, 12:44:41
edit2Rapporteer  
(gratis) Wifi zie je (naar mijn mening) in het buitenland veel meer dan in Nederland.
Je hebt de wifi trouwens alleen nodig om naar windguru en google maps te kijken.

Het boek is trouwens mooier, Maar dat is persoonlijk. Het is beide even functioneel.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Januari 23, 2012, 13:04:20
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de info... ik denk dat ik dan toch voor het boek zal gaan tenzij er ook een android app voor is... ben nmlk 100% anti apple!!! Dus ook iphone..
Maar daar bij komt ook kijken dat met z'n tweetjes uit een boek kijken veel gezelliger is Grin
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #9 Januari 23, 2012, 13:21:35
edit2Rapporteer  
Klopt, boeken lezen op mijn ipad vind ik niet fijn. Heb liever een boek in mijn hand. Scheelt wel sjouwen als je eens op vakantie gaat!
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #10 Januari 23, 2012, 15:55:38
edit2Rapporteer  
TOP boek. Heb zowel de europa als de wereld uitgave. Een nadeeel bij het lezen van dit boek. Het kwijl loopt uit beide mondhoeken en het kost je klauwen met geld om naar de diverse lokaties te reizen. Heb diverse lokaties uit het boek bekeken en ernaar toe geweest. klop gewoon wat er staat.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #11 Januari 23, 2012, 17:00:01
edit2Rapporteer  
TOP boek. Heb zowel de europa als de wereld uitgave. Een nadeeel bij het lezen van dit boek. Het kwijl loopt uit beide mondhoeken en het kost je klauwen met geld om naar de diverse lokaties te reizen. Heb diverse lokaties uit het boek bekeken en ernaar toe geweest. klop gewoon wat er staat.

Staat de Rietplas er dan ook in ? Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.