alternatief (Italie) familie Kite vakantie La Ballena Alegre

Teelee

Geen avatar

Berichten: 5
Juli 26, 2013, 09:59:48
edit2Rapporteer  
Ola,  (bazuin_kitesmiley)weet iemand een goed alternatief in Europa, liefst Italie voor een heerlijke Kite vakantie samen met de hele familie op een leuke camping???
 Ik ga al 5 jaar naar Sant Pere Pescador camping La Ballena Alegre en het is hier heerlijk, aan het kitestrand, bijna elke dag wind,  kids hebben genoeg te doen en lopen zelfstandig op en neer naar het zwembad/stand,  vrouwtje met boek op het strand, alleen worden m'n reisgenoten het een beetje beu en willen wel iets anders.
Ik vrees dat het bijna nergens beter is dan hier maar hoop op goede suggesties... Roll Eyes Smiley Joepie
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #1 Juli 26, 2013, 10:06:48
edit2Rapporteer  
Empuria Brava, Camping Laguna schijnt ook heel leuk te zijn  Grin
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #2 Juli 26, 2013, 10:28:21
edit2Rapporteer  
Ik vrees voor je dat je gelijk hebt dat een gelijkwaardig alternatief moeilijk te vinden is.
Sardinie zou een mogelijke vervanger zijn, maar of je daar ook zo'n leuke camping hebt voor kinderen weet ik niet. Er is wel lekker warm zeewater, het waait er, het is te rijden, het is italiaans en je hebt er zandstranden.
Campinggewijs lijkt me dat je daar ook wat leuks moet kunnen vinden.

Lago di Garda? Maar das niet optimaal qua kitelaunch.

Succes met zoeken. Als je moet kiezen tussen goede kitespot of camping, kies dan voor de betere kitespot ipv. camping, grote kans dat je dan volgend jaar weer naar rosas mag rijden... Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Juli 26, 2013, 10:35:44
edit2Rapporteer  
Ik vrees voor je dat je gelijk hebt dat een gelijkwaardig alternatief moeilijk te vinden is.
Sardinie zou een mogelijke vervanger zijn, maar of je daar ook zo'n leuke camping hebt voor kinderen weet ik niet. Er is wel lekker warm zeewater, het waait er, het is te rijden, het is italiaans en je hebt er zandstranden.
Campinggewijs lijkt me dat je daar ook wat leuks moet kunnen vinden.

Lago di Garda? Maar das niet optimaal qua kitelaunch.

Succes met zoeken. Als je moet kiezen tussen goede kitespot of camping, kies dan voor de betere kitespot ipv. camping, grote kans dat je dan volgend jaar weer naar rosas mag rijden... Grin

Camping isuledda (Cannigione), camping Golfo di Arzachena (Arzachena), Camping isola dei Gabbiani ( met kite spot voor de deur, Portopollo Palau) Camping capo d'orso ( Palau). Sardinië it is!
Teelee

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #4 Augustus 02, 2013, 08:24:49
edit2Rapporteer  
Thanks iedereen, ik ga ze googlen!! :-)
Empuria wordt t niet, dat is weerdezelfde omgeving. De rest valt binnen de eisen van de vrouwen maar ben bang dat ik in 2015 weer op Ballena zit Smiley
joepje

Berichten: 206
Antwoord #5 Januari 03, 2014, 18:21:32
edit2Rapporteer  
@Telee, Ik zit met t zelfde probleem. Sardinie is me te ver rijden voor 2 weken.... Heb je al een goed alternatief gevonden??
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #6 Januari 03, 2014, 19:21:40
edit2Rapporteer  
Spiaggia Lunga  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.