Met je kite kitje op vakantie is duuur geworden!!!

wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #25 Juli 30, 2012, 17:04:22
edit2Rapporteer  
als je naar curacao gaat, lprobeer arke fly te boeken.
als je upgrade naar comfort premium betaal je meer, maar voor hetzelfde bedrag als bij KLM alleen je bagage, zit je nu zelf ook nog goed met een zeer riante bagagelimiet. ik ga naar californie over 2 weken en heb geinformeerd of een surfboard op de terugweg een prbleem, was. er is keurig een aantakening gemaakt dat ik op de terugweg een baord meeneem, zonder extra kosten.

ik betaalde bij KLM in 2008 al $200 enkele reis voor een longboard. die dan bij ankomst ook nog beschadigd was.. (kan natuurlijk ook best onderop, zo'n board   ThumpDown )
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26 Juli 30, 2012, 18:31:02
edit2Rapporteer  
@ DangerSun: Waar ben jij precies geweest in de filippijnen?
dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #27 Juli 31, 2012, 08:48:47
edit2Rapporteer  
Uh eens denken,Eerst een paar dagen in Dubai doorgebracht. Toen gestart in manilla toen naar Daet (bagasbas beach) Daar heb ik gekite. Van daaruit naar Naga city gereisd, daar heb ik een week gewakeboard op het CWC wakeboard centrum. Dit was zeer gaaf! Van daaruit ben ik vertrokken naar Legazpi city toen naar Donsel (met walvishaaien gezwommen etc) Toen even terug geweest naar Legazpi van daaruit naar Tobaco(havenstadje) Daar heb een schip gepakt naar Catan duanes(virac) een los paradijs eiland in de zee.(daar zijn we met visserbootjes gaan golfsurfen op de welbekende majestics) Vandaaruit hebben we een klein vliegtuigje geboekt om terug te vliegen naar manilla(party).

Asian Mall is ook wel aanrader om geweest te zijn daar Smiley Groot & Gezellig!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #28 Juli 31, 2012, 12:44:48
edit2Rapporteer  
Ah ok... wij gaan van MNL naar Pagudpud gaan dan van het binnenland en dan langs de kust naar daet en willen dan naar boracay. eenmaal bij boracay moeten we ff kijken hoeveel dagen we over hebben om evt naar Palawan eiland te gaan. Maar dat is het plan van Lin, mijn plan: windfinder/windguru/ magicseaweed te volgen en kijken waar de wind ons heen brengt, voor zover die er ook is Grin
dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #29 Juli 31, 2012, 12:59:42
edit2Rapporteer  
Je vliegt dan van Daet naar boracay neem ik aan ? Niet vergeten af te dingen bij het kopen van de tickets.. Bij ons ging er nog enorm veel van af, en tsja ticket kost al niet veel Smiley windfinder/windguru/ magicseaweed volgen is altijd goed! .Ik vertrek zelf de 16 Augustus naar zanzibar.  Anyways veel plezier daar!
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #30 Juli 31, 2012, 13:18:59
edit2Rapporteer  
@ Eagle Jan je weet toch hoe het werkt.. lid worden van Blue Fly enz... enz Ben net terug uit Mauritius met 2 golfbags.. no problemo
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #31 Juli 31, 2012, 13:19:53
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips! Have fun in Zanzibar!!!

@Ondabeach: zou ik op IPB basis vliegen dan zou het me bijna geen flikker kosten dan zou ik in manilla aankomen en terug voor 250 euri incl gear... ff met mijn crew pas zwaaien en dan is het zo gefixed. Echter ik reis samen met iemand met wie ik nog geen samenlevings contract/trouwacte heb... dus om te voorkomen dat ik eerder of later dan haar aankom vlieg ik voor deze keer volgeboekt. Naar zuid afrika enzo ga ik voortaan weer vrolijk met mijn crewbadge zwaaien Grin

Linnepin

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #32 Juli 31, 2012, 17:52:18
edit2Rapporteer  
Ah ok... wij gaan van MNL naar Pagudpud gaan dan van het binnenland en dan langs de kust naar daet en willen dan naar boracay. eenmaal bij boracay moeten we ff kijken hoeveel dagen we over hebben om evt naar Palawan eiland te gaan. Maar dat is het plan van Lin, mijn plan: windfinder/windguru/ magicseaweed te volgen en kijken waar de wind ons heen brengt, voor zover die er ook is Grin


oh, heb jij andere plannen? Ik dacht dat we dit samen hadden bedacht maar moet ik op t forum lezen dat het niet zo is Wink
dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #33 Augustus 01, 2012, 08:32:28
edit2Rapporteer  
haha - owned Wink Speciaal aangemeld voor deze eerste melding Wink
dani-el

Berichten: 88
Antwoord #34 Augustus 01, 2012, 09:10:07
edit2Rapporteer  
hahaha ej heeft wat uit te leggen! bam
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #35 Augustus 01, 2012, 09:20:11
edit2Rapporteer  
 Cheesy schater Cheesy schater

Sterkte EJ, toch lastig zo'n openbaar forum  Wink
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36 Augustus 01, 2012, 22:59:10
edit2Rapporteer  
ghehehehe... ff prikkelen!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #37 Augustus 01, 2012, 23:32:34
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips! Have fun in Zanzibar!!!

@Ondabeach: zou ik op IPB basis vliegen dan zou het me bijna geen flikker kosten dan zou ik in manilla aankomen en terug voor 250 euri incl gear... ff met mijn crew pas zwaaien en dan is het zo gefixed. Echter ik reis samen met iemand met wie ik nog geen samenlevings contract/trouwacte heb... dus om te voorkomen dat ik eerder of later dan haar aankom vlieg ik voor deze keer volgeboekt. Naar zuid afrika enzo ga ik voortaan weer vrolijk met mijn crewbadge zwaaien Grin



Doet het altijd goed hè die badge. Weet niet waar je vliegt, maar hebben jullie geen companion-regeling??
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #38 Augustus 03, 2012, 17:07:59
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips! Have fun in Zanzibar!!!

@Ondabeach: zou ik op IPB basis vliegen dan zou het me bijna geen flikker kosten dan zou ik in manilla aankomen en terug voor 250 euri incl gear... ff met mijn crew pas zwaaien en dan is het zo gefixed. Echter ik reis samen met iemand met wie ik nog geen samenlevings contract/trouwacte heb... dus om te voorkomen dat ik eerder of later dan haar aankom vlieg ik voor deze keer volgeboekt. Naar zuid afrika enzo ga ik voortaan weer vrolijk met mijn crewbadge zwaaien Grin



Doet het altijd goed hè die badge. Weet niet waar je vliegt, maar hebben jullie geen companion-regeling??
helaas niet meer... we vliegen alleen nog maar vracht. Mochten we ooit trouwen of een samenlevings contract tekenen dan is dat geen probleem meer.
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #39 Augustus 03, 2012, 18:52:35
edit2Rapporteer  
Waar kan je zo'n badge halen :+
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.