Cabrinha 2014 - Update! Verslag product presentatie met foto's

niels195

Geen avatar

Berichten: 125
Logs: 0 | 23 uur
Antwoord #25 Juli 23, 2013, 17:15:29
edit2Rapporteer  
Vind het toch apart dat ze de quick release niet hebben veranderd. Ik vind deze namelijk niet echt handig in elkaar te zetten als op het land, laat staan als je ergens in het water rond dobberd Huh
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #26 Juli 24, 2013, 07:06:15
edit2Rapporteer  
Vind het toch apart dat ze de quick release niet hebben veranderd. Ik vind deze namelijk niet echt handig in elkaar te zetten als op het land, laat staan als je ergens in het water rond dobberd Huh

Niet om te verdedigen, maar ik vind het reuze meevallen. Gewoon een keer of wat oefenen en het gaat prima. Dat er eenvoudigere systemen zijn weet ik zelf ook maar deze werkt altijd top wanneer je de QR nodig hebt.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27 Juli 24, 2013, 09:46:51
edit2Rapporteer  
Vind het toch apart dat ze de quick release niet hebben veranderd. Ik vind deze namelijk niet echt handig in elkaar te zetten als op het land, laat staan als je ergens in het water rond dobberd Huh

Niet om te verdedigen, maar ik vind het reuze meevallen. Gewoon een keer of wat oefenen en het gaat prima. Dat er eenvoudigere systemen zijn weet ik zelf ook maar deze werkt altijd top wanneer je de QR nodig hebt.
die van Naish of north werkt ook altijd maar is vele malen makkelijker te resetten, ik snap niet waarom ze dat nog niet hebben aangepast.
niels195

Geen avatar

Berichten: 125
Logs: 0 | 23 uur
Antwoord #28 Juli 24, 2013, 15:10:27
edit2Rapporteer  
Vind het toch apart dat ze de quick release niet hebben veranderd. Ik vind deze namelijk niet echt handig in elkaar te zetten als op het land, laat staan als je ergens in het water rond dobberd Huh

Niet om te verdedigen, maar ik vind het reuze meevallen. Gewoon een keer of wat oefenen en het gaat prima. Dat er eenvoudigere systemen zijn weet ik zelf ook maar deze werkt altijd top wanneer je de QR nodig hebt.

Het lukt uiteindelijk ook wel maar het kan zeker makkelijker. Dat rode kapje wilt er soms niet helemaal terug overheen schuiven. Met zand wordt dit nog lastiger.

En inderdaad het systeem van bijvoorbeeld Naish werkt gewoon veel handiger vind ik persoonlijk.
berttt

Berichten: 307
Antwoord #29 Juli 24, 2013, 15:26:24
edit2Rapporteer  
Vind het toch apart dat ze de quick release niet hebben veranderd. Ik vind deze namelijk niet echt handig in elkaar te zetten als op het land, laat staan als je ergens in het water rond dobberd Huh

Niet om te verdedigen, maar ik vind het reuze meevallen. Gewoon een keer of wat oefenen en het gaat prima. Dat er eenvoudigere systemen zijn weet ik zelf ook maar deze werkt altijd top wanneer je de QR nodig hebt.

Het lukt uiteindelijk ook wel maar het kan zeker makkelijker. Dat rode kapje wilt er soms niet helemaal terug overheen schuiven. Met zand wordt dit nog lastiger.

En inderdaad het systeem van bijvoorbeeld Naish werkt gewoon veel handiger vind ik persoonlijk.

Voor een keer volg ik EJ. Resetten is idd niet handig
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #30 Juli 24, 2013, 17:29:42
edit2Rapporteer  
Wanneer ik de bar heb zal ik het resetten even filmen want het is echt goed te doen... Overigens kan zand er makkelijk tussenspoelen.
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #31 Juli 24, 2013, 20:31:58
edit2Rapporteer  
Marc, even uit interesse, hoe werkt z'n product presentatie tussen jullie en een kitemerk? Een paar posts en een "kopje" op de frontpage hebben vermoedlijke meer waarde dan een advertentie in bijvoorbeeld "access"

Gezien het aantal reacties op de opening post heeft het ook voor de site waarde. Ik lees bijvoorbeeld deze review en die van de gaastra pure ook graag.

Gaat z'n presentatie als deze uit wederzeids belang?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #32 Juli 25, 2013, 00:40:19
edit2Rapporteer  
Voor alle commerciele vragen, nieuwsitems en dergelijke kun je terecht op de adverteerderspagina, voor wat hoort wat inderdaad! http://www.kitehigh.nl/adverteren
ES

Geen avatar

Berichten: 289
Antwoord #33 Juli 25, 2013, 03:13:51
edit2Rapporteer  
Kunnen al die kitemerken niet eens wat goede ontwerpers aannemen? Ik vindt eerlijk gezegd alle kites lelijke prints en designs hebben.

Doe me dan het no nonsence van maui boardriding maar. Gewoon een witte kite met een logo. Klaar.
Alleen de kite of ook de tas ?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #34 Juli 25, 2013, 07:19:19
edit2Rapporteer  
Marc, even uit interesse, hoe werkt z'n product presentatie tussen jullie en een kitemerk? Een paar posts en een "kopje" op de frontpage hebben vermoedlijke meer waarde dan een advertentie in bijvoorbeeld "access"

Gezien het aantal reacties op de opening post heeft het ook voor de site waarde. Ik lees bijvoorbeeld deze review en die van de gaastra pure ook graag.

Gaat z'n presentatie als deze uit wederzeids belang?

Zie het antwoord van Edwin. Wink De review van de Pure is overigens puur uit mijzelf, ik vind het leuk om te doen en ik krijg zo de kans om veel kites te varen want ik ben zelf ook nog opzoek naar nieuwe.
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #35 Juli 25, 2013, 09:12:42
edit2Rapporteer  
Wanneer ik de bar heb zal ik het resetten even filmen want het is echt goed te doen... Overigens kan zand er makkelijk tussenspoelen.

Ben ik benieuwd naar het systeem ziet er wel veel degeleiker uit dan een niash bijvoorbeeld maar dat zegt niet alles.
harryCab

Berichten: 316
Antwoord #36 Juli 30, 2013, 22:29:34
edit2Rapporteer  
Leuk zo'n discussie over een nieuwe bar waarbij ik opmerk dat het IDS systeem al erg veilig is. Word er niet echt warm van.......heb het ook nog nooit hoeven te gebruiken. Ik ben meer benieuwd naar de (verbeterde) vaareigenschappen '14 vs 13 van de Switchblade en de Chaos. Vaar zelf '13 Switchblades maar om nu enkel voor dat barretje (en het kleurtje) al m'n kites te vervangen vind ik niet overtuigend genoeg. Dus Evan hebben jullie hier ook naar gevraagd en wat was de reactie van Cabrinha.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #37 Juli 30, 2013, 23:41:27
edit2Rapporteer  
Leuk zo'n discussie over een nieuwe bar waarbij ik opmerk dat het IDS systeem al erg veilig is. Word er niet echt warm van.......heb het ook nog nooit hoeven te gebruiken. Ik ben meer benieuwd naar de (verbeterde) vaareigenschappen '14 vs 13 van de Switchblade en de Chaos. Vaar zelf '13 Switchblades maar om nu enkel voor dat barretje (en het kleurtje) al m'n kites te vervangen vind ik niet overtuigend genoeg. Dus Evan hebben jullie hier ook naar gevraagd en wat was de reactie van Cabrinha.

Wat wil je precies weten dan?
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #38 Juli 31, 2013, 18:17:40
edit2Rapporteer  
Leuke vondst dat verstellen van de breedte van de bar. Is eenvoudiger dan het goede touwtjes systeem. Lijkt me veel bedrijfszeker dan North plastiek spul.
Enige nadeel is dat bar wat zwaarder wordt.
harryCab

Berichten: 316
Antwoord #39 Juli 31, 2013, 19:48:56
edit2Rapporteer  
Wat wil je precies weten dan?
[/quote]

Is de '14 Switchblade sneller geworden, hoe zit het met low/high-end, hangtime...wat is nu precies het verschil van het nieuwe doek  en het voordeel hiervan? Idem voor de Chaos? Ik ben overigens erg tevreden over de '13 SB en Cabrinha is al jaren top in R&D vs afwerking van de kite/bar. Last but not least, ik vind hangtime belangrijk, welke kite moet ik dan kopen wil ik binnen Cabrinha blijven? Ik lees vaak de SB maar waar zitten de verschillen t.o.v. de Chaos. Stel dat ik ook nog wil golfrijden...zijn de eigenschappen die de SB had verbeterd (bijv. is de kite sneller geworden).
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #40 Augustus 01, 2013, 12:09:46
edit2Rapporteer  
Ik kom er morgen op terug, ga nu eerst slapen. Wink

De 2014 site van Cabrinha is online:
http://www.cabrinhakites.com/
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #41 Augustus 02, 2013, 11:38:38
edit2Rapporteer  
Wakker????
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #42 Augustus 02, 2013, 19:56:04
edit2Rapporteer  
Voor alle commerciele vragen, nieuwsitems en dergelijke kun je terecht op de adverteerderspagina, voor wat hoort wat inderdaad! http://www.kitehigh.nl/adverteren


nou snap ik waarom Marc de Park niet heeft getest...of de torch, of iets anders van naish... t zit m in de doekoes!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #43 Augustus 02, 2013, 20:01:31
edit2Rapporteer  
Voor alle commerciele vragen, nieuwsitems en dergelijke kun je terecht op de adverteerderspagina, voor wat hoort wat inderdaad! https://www.kitehigh.nl/adverteren


nou snap ik waarom Marc de Park niet heeft getest...of de torch, of iets anders van naish... t zit m in de doekoes!


Bijna alle Naish kites heb ik in mijn handen gehad, toevallig de Park 2013 nog niet. Wink

En wat insinueer met doekoes?
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #44 Augustus 02, 2013, 20:41:31
edit2Rapporteer  
Geen man van de straat dus...   Geld Marc Grin
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #45 Augustus 02, 2013, 20:48:40
edit2Rapporteer  
Geen man van de straat dus...   Geld Marc Grin

Dat snap ik dan ook nog wel, maar ik bedoel dat Arend zegt dat ik persoonlijk daar financieel beter van wordt wat uiteraard niet het geval is.
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #46 Augustus 02, 2013, 23:48:39
edit2Rapporteer  

Bijna alle Naish kites heb ik in mijn handen gehad, toevallig de Park 2013 nog niet. Wink

En wat insinueer met doekoes?

Hij bedoeld dat je zijn Park een weekje kan lenen en er een mooie review van te maken.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #47 Augustus 02, 2013, 23:56:20
edit2Rapporteer  

Bijna alle Naish kites heb ik in mijn handen gehad, toevallig de Park 2013 nog niet. Wink

En wat insinueer met doekoes?


Hij bedoeld dat je zijn Park een weekje kan lenen en er een mooie review van te maken.


Dat zou nou eens een mooie kans zijn zeg!

Wat wil je precies weten dan?


Is de '14 Switchblade sneller geworden, hoe zit het met low/high-end, hangtime...wat is nu precies het verschil van het nieuwe doek  en het voordeel hiervan? Idem voor de Chaos? Ik ben overigens erg tevreden over de '13 SB en Cabrinha is al jaren top in R&D vs afwerking van de kite/bar. Last but not least, ik vind hangtime belangrijk, welke kite moet ik dan kopen wil ik binnen Cabrinha blijven? Ik lees vaak de SB maar waar zitten de verschillen t.o.v. de Chaos. Stel dat ik ook nog wil golfrijden...zijn de eigenschappen die de SB had verbeterd (bijv. is de kite sneller geworden).
[/quote]

De 2014 Switchblade is zeker sneller geworden, dit komt door de eleliminatie van de katrollen in de main bridle. De low-end is weer het zelfde zoals de 2012 Switchblade. Dus beter dan de 2013 versie en de high-end is het zelfde gebleven.

Het nieuwe doek heeft veel minder rek zie het plaatje hieronder:


Wanneer je binnen Cabrinha een kite zoekt voor hangtime moet de Switchblade of de Velocity hebben. Persoonlijk zou ik dan voor de Switchblade gaan om die breder inzetbaar is.



De Chaos is een freestyle kite, trekt je hard van het water maar de hangtime is veel minder en de landing is ook harder en iets moeilijker.
Mojos12

Berichten: 56
Antwoord #48 Augustus 03, 2013, 13:28:11
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd naar hun boardjes . Wil voor volgend seizoen een nieuw boardje varen dus ben benieuwd naar de reviews .
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #49 Augustus 03, 2013, 17:22:05
edit2Rapporteer  

Bijna alle Naish kites heb ik in mijn handen gehad, toevallig de Park 2013 nog niet. Wink

En wat insinueer met doekoes?

Hij bedoeld dat je zijn Park een weekje kan lenen en er een mooie review van te maken.
Marc heeft eindelijk aan de Park 2013 eventjes mogen voelen... ik ga het Park gebash nu wel missen Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.