prijzen bagage arkefly

trebo91

Berichten: 148
Antwoord #25 Februari 14, 2013, 17:50:54
edit2Rapporteer  
wij vertrekken 28 juli naar de costa calma, lekker op een appartement. All-in is niks voor ons. Komen we weer 6kg bij...

All in bedoel ik vliegtuig etc zit ook op een appartement haha

ja als ik all in zeg bedoel ik ook all  in, hotel eten drinken etc ...

tuurlijk kom je dan duurder uit als op appartement


effe on topic,

ik was eerst ook van plan om te boeken als golf tas  maar dan mag je maar 15kg hebben geloof ik en als je daar over gaat  lig je nog bij te betalen kom ik mss duurder uit
berttt

Berichten: 307
Antwoord #26 Februari 14, 2013, 18:31:25
edit2Rapporteer  
gaat ie nie blij mee zijn  loser
na dag 2 zalk waarschijnlijk toch zelf op pad zijn als ie nie mee wilt... YeSS

@ bert: naar waar ga jij eigenlijk?

Corralejo wandelafstand van het strand. Het enige rotte bij ons ons dat de lagune niet vol staat dit kan je zien op de site van rene egli. Dus dat is wel spijtig. Zijn er nog de golfspots en flagbeach over voor ons.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #27 Februari 14, 2013, 19:23:48
edit2Rapporteer  
Bert je kunt ook op sotavento kiten als de lagoon niet vol is hoor Smiley
jouce

Berichten: 88
Antwoord #28 Februari 14, 2013, 19:50:27
edit2Rapporteer  
Bert je kunt ook op sotavento kiten als de lagoon niet vol is hoor Smiley

Dat dacht ik ook...
kees69

Berichten: 280
Antwoord #29 Februari 14, 2013, 20:36:08
edit2Rapporteer  
15 kilo + 20 of 25 ruimtebaggage + handbagage, daar moet je het toch wel mee redden ???
jouce

Berichten: 88
Antwoord #30 Februari 14, 2013, 20:46:35
edit2Rapporteer  
als we met 2 al over de 15 kg zitten is het veel met onze gewone valies, dan nog 1 boardbag met kites vacuum verpakt moet lukken toch...
frankey21

Berichten: 49
Antwoord #31 Maart 24, 2013, 12:55:47
edit2Rapporteer  
Mij is het nog niet helemaal duidelijk hoe het nu geregeld is met bagage bij vliegtuigmaatschappijen, ik hoor veel verschillende dingen over hoe de bagage/specialebagage regelingen zijn.

Ik heb onlangs contact gehad met Arke(fly)... deze zeggen het volgende:

1. Je mag naast je gewone ruimbagage (kofferjte of backpakje).. nog een kitebag meenemen mits je de 20KG niet overschrijd.

2. Je mag de kiteboards niet meenemen bij de normale ruimbagage! deze moeten speciaal aangemeld worden als speciale bagage mits niet langer dan 165 en <20kg, dit kan voor 40 EUR binnen Europa (enkeltje)

Ik heb mijn twijfels hierover als ik de ervaring van verschillende mensen lees. Ik zou graag even horen of  bovenstaande klopt van één van julie forumers. Smiley

kees69

Berichten: 280
Antwoord #32 Maart 24, 2013, 13:49:49
edit2Rapporteer  
Frankey ben vorige week net terug uit Cabarete, gevlogen met ArkeFly

Kijk even op hun site bij tarieven overbagage, staat er vrij duidelijk in.

Je mag je normale bagage meenemen zoals je dat geboekt hebt, 20kg of 25kg

Daarnaast mag je idd een kitebag meenemen maar daar moet je wel voor betalen.

In geval buiten Europa, tot 20kg = 80 euro per enkele reis. Mag trouwens ook >20kg, met max 32kg, maar dan betaal je meer, volgen mij 100 euro

Wat ik altijd doe, maar dat ligt er een beetje aan wat voor een kitebag het is, ik bel Arke op om een golfbag aan te melden, hier betaal ik dan 30 euro voor, ipv 80. Alleen op de terugweg lukt dat niet, maar ja toch weer 50 euro bespaard.

Wel ff opletten met inchecken dat er niet nog een groep met kitebags staat, want dan worden ze misschien achterdochtig. Bij mij werkt het in ieder geval altijd.

Maar..............helaas, je moet altijd betalen !!!!!
Woodmaster

Berichten: 128
Antwoord #33 Maart 24, 2013, 14:04:27
edit2Rapporteer  
Jeetje, nivo WALNOOT???????
IQ van een tuinhek?


kitebag 20 kg onder de 1.65m 40 eurie europa 80 eurie wereld.
Heeft puur met de maat van je board te maken.
In principe kan je alles (Kites-harnas-barren) in een normale koffer duwen, da's wat ik doe als ik langer dan 8 dagen of verre vakanties reis
Losse kitetas kan je als cabine bagage meenemen maar let wel op je bar want daar willen ze wel eens moeilijk over doen als cabine bagage.
El Gouna betaal je wel 80 eurie per enkele reis maar voor de terugreis heb ik nog nooi betaald en volgende maand ga ik voor de 4de keer.
Wel altijd vooraf melden bij betreffende maatschappij om verrassingen te voorkomen (dat wil je echt niet bij inchecken).
Je kan proberen om met een golfbag of keyboard bag te reizen maar de kans bestaat dat ze erin willen kijken en je dan voor lul staat, extra betaal of je gear niet mee krijgt.
 Succes!!!!!
frankey21

Berichten: 49
Antwoord #34 Maart 24, 2013, 17:56:37
edit2Rapporteer  
Kijk eens... onderstaande voorwaarde van arkefly, op punt 1. had ik toch gelijk, je mag gewoon een baggi bij de standaard ruimbagage inchecken Smiley.

ArkeFly naar alle bestemmingen uitgezonderd Aruba, Bonaire, Curaçao, Canada en Verenigde Staten

Economy Class: max. 20 kilo
Comfort Class: max. 25 kilo
Premium Comfort Class: max. 30 kilo
Overige voorwaarden:

Eén stuk ruimbagage mag maximaal 32 kilo wegen;
De afmetingen van een gewone koffer mogen max. 158 cm (L+B+H) bedragen;
Voor baby’s van 0-2 jaar geldt een maximum van 10 kilo ruimbagage. De kinderwagen valt niet onder dit maximum, maar onder bijzondere bagage;
U moet betalen voor overbagage;
Rugzakken moet u deugdelijk aanleveren. Wij adviseren u uw rugzak in een zogenaamde rugzaktas te verpakken of in ieder geval de riemen goed vast te maken aan de rugzak, zodat deze niet kunnen blijven steken op de bagageband. Het is niet toegestaan artikelen aan de buitenzijde van de rugzak te bevestigen;
Het is toegestaan om meerdere stukken bagage in te checken per persoon, mits deze voldoen aan bovenstaande eisen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.