Nieuwe kiteboardschool

kiteboardschool

Berichten: 15
November 11, 2012, 16:28:09
edit2Rapporteer  
Beste lezers,

Graag wil ik jullie laten weten dat de website van Awesome kiteboardschool online is. Je kan hem zien op http://www.kiteboardschool.nl. Mochten jullie suggesties / opmerkingen hebben dan horen wij dat graag!

See you on the water.

Thijs en Roel
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 November 11, 2012, 16:32:44
edit2Rapporteer  
Quote vd website:

"Ergens anders kitesurfles?

Wil jij op jou homespot kitesurfles van Thijs of Roel? Kiteboardschool.nl geeft overal in Nederland kitesurfles wanneer er 2 of meer personen hebben aangemeld. Er zijn wel 2 voorwaarden:

    Er mag wettelijk gekitesurft worden
    Het is een veilige spot"



Houden jullie er wel rekening me dat je op veel spots in Nederland een vergunning moet hebben om les te mogen geven?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 November 11, 2012, 17:53:36
edit2Rapporteer  
En het strand op Scheveningen is met Noord geschikt om te lessen.... Ook dat vind ik discutabel, maar Zuidwest is de meest dominante windrichting? Waar gaan jullie dan heen?

En is er wel een vergunning om les te mogen geven aldaar?

Verder veel lef om in deze tijden van economische crisis en ontzettend veel kitscholen om uit te kiezen voor de consument een dergelijk initiatief te nemen.
appelsappen

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #3 November 11, 2012, 18:41:36
edit2Rapporteer  
Nog een leuke, misschien handige om aan te passen.
Het fotootje met pijl op de 'locatie Scheveningen'-pagina(Houtrustweg) ligt op ruim een kwartier lopen van het Markense plein.
Ik hoop dat jullie de spot kennen  Lips Sealed.

Verder is het mij niet 1,2,3 duidelijk met hoeveel man ik les zal krijgen. Het volgende blijkt te gelden: 
Let op!
Bij ons worden er groepen van maximaal 3 studenten op 1 instructeur geplaatst. Mocht u de enige reservering zijn, dan heeft u geluk en krijgt u priveles! De les gaat dus ook gewoon door wanneer u de enige bent.

Dus evenveel betalen voor een 1:1, 2:1 of 3:1-les en maar afwachten wat je krijgt?

Enne succes, het zal, denk ik, pittig worden qua dagen vinden met acceptabele lesomstandigheden op deze spot en concurrentie met andere scholen Wink.
kiteboardschool

Berichten: 15
Antwoord #4 November 12, 2012, 00:48:56
edit2Rapporteer  
Bedankt Evan, Michiel en Appelsappen voor deze op- en aanmerkingen. We zullen er mee aan de slag gaan. Als er nog meer punten zijn dan horen wij dat graag!
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #5 November 12, 2012, 01:56:23
edit2Rapporteer  
Wie verleent zo´n vergunning eigenlijk?
RS

Berichten: 111
Logs: 0 | 331 uur
Antwoord #6 November 12, 2012, 08:52:00
edit2Rapporteer  
weet niet of jullie al foto's hebben van de lessen die jullie geven maar denk dat die een beter effect op een beginner dan de pro fotos die er nu op staan.
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #7 November 12, 2012, 10:00:51
edit2Rapporteer  
Succes met jullie school!
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #8 November 12, 2012, 10:39:43
edit2Rapporteer  
Ik zie qua lay-out nog een aantal opmerkingen. Zet de prijzen netjes onder elkaar, de titelbalk of hoofdletters of geen hoofdletters ( Over ons, prijzen moet dan Over Ons, Prijzen etc). Kleine dingen maar het straalt wel enige onrust en slordigheid uit.

Ook de foto's staan beetje in schril contrast met het weer in nederland en de stranden zijn ook niet bepaald zoals op de foto. Maar dat moeten jullie denk zodra jullie beginnen met lessen even updaten.


Enne succes, het zal, denk ik, pittig worden qua dagen vinden met acceptabele lesomstandigheden op deze spot en concurrentie met andere scholen Wink.

Idd, geef het goede en sportieve voorbeeld aan je studenten op drukke dagen en besteed goed en genoeg aandacht aan regels op het water. Dit schiet (lees ik op hanglos en kitehigh) er bij sommige scholen nog weleens in. Sta boven de concurrent, ik weet een school (noem geen naam maar deze staat wel eens vaker slecht in de spotlight) die beetje loopt te rellen als er meerdere scholen/surfers bezig zijn.


Kortom succes en veel plezier en hopen dat het een succes mag worden! Joepie
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 November 12, 2012, 11:52:15
edit2Rapporteer  
wel ballen hoor hey....
spot keuze is ruk. maarja er zijn al teveel vissen in de vijver.
en wat evan zegt, kijk wel of dat je er een vergunning voor nodig hebt, op sommige stranden zitten ze noet op nog een school te wachten.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #10 November 12, 2012, 11:58:37
edit2Rapporteer  
Weet niet of het Insane Kiteloop filmpje van Roel wel zo'n goed voorbeeld is voor je cursisten?
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #11 November 12, 2012, 12:07:47
edit2Rapporteer  
Nette site hoor. Doet het in meerdere browsers (ie, opera maxthon) dit gaat bij andere nieuwe sites nog al eens mis...

Een dingetje vroeg ik me af. Waarom deze prijsstelling voor de advanced les ?
75€ per uur.. terwijl de rest.. nou ja zie hieronder...  Of ik snap het niet helemaal.. Is de prijs van de advanced les niet per persoon?
Of zit het hem in het doorwerken todat de leerdoelen behaald zijn? Wie bepaald dan hoe hoog de lat gelegd wordt? Blijft een beetje te vaag. Daar komt bij dat advance mensen vaak hun eigen materiaal hebben en jullie daar dus minder aan uit hoeven te geven/geen spullen riskeren...

Soort les                       Tijdsduur              Prijs
1 les                                    3.5 uur          115 euro  = 32   p/u
2 lessen                              7 uur             210 euro = 30   p/u
3 lessen                              10.5 uur        290 euro = 27   p/u
Extra les na 3 lessen          3 uur             80 euro = 26   p/u
Refresh les                         3 uur             99 euro = 33  p/u
Advances les                      2 uur             150 euro = 75   p/u
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #12 November 12, 2012, 12:13:19
edit2Rapporteer  
 nou ik vind de prijsstelling wel advanced hoog.... veel scholen vragen op dag 1,  75€ voor 4 uur en die gasten zitten heel lang in het vak.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #13 November 12, 2012, 12:19:34
edit2Rapporteer  
Oh dan bedoelen ze vast 15€.. het is natuurlijk een typefout..

Ik merk trouwens in de praktijk dat mijn vriendelijke medekiters zo begaan zijn met mij wanneer ze mijn 1e jaars geklungel zien dat er vanzelf tips voor advanced kiting loskomen... Op vragen over howto reageert ook echt iedereen heel vriendelijk en positief...

Ok gaat vast niet zo snel als met de assistentie van Roel en Thijs maar goed...
ica84

Geen avatar

Berichten: 300
Antwoord #14 November 12, 2012, 12:36:31
edit2Rapporteer  
dit vind ik ook niet zo'n handige regel: "Er wordt kitesurfles gegeven vanaf 9 knopen tot 30 knopen wind"
zowel onder als bovengrens vind ik wat aan de aparte kant.
ondergrens zou ik stellen op minimaal 12 knopen en bovengrens maximaal 25 knopen.

en nu gaat er natuurlijk weer een hele discussie starten over al dan niet les geven met 25+ knopen
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #15 November 12, 2012, 12:44:13
edit2Rapporteer  
Haha, gaan we nu zijn complete website uitpluizen? Ik denk dat je op de sites van huidige scholen ook wel een aantal vreemde stellingen kunt vinden Wink
lowietje

Berichten: 644
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #16 November 12, 2012, 13:59:37
edit2Rapporteer  
niet les geven boven de 25 knopen.. daar is al zo vaak een discussie over geweest met harde woorden dat ik het toch niet handig vind om les tot 30 knopen op je website te zetten. 
kiteboardschool

Berichten: 15
Antwoord #17 November 12, 2012, 15:56:11
edit2Rapporteer  
Beste iedereen,

Bedankt voor jullie feedback. Ondertussen is het nodige veranderd op de site. Wij hopen dat we jullie nog eens op het strand tegenkomen om de gezichten achter de posts te zien.


Groetjes
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #18 November 12, 2012, 16:43:00
edit2Rapporteer  
10,5 uur les voor 290 euro is wel erg overpriced imo. Als ik even google op een aantal scholen zie ik er direct die een stuk goedkoper zijn. En juist in deze tijden kiezen mensen gewoon de laagste prijs ook al ben je youri zoon himself.
En prive les advanced zou ik zeggen dat 50 euro per uur schappelijk genoeg is. Of filmen jullie alles + uitgebreide evaluatie onder genot van een hapje en drankje?

In elk geval veel succes met jullie school.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.