Natural High's "Path of a Kitesurfing Student"

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Mei 30, 2012, 19:42:08
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=DFgpfjEKkZU


Natural High Beachclub, Event and Kitesurf Center presents a look inside the kite center and our kitesurfing lessons. In which the path of a world champion begins the same as any other who starts to learn kitesurfing.

Riders:

- Youri Zoon
- Actual students of Natural High Kitesurf center

Music:

The Naked and Famous - Punching in a Dream

We have tried to contact all license holders about the music used in this movie. If there are any questions please contact chris@natural-high.nl
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #1 Mei 30, 2012, 20:01:18
edit2Rapporteer  
ziet er leuk uit! ook ik ben begonnen bij natural high.
500 euro korting op een kite is niet niets, jammer dat ze vervolgens niet op hun site hebben staan welke kites ze verkopen en voor welke prijzen...anders denk ik dat ze een stuk meer zouden verkopen Smiley
helium

Berichten: 676
Antwoord #2 Mei 30, 2012, 20:05:04
edit2Rapporteer  
ghehe
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Mei 30, 2012, 20:13:05
edit2Rapporteer  
ziet er leuk uit! ook ik ben begonnen bij natural high.
500 euro korting op een kite is niet niets, jammer dat ze vervolgens niet op hun site hebben staan welke kites ze verkopen en voor welke prijzen...anders denk ik dat ze een stuk meer zouden verkopen Smiley

Ghehe op een Kite, board, wetsuit en trapeze 500 euro korting geven lijkt dan veel maar is het eigenlijk helemaal niet.

Maar verder een leuk filmpje. Wink
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #4 Mei 30, 2012, 22:31:16
edit2Rapporteer  
oh ik dacht dat het al op alleen een kite was  loser
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #5 Mei 31, 2012, 09:43:30
edit2Rapporteer  
haha, youri in de poephouding,
leuk gedaan
feddomw
Gast
Antwoord #6 Mei 31, 2012, 12:06:06
edit2Rapporteer  
Wat is YZ toch een sympathieke vent.

Ps: verkoopt Natural High Brunotti boards? Ik dacht dat ze alleen SS en FOne verkochten?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 Mei 31, 2012, 13:13:09
edit2Rapporteer  
Jep die verkopen ze al behoorlijk lang volgens mij.
Bart13

Geen avatar

Berichten: 589
Antwoord #8 Mei 31, 2012, 18:46:02
edit2Rapporteer  
heb een onyx daar gekocht in 2007 Smiley
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #9 Mei 31, 2012, 18:53:58
edit2Rapporteer  
Leuk filmpie
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #10 Juni 01, 2012, 12:08:06
edit2Rapporteer  
Na 3x al wegvaren Geinig filmpje
Iw@n

Berichten: 200
Antwoord #11 Juni 02, 2012, 11:20:46
edit2Rapporteer  
haha tof
nooby

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #12 Juni 11, 2012, 18:13:39
edit2Rapporteer  
de titel zou moeten zijn:

openlijke sluik reklame voor Flying High.

btw als een organisatie 500 euro korting geeft, dan weet je al dat er iets niet in orde is....

N. YeSS

Ps. ik ga bij deze school zelf mijn eerste les nemen  Smiley
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #13 Juni 11, 2012, 18:52:51
edit2Rapporteer  
de titel zou moeten zijn:

openlijke sluik reklame voor Flying High.

btw als een organisatie 500 euro korting geeft, dan weet je al dat er iets niet in orde is....

N. YeSS

Ps. ik ga bij deze school zelf mijn eerste les nemen  Smiley


sluik reclame voor flying high?

Hoezo zou er met 500 euro korting iets niet in orde zijn? Is gewoon een goede actie lijkt me Grin
nooby

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #14 Juni 12, 2012, 00:05:51
edit2Rapporteer  
Indien een bedrijf 500 euro korting kan aanbieden,  wil dat zeggen dat hun marge waarschijlijk 2tot3X zo groot is.  En dit op een kite (set) van +/- 1000 euro. De retail bussines handelt met marges; hoe vaak iets over de kop kan; ratio inkoop-verkoop.

juweliers hebben bijvoorbeeld een hoge marge. Logisch want ze verkopen niet zo vaak iets. Dus waneer ze iets verkopen, moeten ze veel winst maken; hoge marge. (btw ooit gehoord van 500 euro korting in een juweliers zaak? Nee natuurlijk niet en for good reason; zelfs zij hebben die marge niet!)

Produkten die een hogere turn over hebben (die vaker verkocht worden), hebben een lager marge: minder winst per product, maar je verkoopt er meer van, dus aan het einde van de maand zit je ok.

Dus, waneer een kite surf school (medium retail business) stunt met 500 euro korting op gear, betekend dat:

A: dat ze een gigantische marge hanteren op hun producten, anders zouden ze nooit zo'n aanbod kunnen doen
B: deze gigantische marge wordt in de volksmond uitbuiting genoemd
C: reflecteerd op de filosofie van het bedrijf: there only in it for the money, and they dont give a shit about you or the products they sell (dat will dus ook zeggen hun "lessen")

Dat Evan (een "modderator" nog wel) hier reclame video's plaatst van een onderneming, en dan nog wel een dubieuze, zet je ook aan het denken; wat staat hier tegen over? Gratis gear? Een leuke vakantie?

Dit is corruptie op het hoogste nivo; het moet afgestraft worden en gecorigeerd.

PS: dat deze site is doordrongen van sluik reclame werd me de eerste dag al duidelijk,, echter je vroeg me waarom....well , now you know

PPS:dat de bijgaande tekst in het engels is, wil zeggendat het het knip en plak werk is, want waarom zou hij in het Engels schrijven?

N YeSS
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #15 Juni 12, 2012, 00:53:03
edit2Rapporteer  
Ach ja iedereen heeft zijn eigen subjectieve visie op de werkelijkheid. Maar je gaat wel erg kort door de bocht naar mijn bescheiden mening. En ik betwijfel of je een idee hebt met welke kosten een onderneming te maken kan hebben.

Er moet wel een mooie marge zitten op de producten wil je een paviljoen van die omvang op poten kunnen houden.
Men moet het toch met name hebben van de zomer en het is fijn als de vakanties c.q weekenden in het voor en najaar ook mooi zijn. Nu woon ik zelf daar in de buurt aan de kust en weet uit ervaring dat in Nederland er nogal eens een kl*te zomer en dito weekenden tussen zitten. Door in te spelen op diverse activiteiten en restaurant/vergadermogelijkheden kun je dit deels opvangen.
Maar leningen op het pand, winkeldochters, voorraden gedurende het seizoen die rente opsnoepen, personeelskosten (!), verlichting, onderhoud etc dat zijn kosten die sowieso in meer of mindere mate het resultaat drukken.
Je hebt dus al snel een grote hoeveelheid vaste kosten die allereerst terugverdiend dienen te worden alvorens ook maar 1 euro winst te kunnen gaan maken. En als je winst hebt dien je ook reserveringen te houden voor bijvoorbeeld een zwaar tegenvallende zomer of noodzakelijke reparaties.

Natuurlijk ben je goedkoper en waarschijnlijk net zo goed uit met tweedehands spullen. Maar de deal van € 500 euro terug is op zich niet slecht.

Een nieuwe kite ss rpm  betaal je afhankelijk van de maat al gauw 1400 euro voor in de gemiddelde internetshop. Na wat struinen vind je ze overigens al snel enkele honderden euro's goedkoper dus laten we zeggen 1050. Zo'n brunotti board tik je ook 500 euro af als je het nieuwste model hebt. Dan nog een nieuwe wetsuit van enige kwaliteit = 300 euro. Trapeze: 150 euro zit je zo aan.
Dan zit ik op 2000 euro met nieuwe gear.

Natuurlijk kun je zeker als beginner prima uit de voeten met een tweedehands kite. Voor 1000-1200 euro kom je al een heel eind met toch goed degelijk spul.
Maar ben je als beginner enthousiast geworden door de lessen en heb je besloten verder te gaan in deze sport met nieuwe gear dan is die actie gewoon een mooie deal.

Overigens kun je er altijd terecht als je een vraag hebt over je gear of iets wilt laten checken. Dus de mening dat ze 'only in it for the money' deel ik niet met je.





feddomw
Gast
Antwoord #16 Juni 12, 2012, 15:31:23
edit2Rapporteer  
Indien een bedrijf 500 euro korting kan aanbieden,  wil dat zeggen dat hun marge waarschijlijk 2tot3X zo groot is.  En dit op een kite (set) van +/- 1000 euro. De retail bussines handelt met marges; hoe vaak iets over de kop kan; ratio inkoop-verkoop.

juweliers hebben bijvoorbeeld een hoge marge. Logisch want ze verkopen niet zo vaak iets. Dus waneer ze iets verkopen, moeten ze veel winst maken; hoge marge. (btw ooit gehoord van 500 euro korting in een juweliers zaak? Nee natuurlijk niet en for good reason; zelfs zij hebben die marge niet!)

Produkten die een hogere turn over hebben (die vaker verkocht worden), hebben een lager marge: minder winst per product, maar je verkoopt er meer van, dus aan het einde van de maand zit je ok.

Dus, waneer een kite surf school (medium retail business) stunt met 500 euro korting op gear, betekend dat:

A: dat ze een gigantische marge hanteren op hun producten, anders zouden ze nooit zo'n aanbod kunnen doen
B: deze gigantische marge wordt in de volksmond uitbuiting genoemd
C: reflecteerd op de filosofie van het bedrijf: there only in it for the money, and they dont give a shit about you or the products they sell (dat will dus ook zeggen hun "lessen")

Dat Evan (een "modderator" nog wel) hier reclame video's plaatst van een onderneming, en dan nog wel een dubieuze, zet je ook aan het denken; wat staat hier tegen over? Gratis gear? Een leuke vakantie?

Dit is corruptie op het hoogste nivo; het moet afgestraft worden en gecorigeerd.

PS: dat deze site is doordrongen van sluik reclame werd me de eerste dag al duidelijk,, echter je vroeg me waarom....well , now you know

PPS:dat de bijgaande tekst in het engels is, wil zeggendat het het knip en plak werk is, want waarom zou hij in het Engels schrijven?

N YeSS

Nooby, je bent nieuw. Beter je toon te matigen, zeker omdat je echt onzin uitkraamt, gebaseerd op eigen "inzicht" en duidelijk niet behept door enig verstand van zaken.... je wijze tekst staat ook bol van de spelfouten trouwens.

We hebben al wimt voor de onzin verhalen.

Natuurlijk is het een reclame film van Natural High, dat staat nota bene met grote letters in de titel en het filmpje.... maar dat maakt 'm niet minder leuk. Ik denk dat je geen enkel filmpje gaat vinden dat niet op een of andere wijze reclame is voor een merk of product. Daar is het ze nou precies om te doen. Hoe denk je anders dat de filmpjes/trips bekostigd worden?



SnaaK

Berichten: 137
Antwoord #17 Juni 12, 2012, 16:41:28
edit2Rapporteer  
Dikke big airs op 't eind  Joepie mooi filmpje Grin

arg verkeerde filmpje topic :S brrrrr
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #18 Juni 12, 2012, 21:43:15
edit2Rapporteer  
Haha die Nooby.. Maakt het forum wel weer om te lachen. Wat een beredenering!

En: iemand die zo wijs over probeert te komen maar d's en t's door elkaar haalt en een tekst er zó onverzorgd uit kan laten zien. Tja.

Nou kijk:

De binding die een beginneling krijgt met Natural High is mega. Met andere woorden: De customer lifetime value van een absolute beginner is het grootst van alle kitesurfers. Dus 500 euro korting geven op een complete set (en vergeet niet de lessen die ongeveer 250 euro hebben gekost) is een leuke korting maar betaalt zich prima terug.


En ff weer ontopic: leuk filmpje. yz is een mooi uithangbord voor de sport.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #19 Juni 12, 2012, 22:37:15
edit2Rapporteer  
Indien een bedrijf 500 euro korting kan aanbieden,  wil dat zeggen dat hun marge waarschijlijk 2tot3X zo groot is.  En dit op een kite (set) van +/- 1000 euro.

Daar was ik al gestopt met lezen want een gloednieuwe set van 2 kites, board, pak en trapeze (waar die korting op geld) kost wel even 2-3x zoveel als jij schetst. Daarnaast, als jij een complete set koopt is het redelijk normaal dat je 500,- korting krijgt op de nieuwwaarde.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #20 Juni 13, 2012, 08:34:31
edit2Rapporteer  
nooby doet zijn naam eer aan, hahahaha wat een NOOB. Gast, get lost!!!

Natural High is een erkend en goed bedrijf dat staat voor zijn klanten. Wat al eerder gezegd werd is dit gewoon een goede manier van klantenbinding, en voor mensen die net beginnen met kiten een mooie gegarandeerde korting. Er winnen dus twee partijen.

Je kan hier wel spreken als een of andere geleerde econoom maar uit alles blijkt dat je totaal niet weet wat je het over hebt.

Vermakelijk haha dat ben je wel .

Is gewoon een super dik promo filmpje, en ook erg cool dat YZ hieraan wil meewerken.
Flexifool

Berichten: 130
Antwoord #21 Juni 14, 2012, 21:40:16
edit2Rapporteer  
Gave film... ben ook ooit in 2005 begonnen bij Natural High Smiley
Altijd top service bij die mannen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.