f-one trust

trebo91

Berichten: 148
Februari 13, 2013, 20:50:54
edit2Rapporteer  
Blijkbaar komt f one met een nieuwe kite.

http://trust.f-onekites.com/en/#/4-5/
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Februari 13, 2013, 21:25:47
edit2Rapporteer  
"The TRUST is equipped withe the same quick-release technology as the BANDIT that has been used for years by thousands of kiters who trust its effectivity."

Zucht....



Voor wie niet op de linkjes wil of kan klikken (flash) hier wat foto's:
mocem

Berichten: 874
Antwoord #2 Februari 13, 2013, 22:35:04
edit2Rapporteer  
Vervanger van de revolt? 1x mee gevaren en dat was moeilijk zonder dat ding te laten stallen.
feddomw
Gast
Antwoord #3 Februari 13, 2013, 23:10:43
edit2Rapporteer  
Lekker duidelijke positionering in de markt ook (net als de Revolt trouwens).
Dus ook hier: zucht...

EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #4 Februari 13, 2013, 23:24:23
edit2Rapporteer  
Zelfs een 4m (32knopen en meer)
De middenstrut steekt achteraan duidelijk omhoog om het typische uit de zenith vallen van een Delta;
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #5 Februari 14, 2013, 13:17:10
edit2Rapporteer  
wat een gezucht ...... heeft iemand hem al gevaren....  Shocked ........????

Nee ?........ dus ook zucht ..... ThumpDown


okee!... en kom kom nu maar allemaal over me heen ......... ben een masochist  ....  Grin
feddomw
Gast
Antwoord #6 Februari 14, 2013, 14:30:00
edit2Rapporteer  
Niemand die de kite expliciet afzeikt, Limbo. Maar Evan valt denk ik over de marketing praat van de safety. En ik over het feit dat het volstrekt onduidelijk is voor wie de kite bedoeld is. Zwaktebod van een merk dat z'n enige andere kite als alleskunner neerzet.

Is het een beginnerskite, zeg dat dan gewoon, daar is niets mis mee. Schoolkite? Idem.

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #7 Februari 14, 2013, 14:44:23
edit2Rapporteer  
@feddomw,

klopt wat jij schrijft  ..... niemand zeikt de kite expliciet af ..... maar wel impliciet ......

Het klopt ook dat F-one niet duidelijk aangeeft voor wie de kite bedoeld is. Zal wel weer voor instappers en kitescholen bedoeld zijn. In elk geval zijn de F-one kites "allrounders" ...

Wat het punt van marketing betreft ... ook daar heeft Evan gelijk ..... maar ook heel wat andere kitemerken kun je soms vraagtekens zetten bij hun marketingbeleid.

Wat de safety betreft ..... er zijn kiters die het kliteband systeem en ook de clamcatdepower achterhaald vinden ..... maar er zijn er ook die het nog altijd een simpel maar goedwerkend systeem vinden ....

F-one is wel consistent in haar modellenbeleid en komt niet elk jaar met een nieuwe " sensationele, revolutionaire en nog betere kite",  zoals verschillende andere merken dat wel doen. F-one is blijkbaar tevreden over behaalde resultaten met haar Bandit/Revolt/Trust-lijn en zet daarom in op aanpassing en verbetering ....

btw. ook al wekt mijn naam een andere indruk maar ik wordt niet gesponsord noch geniet ik ondersteuning op andere wijze van F-one.... Cry

trebo91

Berichten: 148
Antwoord #8 Februari 14, 2013, 17:47:53
edit2Rapporteer  
De  revolt was in mijn ogen ook een kleine mislukking, maar de bandit vind ik dan weer uitstekend! Alleen heb ik er zelf geen, gaat de trust de revolt  achterna??  Wie weet ... ik denk er het mijne van veel vertrouwen heb ik niet in de trust.

maar tot er iemand mee gevaren heeft  kunnen we F-one toch niet gaan afkraken.

Over het algemeen vind ik F-one  gewoon goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.