Topic plaatsen op HL of KH of op allebei?

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Januari 28, 2012, 12:08:01
edit2Rapporteer  
Citaat
Het lijkt steeds vaker voor te komen dat exact dezelfde topics op zowel HL als KH verschijnen. Voegt dat voor jullie iets toe? Ik ben er wel uit, niet voor mij dus. Ik bekijk namelijk beide websites even vaak. Misschien heb ik me er in het verleden ook schuldig aan gemaakt, bij deze bied ik mijn excuses aan. Wie ziet de voordelen in van het 'dubbel' plaatsen?


http://www.hanglos.nl/forum/285717/kiteforum-topic-plaatsen-op-hl-of-kh-of-op-allebei.html?UpdateStr=DataReactEdit&CurrentPage=1000

Gelezen op Hang Los, vind het wel een leuke discussie  ThumpsUp ThumpsUp


HL zitten meer jongere gasten en KH de oudere kiter volgens mij. Kan het mis hebben hoor. Hier zijn de reacties ook een stuk feller als op KH  ThumpsUp

Op KH gaat het wat gemoedelijker aan toe dan op HL.  ThumpsUp

Ik zit op beide site,s maar als ik echt wil lachen en ontspannen dan zit ik op KH.  Grin schater  ThumpsUp

Ik kan ook heel wat gasten persoonlijk op KH en dat maakt het ook een stuk leuker volgens mij.  ThumpsUp

[edit] gebruik de edit-knop in plaats van op jezelf te reageren

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Januari 28, 2012, 12:34:25
edit2Rapporteer  
Citaat
gebruik de edit-knop in plaats van op jezelf te reageren

Ik snap het niet, wat bedoel je ???
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Januari 28, 2012, 12:35:39
edit2Rapporteer  
Ook even de tekst uit de HL post geknipt.

Zelf lees ik natuurlijk beide sites mee en ik heb het idee dar hanglos minder (streng) gemodereerd wordt wat met het jongere publiek al snel tot bekvechten of offtopic gezeik leidt. Maar misschien zien anderen dat juist weer als een positief iets van hanglos.


Citaat
gebruik de edit-knop in plaats van op jezelf te reageren

Ik snap het niet, wat bedoel je ???

Dat je gebruik maakt van de edit-knop als je een toevoeging hebt op je topic of reactie wanneer er nog niemand gereageerd heeft en dus geen nieuwe reactie plaatst. Dat houd de topics wat schoner en leesbaarder.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #3 Januari 28, 2012, 12:41:48
edit2Rapporteer  
 Op KH gaat het wat gemoedelijker aan toe dan op HL. 

..... behalve dat de moderator ons op de nek zit met zijn edit-knop Wink.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 Januari 28, 2012, 13:03:06
edit2Rapporteer  
Citaat
..... behalve dat de moderator ons op de nek zit met zijn edit-knop


En Zo Is dat !!!!!!   ListenToMe ThumpsUp  Grin
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #5 Januari 28, 2012, 14:22:17
edit2Rapporteer  
Zoals gepost op HL:

Beiden top! HL water jonger publiek, KH wat ouder, aangezien ik er tussenin zit met m'n 29 bezoek ik beiden.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #6 Januari 31, 2012, 01:15:30
edit2Rapporteer  
Zit nooit op Hanglos eigenlijk. En.. zo te lezen breng ik het gemiddelde dan vet omlaag hier met 21. Misschien toch eens aan denken om ook HL een bezoek te geven dan Wink
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7 Januari 31, 2012, 09:16:56
edit2Rapporteer  
Ik kijk ook op beide sites, maar veel meer op kitehigh als op hanglos... Misschien ligt 't aan de leeftijd (32) haha maar naar mijn mening staat er veel meer inhoud op kitehigh, met name de gear reviews en nieuws items (over bv een nieuwe kite), en ook de reacties hierop hebben vaak inhoudelijk iets toe te voegen. Afgezien vd WimT topics dan Grin
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #8 Januari 31, 2012, 14:37:52
edit2Rapporteer  
zal het met mijn 37 dan maar bevestigen hahaha...
en vind hanglos vaak traag... dat stoort mij zo dat ik er gelijk niet meer kom....
feddomw
Gast
Antwoord #9 Januari 31, 2012, 14:42:49
edit2Rapporteer  
Je kan beter wel je spullen ook te koop zetten op HL: dat geeft internationale exposure. Ik kreeg een Fransman en een Portugees die serieus interesse hadden in spullen die ik in de verkoop had.

Verder staat de lay-out en werking van HL me niet aan. Kan mijn vinger er niet op leggen, maar het is zo.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #10 Januari 31, 2012, 18:22:43
edit2Rapporteer  
dus met andere woorden.....

Ik hoor hier thuis met mijn 57....dat goede gevoel van eindelijk thuis te komen heeft me echt geraakt InLove InLove InLove
dude Wink
patrick87

Berichten: 121
Logs: 0 | 108 uur
Antwoord #11 Januari 31, 2012, 18:48:40
edit2Rapporteer  
Ik zit meer op KH vooral voor het topic: Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

en bij HL heb je dat gewoon niet Grin
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #12 Januari 31, 2012, 20:24:07
edit2Rapporteer  
Ik kom eigenlijk alleen maar op KH. Maar goed ik ben dan ook 38.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #13 Januari 31, 2012, 22:05:32
edit2Rapporteer  
ik kom incidenteel op HL ......op de een of andere manier is HL traag .... en vind ik de websitestructuur minder prettig ..... maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak en gewenning ... Roll Eyes

anderzijds....vind ik de uitstraling en design van HL wel beter .... Shocked

daar bovenop sta ik de hele dag voor one-linende pubers .....een avond op HL zou voor mij gewoon een verlengde schooldag zijn ... Undecided

Daarentegen op KH word ik geregeld geconfronteerd met de hoogfilosofische beschouwingen van Wimt en .......het eeuwig stralende zonnetje: Morres ....en andere veelschrijvers.......die zou ik voor geen geld willen missen ... Joepie

op de een of andere manier ben ik licht verknocht geraakt aan KH en de verschillende members ... in realtime stellen ze vaak niet teleur ...... Grin

Vorig jaar heb ik mijn bapo gekregen ....en meer wil ik niet kwijt over mijn leeftijd ....... Cheesy

Tot slot: er is in NL ruimte voor 2 kitesurfsites .....dus plaats gewoon op beide sites ......
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #14 Februari 01, 2012, 00:45:02
edit2Rapporteer  
OK, gemiddelde leeftijd beinvloed ik hier dus niet. Ben wel wat wijzer geworden t.a.v. voorkeuren van een aantal forumbezoekers op beide websites en smileys zijn blijkbaar nog hot bij de oudere jongeren Wink.
Martin1991

Berichten: 59
Antwoord #15 Februari 01, 2012, 02:49:07
edit2Rapporteer  
Haha wat een stel oude badgasten!
Ik kom nooit op hanglos, waarom niet? Geen flauw idee eigenlijk..
Ik trap de gemiddelde leeftijd wel effe lekker naar beneden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.