Naish Quick Release, waar te kopen?

Levi

Berichten: 72
Juni 05, 2012, 23:37:40
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben waarschijnlijk genoodzaakt een nieuwe Naish Quick Release (Safety System) te kopen omdat de schroefjes compleet zijn verroest. Het gaat om een Quick Release vanaf 2008.

Er kan nog wel mee gevaren worden, maar de vraag is eigenlijk hoe lang nog? Ik krijg ze er helaas niet meer uitgedraaid en wil deze daarom het liefst zo snel mogelijk vervangen. Het is zonde om hiervoor een compleet nieuwe bar aan te schaffen. Ik zou deze graag los willen kopen/bestellen. Voor mijn gevoel heb ik het Internet al helemaal uitgekamt, maar tevergeefs, niks over kunnen vinden. Ik zal ook nog even bellen of sommige kite winkels deze dingen kunnen bestellen.

Is er iemand die wel weet waar je ze direct kan afhalen/online kopen?

Alvast bedankt!

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Juni 06, 2012, 21:27:57
edit2Rapporteer  
Deze bestellen: http://www.24-7boardsports.com/products/naish-smart-loop-allen-bolt-with-nut-and-washer.html

Dan met alle macht de huidige schroefjes uitboren zonder het hoofdblok te beschadigen!
Als dat niet werkt kun je altijd nog een nieuwe QR kopen voor EUR100,- +++
Levi

Berichten: 72
Antwoord #2 Juni 06, 2012, 23:20:38
edit2Rapporteer  
Hey Evan,

Top, bedankt voor de link en je advies. Ik ga me best doen!!...
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #3 Juni 11, 2012, 11:53:47
edit2Rapporteer  
Je kan ook proberen om de schroefjes er met een linkse tap uit te krijgen, dan heb je ook geen kans op beschadigingen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.