Lijm in de bladder

brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Juli 11, 2012, 10:56:02
edit2Rapporteer  
Ik heb gister mijn inflate ventiel vervangen omdat er een scheur in de oude zat.
Jammer genoeg wilde mijn oude niet loskomen en moest ik er dus volgens de site omheen knippen en het ventiel er gewoon op plakken.

Nu heb ik het ventiel erop geplakt, maar omdat het gat te groot was, kwam ook aan de binnenkant van de bladder lijm. En het kan dus nu aan zichzelf plakken.

Nou vraag ik me dus af. Wat moet ik nu doen? 

Moet ik wachten? Lijkt me dat het niet echt gaat helpen aangezien hij al heel de nacht heeft gedroogd. Als je het nog een keer tegen de bladder aan stopt, kan je het wel lostrekken en als je het stuk opblaast gaat het ook wel los, maar ik weet niet wat er gebeurt als ik 'm een langere tijd opgerold laat.
Thanks!
Pieterr

Berichten: 88
Antwoord #1 Juli 11, 2012, 11:13:00
edit2Rapporteer  
Opblazen, nachtje laten staan (drogen), leeg laten lopen??
Evt een keertje herhalen. Anders nieuwe bladder kopen, is ook maar een paar tientjes.
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #2 Juli 11, 2012, 11:21:26
edit2Rapporteer  
Ja het is vooral dat ik morgen op vakantie ga naar Portugal. Maar ik probeer het opblazen nog wel.

Andere tips zijn zeker welkom!
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #3 Juli 11, 2012, 11:57:57
edit2Rapporteer  
Laat maar, maar toch bedankt!
Ik ben al heel goed geholpen door je iemand van u-stick die zei dat ik misschien wat babypoeder erin kon stoppen en dat werkte perfect!
Goede servive daar!
dow

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #4 Juli 17, 2012, 09:04:42
edit2Rapporteer  
Brian, bedankt voor het compliment! Altijd goed om te horen als iemand geholpen is met onze adviezen! Hopelijk hoef je voorlopig even niet meer aan je kite te sleutelen!

Grt
Dominique
U-Stick Europe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.