GoPro verloren 11-05-2012 Rockanje

El Banditos

Berichten: 955
Juli 04, 2012, 10:10:12
edit2Rapporteer  
Kiters,

Het is een beetje laat maar dit komt omdat ik toch nooit zou verwachten dat een camera 1. wordt terug gegeven 2. überhaupt wordt gevonden, maar gister keek ik op (hanglos) en daar zag ik dat iemand een camera heeft gevonden en dit netjes heeft gemeld, alle respect!! Dus ik dacht laat ik het ook maar proberen.

11 mei ben ik op Rockanje (eerste slag) mijn gopro verloren, deze is in een zwarte mount van mijn board afgebroken. Ik heb zelf nog gezocht en ook de dag erna nog gekeken maar helaas niets gevonden. Ik hoopte dat dit gedekt zou worden door mijn sportzeker verzekering maar ook daar weer een helaas.

Hij is dus te herkennen aan de zwarte mount die er als het goed is nog aan vast zou moeten zitten, een 16GB sd kaartje erin, die als het goed is beeld opname van mij met mijn zwart/gele/rode Ozone C4 zou moeten vertonen.

Dus heb je hem gevonden, dan hoor ik het graag en is een mooie beloning uiteraard aanwezig.

Thnx ieder geval
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #1 Juli 10, 2012, 15:39:24
edit2Rapporteer  
Bij mij precies hetzelfde eerder gebeurd. Had geen langere schroeven gebruikt en daardoor maar klein stukkie in de vinnen gezeten. Plop...en weg wassie ThumpDown ThumpDown
Hoop dat ze jouwe nog vinden!! Succes
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #2 Juli 10, 2012, 19:55:22
edit2Rapporteer  
Helaas zat die van mij muurvast en alsnog afgebroken, balen en idd hopen dat er een eerlijke vinder rondloopt. En zo niet, dan is het een dure maar duidelijke les.
YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #3 Juli 10, 2012, 20:00:50
edit2Rapporteer  
Ik gebruik zelf een leashje van de camera (dus niet de mount) naar één van m'n straps. Mocht de mount afbreken, hangt de camera nog aan het board.

Hoop dat je hem nog terug gaat krijgen ThumpsUp
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #4 Juli 10, 2012, 20:33:05
edit2Rapporteer  
goeie tip YJ, ga hem onthouden voor de volgende. Ik hoop het ook maar geloof er niet meer in, het zij zo
helium

Berichten: 676
Antwoord #5 Juli 10, 2012, 20:40:45
edit2Rapporteer  
Bij mij brak een mount ook af tijdens het varen vd week. Gelukkig een leash en snel naar de kant gekunnen.
Is dit toevallig hetzelfde probleem?

Hoop dat ie terugkomt!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #6 Juli 11, 2012, 02:58:14
edit2Rapporteer  
Nee ik had er een waar je de camera in steekt en vast zet met een schroefje en dat schroef je dan vastop je board. Perfecte constructie ik had alleen langere schroeven moeten nemen. Nu zaten ze maar een paar mm in de vin en die brak af, waardoor de camera los op het board komt te zitten.
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7 Augustus 29, 2012, 19:43:32
edit2Rapporteer  
@FlyingHigh:

Was dit de GoPro Fin Mount? Die wil ik binnenkort gaan uitproberen. Moet ik dus langere schroeven gebruiken?
Guusz

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #8 Augustus 29, 2012, 19:58:23
edit2Rapporteer  
Dat lijkt me logisch, die fin-mount zal ook al gauw 5 a 6 mm dik zijn. Als je dan de originele schroef gebruikt pakt ie misschien nog maar net met een paar gangen schroefdraad.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #9 Augustus 29, 2012, 21:32:28
edit2Rapporteer  
Ik gebruik deze. GoPro Xsories Kite Fin Mount van vd Berg. Top dingetje!!!
RustoKoen

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #10 Augustus 30, 2012, 21:47:49
edit2Rapporteer  
Ik dacht ook slim te zijn en had mijn camera met een dikke elastiek gezekerd aan mijn binding. Die heeft echter niet lang gehouden. Ik ben dan ook afgelopen zondag (26-08-12) mijn Hero2 verloren!!

Mochten jullie iets horen, neem dan ook contact op. De suction cup zal er nog aan moeten zitten verwacht ik. Dat was dan ook een mindere zet maar had meerdere vernomen dat die het ook zou houden! Mijn board staat er op, Naish Thorn FC 2010.

Ik kom niet uit de buurt en ben dus minder bekend met de scène in Rockanje. Was mijn eerste keer daar! Hopelijk hebben meer oren en ogen succes.

Ik hoop dat de vinder van jou GoPro zich ook snel meldt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.