Gevonden Oostvoorne North jasje zwart met sleutels

mennoberens

Geen avatar

Berichten: 2
Mei 19, 2013, 23:18:16
edit2Rapporteer  
Zondag 19 mei

Gevonden in Oostvoorne, einde van de dag, op het strand.

Zwart jasje van North

In een zak een sleutelbosje.

Nul zes negentien vijfentwintig negenentachtig vijfenvijftig
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #1 Mei 20, 2013, 03:23:14
edit2Rapporteer  
Jow, vanmiddag heb ik een north jas laten liggen met sleutels in de jaszak. Ik kom net terug van kbo nu maar ik kan mijn huis dus niet in.
Ik bel je morgen als dat uitkomt!!
Thanks alvast dat je het op internet post
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #2 Mei 20, 2013, 07:44:16
edit2Rapporteer  
Ik vroeg nog of iemand een jas kwijt was?
We hadden hem bij een slingshot tas gezet omdat er sleutels in zaten .

Je had het dus voordat je weg ging al kunnen weten.
Het is gelukkig terecht
mennoberens

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #3 Mei 20, 2013, 08:46:56
edit2Rapporteer  
Vandaag bellen is prima. Ik ben van 10 tot half1 niet bereikbaar. Ben nu in Burgh Haamstede en ga vanavond naar Utrecht.
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #4 Mei 20, 2013, 10:45:37
edit2Rapporteer  
Paar weken terug hing er ook een complete bikini in de douches bij de playa..... die heb ik maar laten hangen, staat zo gek als je daar mee thuis komt.
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #5 Mei 22, 2013, 00:16:07
edit2Rapporteer  
Hey Menno, ik heb je gebeld maar ik kreeg je niet te pakken. Op sms reageerde je ook niet, weet je zeker dat je het goede nummer hebt gegeven?
Ik zal je mijn telefoon nummer anders wel sturen in een persoonlijk bericht als je dat goed vind

@ O, ja dat klopt man, op dat moment waren wouter en ik vergeten dat we een jas hadden meegenomen.
-=Banzai=-

Berichten: 98
Logs: 0 | 197 uur
Antwoord #6 Mei 22, 2013, 01:35:57
edit2Rapporteer  
Paar weken terug hing er ook een complete bikini in de douches bij de playa..... die heb ik maar laten hangen, staat zo gek als je daar mee thuis komt.

Ik zag het ook hangen, zeer compleet, 2 borsten paste er in en wat ik kon tellen Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.