Debeun producties Ijburg 31-08-2012

MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
September 01, 2012, 10:57:39
edit2Rapporteer  
hallo luitjes eindelijk weer eens een topmovie van de ouwe beun
dennis de dakman op ijburg effe los gaan
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA

http://youtu.be/rteYk2gZ2Ak
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #1 September 01, 2012, 11:07:56
edit2Rapporteer  
Je staat er niet op Hans ! Undecided
Was ist los, ist da etwas geschehen ?

Ach ja, es sind die Rib-eyes Roll Eyes, die du gestosen hat auf die Zeikpotte. schater

Hans kan je Robert nog bellen, we gaan bijna los in El Gouwna ! Joepie
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa!!!!!!!
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #2 September 01, 2012, 11:16:52
edit2Rapporteer  
Khep een I Pad Hannsie. Kan die genomineerde Oscar film niet openen. Staat tie ook ergens op Joen troep of Vimeo.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #3 September 01, 2012, 11:35:25
edit2Rapporteer  
Khep een I Pad Hannsie. Kan die genomineerde Oscar film niet openen. Staat tie ook ergens op Joen troep of Vimeo.

Hij staat alleen nog op www.PESTLIJERS .com ! Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 September 01, 2012, 11:55:26
edit2Rapporteer  
Hij staat toch op Youtroep, of ben ik nou gek?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #5 September 01, 2012, 12:08:15
edit2Rapporteer  
Top Movie, ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Mooie spot met vlak water,  ThumpsUp ook maar eens een keertje heen gaan,  ThumpsUp nog nooit geweest

Bij welke wind kan je hiet het beste varen ???????????? 
joosie

Berichten: 967
Antwoord #6 September 01, 2012, 12:21:22
edit2Rapporteer  
Mooie shots beun, en een relax muziekje erbij, zeker op deze mooie vlakwaterspot ThumpsUp
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #7 September 01, 2012, 13:21:39
edit2Rapporteer  
Wow, daar moet ik een keer naar toe. Lekker vlak water. Hoe is het daar met de vlagerigheid?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #8 September 01, 2012, 15:17:59
edit2Rapporteer  
vlagerigheid valt wel mee als de wind maar hard genoeg is
voor de rest een topspotje
maar als je op de spot wilt varen moet je wel voordat je het hek doorgaat je legitimatie laten zien dat je lid bent van de

NOORDHOLLAND KITEKINGS

JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

kreet is optioneel
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #9 September 01, 2012, 18:01:56
edit2Rapporteer  
Voor Taco..

http://www.youtube.com/watch?v=rteYk2gZ2Ak&feature=player_embedded
The Maus

Berichten: 19
Antwoord #10 September 01, 2012, 18:56:33
edit2Rapporteer  
Hi Beun,

Leuk weer eens iets van je te zien. Ik heb je al een paar jaar gemist. Ik dacht die heeft de bouwfraude niet overleefd.

Groet,

Maurits
the littleman

Berichten: 817
Antwoord #11 September 02, 2012, 01:49:53
edit2Rapporteer  
Hij mocht alleen geen jihaaaaa roepen heb ik gehoord van de Fizzmeister.
Dat was niet boven de magische 4 metert.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #12 September 02, 2012, 09:52:33
edit2Rapporteer  
Khep een I Pad Hannsie. Kan die genomineerde Oscar film niet openen. Staat tie ook ergens op Joen troep of Vimeo.

Effies het eppie 'Puffin' downloaden van de App-store Taco. Kun je alle filmpies gewoon zien.
Dat linkie van jou doet het ook niet op de Ipad, Klaas. Soms doen ze het wel, soms niet. Ik kijk ze dan altijd met die Puffin webbrowser. Doen ze het altijd op je Ipad.

Toppie hoor Hans. IJburg is zo'n lekker spotje. Je hebt toch niet tegen Nans, die naast je stond, gezegd dat je dat ook allemaal kan hè. Geloof hem niet hoor Nans. Hij heeft al jaren niet op het water gestaan. ThumpDown Grin

En voor jou Ries...........tussen NW en NO. Met Noord is ie lekker, maar jij gaat dan altijd naar Andijk. Gewoon een keer naar ons geliefde Amsterdam komen.  YeSS
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #13 September 02, 2012, 11:14:39
edit2Rapporteer  
ach nancy geloofd alles
ben al druk bezig met el gouna met het verzamelen van sd kaartjes heb nu een 16 /32 gb is wel genoeg volgens mij
goed voor 6 uur film
hoelaat gaan we weer verzamelen om te shoppen ?
zal effe kijken of ons geheim kontakt op de luchthaven ons weer in kan checken
o lekker heb er zin in
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #14 September 02, 2012, 11:33:13
edit2Rapporteer  
Als het contact het niet kan regelen, kan een collega van Herman het ook regelen dus gewoon volproppen die tassen. Gewicht is geen issue. Ik heb ongeveer 70gb aan sd-kaartjes mee voor de videocamera, fototoestel en de gopro. Gaat helemaal goedkomen.  ThumpsUp

Volgens mij doen we toch altijd rond een uurtje of 11 op Schiphol. Eerste bakkie en lekker shoppen. YeSS
Mocht je nog een gopro willen hebben, toen ik naar Amerika vloog, zag ik dat de gopro (outdoor, surf of motorsportedition) compleet aangeboden wordt voor 269 euries. Scheelt toch wel een hoop geld met de reguliere winkels. Dus neem je zwarte poen maar weer mee en kopen die handel. YeSS
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #15 September 02, 2012, 12:18:00
edit2Rapporteer  
hey john ik heb ons kontakt al gemaild en geprobeerd te bellen maar tel nr klopt niet meer
dus voor we niks hebben kunnen we beter het kontakt van herman gebruiken volgens mij ging ons kontakt ergens anders werken
op schiphol mocht hij nog terug mailen dan horen we het wel
go prooootje lijkt me wel mooi
hoeveel nachtjes nog ?
 
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #16 September 02, 2012, 13:56:40
edit2Rapporteer  
hoeveel nachtjes nog ?

...teveel
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #17 September 02, 2012, 17:19:43
edit2Rapporteer  
Nog 3 weekies en dan gaan we naar dat windloze gat. Lekker hamburgers eten, loungen, ouwetakkebossen en wachten op wind. Ik heb al een boot gehuurd zodat we kunnen gaan duiken bij het tweede rif. We moeten toch wat. Maken we er een duikvakantie van ipv een kitevakantie. Hoe dan ook......lol zullen we hebben. YeSS Joepie YeSS
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #18 September 02, 2012, 17:28:36
edit2Rapporteer  
Snorkelen met een Egyptisch rietje... altijd beter dan een 'paja españoles'  ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #19 September 02, 2012, 17:47:33
edit2Rapporteer  
Citaat
Nog 3 weekies en dan gaan we naar dat windloze gat. Lekker hamburgers eten, loungen, ouwetakkebossen en wachten op wind
Ik wil zooooo graag meeee met jullie ThumpsUp, wie wil met me ruilen  ??  ThumpsUp Ik mot naar Tarifa elke dag kiten   ListenToMe  ThumpDown loser Grin


Citaat
hoeveel nachtjes nog ?
...teveel
Nog 29 en dan ben je weeeeeeeeeeeeeeeeer heeeeerlijk thuissssssssssssssss  ThumpsUp loser Grin

[edit] berichten samengevoegd
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #20 September 02, 2012, 20:31:50
edit2Rapporteer  
ZOOOOO....dat ziet er lekker uit daar in Ammedam!!!  ThumpsUp
Ik denk dat ik met noord ook maar eens op IJburg ga kijken  InLove
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #21 September 02, 2012, 20:41:59
edit2Rapporteer  
Ben bang dat ik een I Pad heb gekocht die van de vrachtwagen is gevallen want krijg ook met " Puffin" onderstaande melding.. Angry


Deze video bevat inhoud van Warner Chappell en UMG. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Het spijt ons.
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #22 September 02, 2012, 20:58:37
edit2Rapporteer  
Citaat John :Volgens mij doen we toch altijd rond een uurtje of 11 op Schiphol. Eerste bakkie en lekker shoppen.


Wat laat !
Ik zat te denken aan een uurtje of 7 s'ochtends aanwezig op schiphol ! Grin
9 Kitekings heb je niet zomaar door de douane heen.


Ben bang dat ik een I Pad heb gekocht die van de vrachtwagen is gevallen want krijg ook met " Puffin" onderstaande melding.. Angry


Deze video bevat inhoud van Warner Chappell en UMG. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
Het spijt ons.

Hebben ze in Emmen dan internet ! schater

[edit] berichten samengevoegd
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #23 September 02, 2012, 21:10:07
edit2Rapporteer  
 schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #24 September 02, 2012, 21:13:44
edit2Rapporteer  
Internet..was dat..we hebben in 2011 riolering gekregen. De postbode komt de post bezorgen op een varken en stromend schoon water krijgen we in 2013.

Ik neem mijn I Pad wel mee naar el gauna . Steek de USB kabel wel in de reet van leipe luna. Kijken of het filmje het dan doet..

Owja en omdat de terugreis om half 2 's nachts is zorg je er maar voor dat je een luchtbed hebt opgepomt in je tuinhuis want ga dat takke eind midden in de nacht niet terug naar Emmen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.