Beauduc gesloten???

marving60

Berichten: 256
Logs: 0 | 5 uur
Juni 24, 2012, 16:19:48
edit2Rapporteer  
Nu lees ik op een collega forum dat Beauduc niet meer toegankelijk is voor auto's hoger dan 2m.

Wie kan dit bevestigen of ontkrachten?

wil er toch wel weer graag heen deze zomer!!!!!!!
unexpected

Geen avatar

Berichten: 62
Antwoord #1 Juni 25, 2012, 13:49:18
edit2Rapporteer  
He Marvin,

Dat meen je niet. Tijdens een laatste trip naar Beauduc een week in de auto op de bagage geslapen, geen koelkast, alleen wat water om te drinken, niet om af te spoelen en nog was het een topplek en een topweek door de geweldige surfomstandigheden. Nu een camper t3 gekocht om het net iets luxer te hebben en juist met een verhoogd dak om alle kitespullen op te bergen en dan ga je me vertellen dat het gesloten is.... Wilde er ook graag deze zomer heen. Wie heeft er meer info? Zou zonde zijn. Zijn ook altijd top illegale feesten en de vrijheid die je daar hebt is geweldig. Had ook nog de beschikking over een 18 holes zandgolfbaan toen er geen wind was. (slechts een dag geen wind)  Toen ik er was was er ook wel een poort maar er waren meerdere ingangen om er te komen. Hoop echt dat het nog open is. Wie heeft er nog meer plannen voor Beauduc en zijn die uitvoerbaar?

groet, Jim
unexpected

Geen avatar

Berichten: 62
Antwoord #2 Juli 08, 2012, 19:59:45
edit2Rapporteer  
Lees net op een forum dat alleen de linkerkant gesloten is. Schijnt dat de linker- en de rechterkant binnen andere provincies met andere regels vallen. Volgens mij kan je echter gewoon over het strand van de rechter- naar de linkerkant rijden. Er is toch ook wel kans dat er gewoon geruchten de wereld in worden geholpen om de spot weer wat rustiger te krijgen. Is er al iemand met meer info? Zou zonde zijn om 1300 km voor "niks" te rijden. Groet
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.