Aboards snowkiteboards, get ready for the snow season!

Cormac

Geen avatar

Berichten: 10
November 28, 2012, 21:17:39
edit2Rapporteer  
Winter is coming and snow will be here soon.
ABoards are ready to be your fun assistant in snow season as well!
Our winter boards will be great source of fun either with or without kite.
 
To delight you even more time proven excellent features of both models REVERSE & ESCAPE have been complemented with bright and cheerful designs for good mood in any weather conditions.
 
Take a look on ABoards snowboards and choose your toy for winter!

More info on www.aboards.eu
 

ES

Geen avatar

Berichten: 289
Antwoord #1 November 29, 2012, 11:48:34
edit2Rapporteer  
Advice price ?
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #2 November 29, 2012, 13:24:44
edit2Rapporteer  
EUR 349 voor de Escape en EUR 379 voor de Reverse (exclusief bindingen). Ik heb ze net binnen en zien er weer strak uit!
audi

Berichten: 752
Antwoord #3 November 29, 2012, 14:36:06
edit2Rapporteer  
Kan je met deze boarden ook nog lekker op de piste carven of zijn ze alleen geschikt voor trucjes en het snowpark
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 November 29, 2012, 16:04:04
edit2Rapporteer  
Kan je met deze boarden ook nog lekker op de piste carven of zijn ze alleen geschikt voor trucjes en het snowpark

Spaar nou maar even lekker door voor de edge  ThumpsUp dan zon boardje te kopen voor die 2 keer dat er sneeuw ligt hier  ThumpDown  Grin
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #5 November 29, 2012, 16:25:47
edit2Rapporteer  
@HHR: Says who? Ben jij onze nieuwe Pelleboer?

@audi: Ik heb vorig jaar de Escape op de piste gebruikt. Ik ervaar geen verschil met mijn Duotone freeride board, behalve dat switch rijden nog gemakkelijker is doordat het boardje symmetrisch is en mijn Duotone is dat niet (heeft back stance).
audi

Berichten: 752
Antwoord #6 November 29, 2012, 21:01:09
edit2Rapporteer  
ik ga lekker twee weken naar oosterijk en daar kan je iedere dag lekker boarden of snowkiten.

ik vind de maat voering van de edge lastig , had graag een 8m en 11m combie willen hebben
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.